Mies ei edes yritä ikinä antaa minulle orgasmia
Kommentit (7)
Sanotta että yritystä tai ero. Mitä muuta neuvoa täältä voi saada
Tai sitten vieraisiin metsästämään isoa O:ta
Älä anna hänelle seksiä. Naisen pitää saada ensiksi orgasmi, sitten vasta miehen.
Keskustelkaa!!!
Tiedän että vaikeaa.
Kerrot ettet koskaan saa. Pyydät häntä antamaan sinulle orgasmin. Kerrot miten. Jos kieltäytyy niin kysyt että millä ihmeen perusteella.
Jos vaimoni ei antaisi minulle pillua, menisin vieraisiin. Kyllä ottajia olisi, onneksi antaa tai vaatiiM50+.
Keskustelun paikka. Minusta suhteessa molemmilla täytyy olla tyydyttävää seksiä, jos ei ole niin voi huonosti. Yhteisellä päätöksellä voi etsiä ratkaisuja muualta. Jos mies käyttää vain panopuuna, niin se on väärin.
minulla sama homna tarvitsisin kipeästi neuvoa! Monta kertaa asian olen puheeksi ottanut mutta aina puhelin tulee esiin ja vastaukset on mmmmmm... Mmmmm... ja sängyssä ei koskaan mitään eroa.. jäätävää nylkytystä kuin olisin joku esine. Pari kertaa olen yrittänyt viedä hänen kättä alas mutta eipä onnistu.. se on hänelle vaan merkki siitä että peniksen on aika mennä vaginaan. Seksi ei enää kiinnosta. Pakkopullaa koko homma ja hänen halujensa tyydyttämistä.