Uuden Musiikin Kilpailu: Finaalin liveseuranta
Kommentit (645)
Kuuntelin tänään tuon voittolaulun uudelleen ja oikeastaan se oli hyvä. Synkkyys ei haitannut. Siihen vielä kunnon lavastus ja valo, niin kyllä se hyvä on.
Vierailija kirjoitti:
Minua niin ärsyttää tuo Krista. Kuvittelee olevansa niin seksikäs ja haluttava. Aina tekee sitä ihmeellistä makkariääntä.
Koko show aiheutti vain myötähäpeää. Silloin mennään lujaa metsään jos katsojilla on epämukava olo.
Ja sitten vielä lopuksi lavalle ilmestyi Jenni Vartiainen sadomaso-seksibiisiään läähättämään. Lapsia yleisössä, törkeää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua niin ärsyttää tuo Krista. Kuvittelee olevansa niin seksikäs ja haluttava. Aina tekee sitä ihmeellistä makkariääntä.
Koko show aiheutti vain myötähäpeää. Silloin mennään lujaa metsään jos katsojilla on epämukava olo.
Ja sitten vielä lopuksi lavalle ilmestyi Jenni Vartiainen sadomaso-seksibiisiään läähättämään. Lapsia yleisössä, törkeää.
Samaa minä ihmettelin viime vuonna, kun Chisu kiemurteli lavalla niiden tanssijoiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa minä ihmettelin viime vuonna, kun Chisu kiemurteli lavalla niiden tanssijoiden kanssa.
Minusta Jennillä oli tosi tyylikäs asu ja esitys eikä mitään kiemurtelua. Chisun "vaatetus" viime vuonna oli yököttävä samoin tosiaan se kiemurtelu.
Väärä voitti. gűnther & d'sanz olis kuulunu voittaa....