Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

nainen voisitko seurustella miehen kanssa joka ollut linnassa

Vierailija
28.01.2017 |

Otsikossa kysymys.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi.

Vierailija
2/23 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan se hetken jännää. Pidän suhteen omana tietonani.

Vierailija
4/23 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset miehet ovat kuumaa kamaa naisten keskuudessa.

Vierailija
5/23 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan, mistä syystä sinne on menty ja mitä sen jälkeen on tehnyt - tai sinä aikana. Uskon siihen, että kaikille kuuluu oikeus toiseen mahdollisuuteen, mutta en mä nyt sellaista ihmistä halua elämääni, joka ei sitä linnareissua kadu tai siitä oppinut mitään. Jännämiehet ei kiinnosta ennen tai jälkeen linnareissun, joten tarkennotko vaikkapa jotain muita speksejä.

Vierailija
6/23 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut nuorena. Elämäni pahin virhe. Siitä suhteesta ei jäänyt mitään hyvää. Otinpa opikseni kuitenkin. Naiset, älkää menkö halpaan, oma elämä lähtee vaan alamäkeen.

Vierailija
7/23 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin ajattelin, että en voisi, mutta sitten muistin yhden miehen, joka ilmeisesti oli muutaman kuukauden linnassa joskus parinkymmenen ikävuoden tienoilla, enkä kyllä antaisi tämän seikan estää seurustelua, jos siihen tulisi mahdollisuus. Ei ole sen jälkeen tehnyt mitään rikoksia ja on ns. normaali, hyvä tyyppi. Mutta kyllä se vankilamenneisyys silti häiritsee, joten yleisesti ottaen en seurustelisi.

Vierailija
8/23 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännämiehet on ihquja mut linnaruunat ja venkulat ei!

Vierailija
9/23 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaikuttaisi minkä takia on ollut siellä vankilassa. Jos on istunut jonkun kannabiksen kotikasvatuksen takia niin ei se olisi mulle este. Haluaisin ensin kuulla kertomuksen siitä mitä on tehnyt ja jonkinmoiset selittelyt ja päättäisin sitten. Eli ehkä voisin, riippuu.

Vierailija
10/23 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miehestä ja kemiasta. 

Vierailija
11/23 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaillaankin seurustelen.

Vierailija
12/23 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu miehestä ja kemiasta. 

Eli jos kemiaa on ni sit voisin. 

Vierailija
13/23 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään nimessä.

Vierailija
14/23 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokonaisuus ratkaisee, mutta tuo olisi ehdoton hälytyskello, ja jos en olisi ehtinyt vielä tutustua henkilöön, niin en varmaan rupeaisikaan tutustumaan, muuten kuin jutellakseni niitä näitä. En  antaisi yhteystietoja tms. kutsua syvempään tutustumiseen.

Oma isäni ja äitini nykyinen mies ovat olleet vankilassa ja kamalia tyyppejä molemmat (ovat sitä siis huolimatta siitä tiedosta, että ovat olleet linnassa), äärimmäisen paskoja valintoja äidiltäni. Olen siis todella varauksellinen itse miesten suhteen, koska en halua että käy samoin kuin äidille ynnä muille, jotka ovat ensin tutustuneet kiinnostavaan tyyppiin ja sitten saaneet totuuden selville. Suurin mokahan äitiltäni oli kyllä se, että noita tyyppejä jää vielä senkin jälkeen katsomaan...

(Itse olen ehkä hieman liiankin epäileväinen.)

Vierailija
15/23 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelen parhaillaan. Reissusta aikaa joten sillä ei ole merkitystä.

Vierailija
16/23 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokonaisuus ratkaisee, mutta tuo olisi ehdoton hälytyskello, ja jos en olisi ehtinyt vielä tutustua henkilöön, niin en varmaan rupeaisikaan tutustumaan, muuten kuin jutellakseni niitä näitä. En  antaisi yhteystietoja tms. kutsua syvempään tutustumiseen.

Oma isäni ja äitini nykyinen mies ovat olleet vankilassa ja kamalia tyyppejä molemmat (ovat sitä siis huolimatta siitä tiedosta, että ovat olleet linnassa), äärimmäisen paskoja valintoja äidiltäni. Olen siis todella varauksellinen itse miesten suhteen, koska en halua että käy samoin kuin äidille ynnä muille, jotka ovat ensin tutustuneet kiinnostavaan tyyppiin ja sitten saaneet totuuden selville. Suurin mokahan äitiltäni oli kyllä se, että noita tyyppejä jää vielä senkin jälkeen katsomaan...

(Itse olen ehkä hieman liiankin epäileväinen.)

Tuolla totuudella en siis viitannut näiden miesten vankilahistoriaan vaan paskaan luonteeseensa.

Vierailija
17/23 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mistä asiasta, yleisesti en, mutta sitten jos on näyttää ihan asiakirjat, että syy on oikeasti ollut liioiteltu itsensä/läheisensä varjelu, jokin lieviä huumausaineihin (kannabis tai psykedeelit, ehkä mdma) liittyvä. Sitten seksuaalirikokset, pahat talousrikokset, väkivaltaisuudet ja kovat huumet ei kyllä vetele vaikka olisi kuinka tehnyt parannuksen. Varkaus ehkä siinä ja siinä, riippuu mitä tehty, murtautumisia en hyväksy.

Vierailija
18/23 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan!

Vierailija
19/23 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin ajattelin, että en voisi, mutta sitten muistin yhden miehen, joka ilmeisesti oli muutaman kuukauden linnassa joskus parinkymmenen ikävuoden tienoilla, enkä kyllä antaisi tämän seikan estää seurustelua, jos siihen tulisi mahdollisuus. Ei ole sen jälkeen tehnyt mitään rikoksia ja on ns. normaali, hyvä tyyppi. Mutta kyllä se vankilamenneisyys silti häiritsee, joten yleisesti ottaen en seurustelisi.

Mistä päin tämä kyseinen mies oli?

Vierailija
20/23 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.