Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä horoskooppimerkin edustajan kanssa tulet parhaiten toimeen?

Vierailija
28.01.2017 |

Entä huonoiten? Mikä on oma merkkisi?

Itse olen oinas ja ympärilleni on kertynyt ystäviksi ja rakkaiksi eniten vesimiehiä, muita oinaita, härkiä ja kaloja. Myös skorppareita ja kauriita. Kaikista huonoiten tulen toimeen kaksosten ja vaakojen kanssa. Neutraaleja ovat ravut, leijonat, neitsyet ja jousimiehet.
En ole täysin horoskooppiuskovainen, mutta ihmeen monesti etenkin nämä luonnekuvaukset osuvat yksiin.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen horoskoopiltani kalat. En ole (omasta mielestäni) mitenkään helposti loukkaantuvaa sorttia ja jossain vaiheessa tajusin että ihmiset, jotka ovat onnistuneet minua loukkaamaan tavalla tai toisella ovat olleet kaksosia! Nämä ihmiset ovat olleet jotenkin todella kovia ja kylmiä ihmisiä. Laskelmoivia ja kaksinaamaisia...

En usko horoskooppeihin siinä mielessä, että ne voisivat jotenkin ennustaa tulevaa, mutta ehkä samoihin aikoihin syntyneissä ihmisissä on jotain samaa. Mene ja tiedä...

Vaikea sanoa keiden kanssa tulisin parhaiten toimeen. Viihdyn niin hyvin itsekseni, ettei ole tarvetta ystävystyä.

Vierailija
22/30 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaiten tulen toimeen kalojen, oinaiden, rapujen ja skorpionien kanssa. Parhaat ystäväni ovat olleet kaloja tai oinaita! Tuntemani merkin edustajat ovat olleet omalla tavallaan todella huolehtivaisia luottoystäviä, joille voi avautua mistä vaan.

Vähiten tulen toimeen jousimiehien, kaksosten ja neitsyiden kanssa. En tiedä mistä se johtuu, mutta näiden merkkien edustajien kanssa (ainakin valtaosan kanssa) tunnen olevani tavallaan yhdentekevä. Muiden merkkien edustajat taas ovat olleet aika neutraaleja elämässäni. Itse olen kalat :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon jousimies enkä voi sietää skorpioneja. Tai no joo siedän mut ne on hirveen raskaita ihmisiä.

Vierailija
24/30 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko,että sillä horoskooppimerkillä on mitään tekemistä sen kanssa,miten ihmisten kanssa voi tulla toimeen .

Vierailija
25/30 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen voimakastahtoinen härkä-nainen, en tule toimeen kenekään kanssa. Olen lopettanut muiden mielistelyn, nyt muut saavat mielistellä minua (horoskooppimerkistä riippumatta).

t: jodlaava tirolilainen matikkakoira

Vierailija
26/30 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä skorppari ja parhaiten tulen toimeen kalojen, rapujen, skorppareiden ja härkien kanssa :) Paras kaveri on Kauris. 

Jousimiesten kanssa ei erityisemmin synkkaa.. Tapaamillani jousimiehellä on ollut aika paljon mielenterveyshäiriöitä jostakin syystä. Vesimiehienkään kanssa ei juttu luista.

Vierailija
27/30 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jousimies ja paras ystäväni neitsyt. Mieheni on leijona! Yleensä tulimerkit leijona, oinas ja toiset jousimiehet on hyviä ystäviä. Härkä ihmistä en kestä ja en tule toimeen. Filosofinen jouskari ei yleensäkään kusipäitä katsele.

Vierailija
28/30 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen voimakastahtoinen härkä-nainen, en tule toimeen kenekään kanssa. Olen lopettanut muiden mielistelyn, nyt muut saavat mielistellä minua (horoskooppimerkistä riippumatta).

t: jodlaava tirolilainen matikkakoira

Täällä toinen voimakastahtoinen härkä. En muuten usko horoskooppeihin, mutta voihan sitä huvitella ajatuksella.

Puolisoni on kaksonen, paras ystäväni skorpioni ja isäni (jonka kanssa tulen perheestäni parhaiten toimeen) on oinas. Vesimies-äitini kanssa emme ole pätkääkään samalla aaltopituudella.

Yhtään en tiedä kenen kanssa härän pitäisi tulla toimeen ja kenen kanssa ei, en ole tutustunut asiaan kun en usko mokomaan. Ei myöskään mitään käsitystä mistään nousevista merkeistä, en tiedä mitä koko termi tarkoittaa.

Vierailija
29/30 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jousimiehet on hauskoja ja ihania ihmisiä. T. Vaaka

Vierailija
30/30 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leijona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän