Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haistattelitko tai kirositko sinä vanhemmillesi?

Vierailija
16.03.2006 |

Tuolla aikaisemmassa ketjussa oli puhe kuinka jotkut murkut haistattelevat ja kiroovat vanhemmilleen.

En siis voi tajuta sellaista. Minä en ikinä puhunut vanhemmilleni tollain, eikä mun murkku-ikäiset lapset puhu mulle sillain.

Siis missä vaiheessa joku äiti sanoo että se on okei puhua tollain kotona?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon ongelmia käyttätymisessä koulussa ja käy terapiassa. Silti ei ole kotona haistatellut. Voihan sekin päivä vielä tulla...

Itse en usko, että hyvä kasvatus estää haistattelua. Murrosiän tehtävänä meinaan on kapinoida vanhempia vastaan.

Uskon mieluumminkin että haistattelun estämiseen on parempi keino hyvät välit nuoreen kuin kuri

Vierailija
22/29 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siinä katoaa kaikki kunnioitus ja hyvät tavat, kun on tarpeeksi paha olo itsellä ja kaikesta syyttää vanhempia.

Ennen murkkuikää oli hyvät välit vanhempiin, ja nyt jälkeenpäinkin aivan loistavat. Mutta muutama vuosi oli aika karmeaa sotaa.

t.25

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka siinä ketjussa väitti, että haistattelu oli sallittua? En ainakaan minä, vaikka tyttäreni sitä on yrittänytkin välillä.

Vierailija
24/29 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinä jouduit lastenkodista lastenkotiin, niin vanhemmissa vika, ei sinussa. Jos puhuit noin ja olit vaikea niin se on sun vanhempien syy.

Sitä juuri tarkoitin.

26

Vierailija
25/29 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä en ole koskaan vanhempieni kuulevan kiroilevan, en kertaakaan. En ole sitä tapaa koskaan itsekään ominut. Vaikka kuinka suututtaa, niin kiroile en.

Vierailija
26/29 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näin jälkikäteen voin sanoa, että vika ei ollut vanhemmissani yhtään. He yrittivät parhaansa ja tekivät kaikkensa. He eivät mahtaneet minulle mitään eikä mahtanut kukaan muukaan.

Nykyään menee erittäin hyvin. Silloin mätti joku pahasti.

t: ei 28

Vierailija
27/29 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottavan kuulosta.

Itse en kiroa ollenkaan eikä lapseni tai mieheni.

Vierailija
28/29 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 2 " normaalia" sisarusta eikä heidän kanssaan vanhemmillani ollut ongelmia, minä kyllä itse aiheutin omat ongelmani enkä usko, että kukaan olisi minua normaalissa kodissa pystynyt kasvattamaan.

Toivottavasti lapseni säästyvät siltä kaikelta paskalta minkä äitinsä eli, tällä hetkellä kyllä tavallinen perheenäiti ja nuo ovat vain menneisyyttä.

t:28

Vierailija
29/29 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveempää se olisi ollut kuin tämä kirottu ylikiltteys, johon mut koulittiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän