nainen voisitko seurustella miehen kanssa joka ollut linnassa
Kommentit (23)
Riippuu ihan, mistä syystä sinne on menty ja mitä sen jälkeen on tehnyt - tai sinä aikana. Uskon siihen, että kaikille kuuluu oikeus toiseen mahdollisuuteen, mutta en mä nyt sellaista ihmistä halua elämääni, joka ei sitä linnareissua kadu tai siitä oppinut mitään. Jännämiehet ei kiinnosta ennen tai jälkeen linnareissun, joten tarkennotko vaikkapa jotain muita speksejä.
Olen seurustellut nuorena. Elämäni pahin virhe. Siitä suhteesta ei jäänyt mitään hyvää. Otinpa opikseni kuitenkin. Naiset, älkää menkö halpaan, oma elämä lähtee vaan alamäkeen.
Ensin ajattelin, että en voisi, mutta sitten muistin yhden miehen, joka ilmeisesti oli muutaman kuukauden linnassa joskus parinkymmenen ikävuoden tienoilla, enkä kyllä antaisi tämän seikan estää seurustelua, jos siihen tulisi mahdollisuus. Ei ole sen jälkeen tehnyt mitään rikoksia ja on ns. normaali, hyvä tyyppi. Mutta kyllä se vankilamenneisyys silti häiritsee, joten yleisesti ottaen en seurustelisi.
Se vaikuttaisi minkä takia on ollut siellä vankilassa. Jos on istunut jonkun kannabiksen kotikasvatuksen takia niin ei se olisi mulle este. Haluaisin ensin kuulla kertomuksen siitä mitä on tehnyt ja jonkinmoiset selittelyt ja päättäisin sitten. Eli ehkä voisin, riippuu.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu miehestä ja kemiasta.
Eli jos kemiaa on ni sit voisin.
Kokonaisuus ratkaisee, mutta tuo olisi ehdoton hälytyskello, ja jos en olisi ehtinyt vielä tutustua henkilöön, niin en varmaan rupeaisikaan tutustumaan, muuten kuin jutellakseni niitä näitä. En antaisi yhteystietoja tms. kutsua syvempään tutustumiseen.
Oma isäni ja äitini nykyinen mies ovat olleet vankilassa ja kamalia tyyppejä molemmat (ovat sitä siis huolimatta siitä tiedosta, että ovat olleet linnassa), äärimmäisen paskoja valintoja äidiltäni. Olen siis todella varauksellinen itse miesten suhteen, koska en halua että käy samoin kuin äidille ynnä muille, jotka ovat ensin tutustuneet kiinnostavaan tyyppiin ja sitten saaneet totuuden selville. Suurin mokahan äitiltäni oli kyllä se, että noita tyyppejä jää vielä senkin jälkeen katsomaan...
(Itse olen ehkä hieman liiankin epäileväinen.)
Seurustelen parhaillaan. Reissusta aikaa joten sillä ei ole merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Kokonaisuus ratkaisee, mutta tuo olisi ehdoton hälytyskello, ja jos en olisi ehtinyt vielä tutustua henkilöön, niin en varmaan rupeaisikaan tutustumaan, muuten kuin jutellakseni niitä näitä. En antaisi yhteystietoja tms. kutsua syvempään tutustumiseen.
Oma isäni ja äitini nykyinen mies ovat olleet vankilassa ja kamalia tyyppejä molemmat (ovat sitä siis huolimatta siitä tiedosta, että ovat olleet linnassa), äärimmäisen paskoja valintoja äidiltäni. Olen siis todella varauksellinen itse miesten suhteen, koska en halua että käy samoin kuin äidille ynnä muille, jotka ovat ensin tutustuneet kiinnostavaan tyyppiin ja sitten saaneet totuuden selville. Suurin mokahan äitiltäni oli kyllä se, että noita tyyppejä jää vielä senkin jälkeen katsomaan...
(Itse olen ehkä hieman liiankin epäileväinen.)
Tuolla totuudella en siis viitannut näiden miesten vankilahistoriaan vaan paskaan luonteeseensa.
Riippuu mistä asiasta, yleisesti en, mutta sitten jos on näyttää ihan asiakirjat, että syy on oikeasti ollut liioiteltu itsensä/läheisensä varjelu, jokin lieviä huumausaineihin (kannabis tai psykedeelit, ehkä mdma) liittyvä. Sitten seksuaalirikokset, pahat talousrikokset, väkivaltaisuudet ja kovat huumet ei kyllä vetele vaikka olisi kuinka tehnyt parannuksen. Varkaus ehkä siinä ja siinä, riippuu mitä tehty, murtautumisia en hyväksy.
Vierailija kirjoitti:
Ensin ajattelin, että en voisi, mutta sitten muistin yhden miehen, joka ilmeisesti oli muutaman kuukauden linnassa joskus parinkymmenen ikävuoden tienoilla, enkä kyllä antaisi tämän seikan estää seurustelua, jos siihen tulisi mahdollisuus. Ei ole sen jälkeen tehnyt mitään rikoksia ja on ns. normaali, hyvä tyyppi. Mutta kyllä se vankilamenneisyys silti häiritsee, joten yleisesti ottaen en seurustelisi.
Mistä päin tämä kyseinen mies oli?
En voisi.