Uuden Musiikin Kilpailu: Finaalin liveseuranta
Kommentit (645)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kamala, että nuo viisuehdokkaat lähentelevät Lahtista. Gunther ja D'sanz, La Perse... Miksi sitä Lahtista pitää hiplata? Onko ihan normaalia käytöstä?
Pitäis sanoa turvasana!
Ja Lahtinen itsekin kävi lähes tisseihin kiinni, kun oli "antava kaula-aukko, lieneekö ihminen itsekin antava"...
Vierailija kirjoitti:
Inhoan jo nyt tuota pervolta näyttävää laulajaa.
:D se on kyl oikeasti ihan tavis perheenisä kai?
Näyttää aina pahalta kun joku ei-sexy kuvittelee olevansa very sexy.
Seksikäs mies ja tarttuva melodia
Kaikkien aikojen huonoimmat karsinnat...
Nyt sit se kirsikka kakun päällä.
On kyllä epäonnistunut koko UMK. Mikään näistä esityksitä ei yltänyt Sandhjan tasolle ( en hänestä edes erityisemmin tykännyt enkä halunnut häntä edustamaan Suomea ). Jos joku pitäisi lähettää niin Zuhlke tai Norma John. Inhottaa tämä My First Bandin kappaleen sanat :/
Vierailija kirjoitti:
Ällö tuo my first band- laulaja...ihan pedo-fiilarit tosta, en tiedä miksi...
Ihan törkeitä juttuja :( miettikää oikeasti vähän. Tälläkin on vaimo ja lapset.
Mä niiiiiin haluaisin että tää biisi menis järkyttämään konservatiivista eurooppaa! :D toki homopiireissä suuseksi ei oo mikään tabu, mutta silti naisen nuolemista pidetään (valitettavasti) yhä paheksuttavana puheenaiheena (vrt. blowjobit joista voi puhua paljon avoimemmin)
Vierailija kirjoitti:
Tämän viimeisen on pakko voittaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Täähän on aivan kamala! Korviin sattuu, "aijaijai, aijaijai".
Se eka tuliympyrä nainen oli näistä paras.
Hei kuka päästi voittohileet jo tippumaan??
PARAS OLI SE PELLE-ESITYS, KOSKA SE MUISTUTTI VAUVA-PALSTAA
Epätoivoinen tilanne.. Voispa Ruotsi lahjoittaa muutaman biisin meille. Harmittaa Emman epäonnistuminen, kappale oli kiva. Tässä vikassa kappaleessa ihan kauheet sanat... Norma olisi paras vaihtoehto!!!
Tämä olisi hyvä jos laulaja näyttäisi esim nuorelta Kim Heroldilta tai jos nuo hunksit laulaisi.
Tämä ai ai ai falsettihonotus edustamaan Suomea. Jep jep.
Mä olin jo musiikkivideoiden takia sitä mieltä, et Zuhlke viisuihin, oon edelleen samaa mieltä. Paras ääni ja laulutaito, sitä ne viisuissa kuuntelee pääasiassa. Kun sen jännityksen viel sais pois, et lähtis ihan täysiä.
Nää tai Norma kisoihin. Harmittaa vieläkin Emman puolesta