1,5 jäi auton alle omalla pihallaan
Lukekaa iltalehdestä. Linkittää kun ei saa...
Kamal juttu. Voin vaan kuvitella miten hirveää äidillänsä nyt on.
Opettakaa lapsellenne ettei paikallaan olevankaan auton eteen saa mennä. Ja kun pysäköitte, niin laittakaa aina käsijarru päälle ja vaihde vapaalle. Kun auto käynnistetään, niin kytkin pohjaan. Ei pääsisi autot karkailemaan.
Kommentit (11)
nyyh... voi ei, ahdistaa. oikeesti, voi kamala sentään mitä kaikkea voi tapahtua.
Itse laitan aina muksun turvaistuimeen ennenkuin käynnistän auton, aina, kovilla pakkasillakin. On yksi huoli vähemmän siinä lähtöhässäkässä.
joten se pitää olla " parkkitilassa" ennen kun edes avaimia saa virtalukolle.
Ja missään nimessä auto ykköselle manuaalivaihteiston kanssa jos pysäköi. Jos käsijarru pettää niin silloinhan se liukuu minne sattuu.
Vierailija:
Lukekaa iltalehdestä. Linkittää kun ei saa...Kamal juttu. Voin vaan kuvitella miten hirveää äidillänsä nyt on.
Opettakaa lapsellenne ettei paikallaan olevankaan auton eteen saa mennä. Ja kun pysäköitte, niin laittakaa aina käsijarru päälle ja vaihde vapaalle. Kun auto käynnistetään, niin kytkin pohjaan. Ei pääsisi autot karkailemaan.
OLKAA HYVÄT ja alkakaahan kuskata niitä lapsia hoitoon/kouluun ja harrastuksiin sekä kavereille, käykää kaupassa ja kuskatkaa vaimoja myös!!! =)
Jos pelkää, että kytkin leviää juuri käynnistämishetkellä, voi vaihtaa vapaalle ennen käynnistämistä, niin ei ole pelkoa pomppaamisesta. Ykkönen kannattaa kuitenkin olla päällä pysäköidessä.
Minä TIEDÄN miltä äidistä ehkä tällä hetkellä tuntuu. Olen itse osaltani aiheuttanut pienen lapseni kuoleman, enkä pääse siitä asiasta mihinkään. Koko loppuelämän saan sitä taakkaa kantaa, ja se on minun rangaistukseni.
Meillä on auton parkkipaikka ' kuopassa' eli vaikka käsijarru pettäisikin, niin auto ei lähde mihinkään. Elikkä olen tottunut laittamaan vaihteen vapaalle KOTIPIHASSA jo valmiiksi. Anteeksi tekstini asiavirhe. Ripottelen tuhkaa päälleni, ajan pääni kaljuksi, pukeudun säkkiin ja kieriskelen tuhkassa...
Mulla usein lapset juoksentelee vielä pihassa kun käynnistän auton, varsinkin näin talvella kun voi olla umpijäässä sisältä ja ulkoa. Varoitan aina lapsia menemään pois auton edestä kun käynnistän, koska pelkään sitä auton pomppaamista. Kamalaa, että noin juuri kävi jollekin äidille. Tarkoitukseni ei ollut syyllistää tuota äitiä, koska hänellä on kamalaa muutenkin. Otan osaa suruunsa :( Voiko olla suurempaa surua kuin oman lapsen kuolema, ja jos sitten vielä on itse sen aiheuttanut.
ap
Viime jussina hukkui naapurini 1,5vee matalaan rantaveteen. Arvatkaa mikä syyllisyys vanhemmilla, jos alkoholilla oli yhtään osuutta asiaan :(
Ykköselle tietenkin, jos on vähänkin alamäkeä. Vapaalla jos käsijarru pettää, autohan liukuu minne sattuu.