Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raiskattiinko mut?

Vierailija
28.01.2017 |

Pokasin eilen miehen baarista ja mentiin jatkoille miehen asunnolle. Kondomin käytöstä oli puhuttu, mutta hän työnsikin paljaalla sisääni. Huomautin kondomista, mies lupasi laittaa eikä sitten laittanutkaan.

Kun penis oli jo sisälläni ja mies pani heti täysillä, olin aika voimaton raivoisasti vastustamaan - varsinkin kun olin tosi kiihottunut itsekin. Pyysin sitten, ettei hän ainakaan laske sisälle ja tämänkin tyyppi lupasi. Ja arvaatkaa vain - kaikki sisälle eikä edes yrittänyt ottaa pois.

Äijä oli hyvä naimaan, mutta täysi sika. Häivyin aamulla hänen kämpiltään kun rupesi vituttamaan aivan saatanasti.

Hankin tietysti jälkiehkäisyt, mutta nyt on vielä pelko taudeista.

Toimiko äijä laillisesti? En minä voi häntä raiskauksesta syyttää - itsehän vonkasin. Mutta tarpeeksi sian miehen on loppujen lopuksi aika helppo olla laittamatta kumia paikalleen ja laskea sisään, oli sovittu mitä tahansa.

Olispa tosi kiva synnyttää lapsi, jonka isä on täysi sika.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastauksena otsikkoon:

EI RAISKATTU

Mies oli sika.

Mutta itse et vaatinut kortsua vvan hyväksyit seksin ilman kumia.

Siinä vaiheessa on turha enää itkeä jos mies laukeaa sisälle, kun pitkin panoa niitä siittiöitä sisältäviä tippoja on sisääsi jo valunut.

Joten turha itkeä jos itse olisit voinut kieltäytyä koko aktista.

Vierailija
2/4 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On raiskaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkee sitä. Sian kanssa panee ihmiset. Vieläpä täyssian.

Vierailija
4/4 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi oli joku näistä täällä pyörivistä kyselijöistä tai isoista kyrvistä juttelevista. Olen kokenut vähän saman. Lapsi tuli ja sekin on ihan mulkku.

-ap