Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö ovella kaupustelu ja hihhulointi kieltää lailla?

Vierailija
28.01.2017 |

Kävi sunnuntaina hihhulit taas piinaamassa. Pitäisikö tämä kieltää lailla?

Pitäisikö ovella kaupustelu ja hihhulointi kieltää lailla?

Vaihtoehdot

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten sitä ei ole vielä kielletty. En avaa ovea kellekään, joka ei ole ilmoittanut tulostaan, kysyn vain oven läpi mitä asiaa, ja jos siellä on joku joka myy jotain/kerjää rahaa/käännyttää, niin käsken ihan suoraan painua helvettiin. Kaiken huippu oli, kun kerran kävi feissareita ovella! Eikö niiltä saa enää rauhaa edes kotonaan?

Myös puhelinmyynti pitäisi kieltää. En vastaa puhelimeen ellen tiedä kuka soittaa.

Vierailija
2/8 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei edes Suomessa ihan kaiken tarvitse olla lailla kielletty tai lailla pakolliseksi määrätty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei edes Suomessa ihan kaiken tarvitse olla lailla kielletty tai lailla pakolliseksi määrätty.

Mutta kaikkiahan on, tätä lukuunottamatta.

Vierailija
4/8 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo kolmen kuukauden ajan joka lauantai kussut jehovien päälle kun ovat tulleet häiriköimään.

Tänään mulla on rakko valmiina roiskimaan jehovien päälle, odotan innolla.

Vierailija
5/8 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitäis. Meillä kävi tunnin sisään 2 eri kattofirman edustajaa ja joku viemäri rööriroope. Ensin hermostu mies ja sitten minä.

Vierailija
6/8 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotirauhaa pitäisi kunnioittaa. Suoramainonnan voi kieltää, mutta ei suoraan ovelta. Miksi?

Vierailija
7/8 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jo nyt kiellettyä. Soita poliisi paikalle, sitä ennen vaadi kuvallinen henkilökortti ja ota siitä kännykällä kuva.

Omakotien ja kerrostalojenkin piha ja rappukäyvätä ovat yksityisaluetta, jonne on asiaton pääsy kielletty.

Eli jos et ole kutsuttu jonkun kotiin.

Törkeitä ovat kun tulevat toisten ovelle.

Jehovillakin menee huonosti kun myyvät useita temppeleitään.

Vierailija
8/8 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän keittiön pöydälle oli ilmestynyt kattolehtinen, kun olin suihkussa. Eli ne tyypit näköjään tulee sisälle asti, ellei ovi ole lukossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi