Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Todellakin ymmärrän lapsivapaiden hotellien suosion!!

Vierailija
28.01.2017 |

Tultiin suomalaiseen kylpylään, ja voi hemmetti, mitä lapsiperheterroria?? Millaiset aikuiset antaa lasten juosta aamusta alkaen pitkin hotellin käytäviä ja kirkua? Kylpylässä on ruhtinaalliset leikkitilat lapsille ja jopa lapsenvahtipalvelu, mutta pennut leikkii käytävässä aamusta iltaan?
Jos olet pesueesi kanssa juuri nyt jossain suomalaisessa hotellissa niin kysypä itseltäsi, miksi annat pentusi pilata muiden hotellivieraiden lepohetken?
Kylpylöihin tullaan lepäämään ja kaikilla on siihen oikeus, hotellin käytävästä ei tule kuulua ELÄMISEN ÄÄNIÄ, tämä ei ole kerrostalo.
Kylpyläosastolla juostaan ja hypitään toisten päälle, suihkussa joka pennulle oma suihku tietysti kun äiti pesee itseään yhdessä, ei väistetä ketään eikä kielletä mitään. Aamupalalla ja lounaalla lapset juoksee ja kiipeilee, siirtelee tuoleilla ja vanhemmat syödä mässyttää väsyneen näköisenä. Samat crocsijalkaiset olmit selaavat kännykkäänsä laiskoina kun vaelletaan takaisin hotellihuoneeseen. Vanhemmat makaa rotkottaa sängyssä kun penskat kirkuu käytävässä.
Kävin hotellialueen ulkopuolella eilen ulkoilemassa,lapsiperheitä ei ollut missään vaikka päivä oli mitä kaunein. No ei kai nyt ulos, kun pitää lillua, maata, löhöttää ja haukotella ja lapset kasvattavat itseään.

Ongelma ei todellakaan ole lapset vaan aikuiset, jotka eivät välitä. Lapset ON ihania mutta nykypäivän välinpitämättömät, itsekkäät ja laiskat vanhemmat aiheuttavat sen, että lapsiperheistä vapaita hotelleja ja matkailupaikkoja tulee nousemaan yhä lisää.
Tämän takia kotimaan matkailu jääkööt osaltani tähän, pysykööt lapsiperheet näissä perhehelveteissä keskenään ja nauttikoot väsyneen henkilökunnan tiuskimisesta. Vielä yksi yö korvatulpat korvissa, sitten äkäinen palaute hotellille ja kotiin LEPÄÄMÄÄN, lomalla lepoa ei nyt tällä kertaa saanut.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amen. En mene minäkään kylpylöihin sitä kohellusta katsomaan.

Vierailija
2/9 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se palaute pitää antaa heti kun ongelmia esiintyy jotta siitä voi henkilökunta huomauttaa näille perheille. Turha täällä itkeä kun oisit sielä kohteessa voinut heti jotain tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulis mieleenkään käydä kylpylöissä, inhottaa koko ajatus.

Vierailija
4/9 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se palaute pitää antaa heti kun ongelmia esiintyy jotta siitä voi henkilökunta huomauttaa näille perheille. Turha täällä itkeä kun oisit sielä kohteessa voinut heti jotain tehdä.

Mä OLEN täällä helvetin kohteessa jo, annoin jo palautetta etukäteen mutta eihän ne respassa hemmetti tule sanomaan äitylille ja isukille, että kieltäkää lapsianne leikkimästä? Ja vaikka kieltäisi, niin luuleeko joku että vanhemmat uskovat?

Minä kävin itse sanomassa eilen niille lapsille, että pienet lapset kuulkaas, voitteko mennä leikkipaikalle leikkimään. Kostoksi tästä väliintulostani tuon perheen äiti tuli tahallaan tuohon mun hotellihuoneen eteen oikein teennäisen kovalla äänellä LEIKITTÄMÄÄN lapsiaan ja nauraa rätkättämään. Kostaa siis oikein kunnolla, kun kullanmuruja joku kielsi. Nyt sitten meteli on vielä kovempaa kun tiedetään, että jotain ärsyttää.

Ihan tosissaan tässä mietin, että menenkö lepäämään kotiin koska saan ainakin nukkua. Eilen illalla kuuntelin elämisen ääniä puolille öin ja heräsin seitsemältä taas siihen kun käytävällä rummutetaan.

Vierailija
5/9 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hermostuin kerran kylpylässä yhdelle ukolle. Viskeli omaa pentuaan uima-altaassa ympäriinsä miten sattuu ja pentu meinasi lentää minun päälleni ja sitä ennen vaikka miten monen muun päälle. Joku hauska leikki luultavasti. Olivat ulkolaisia turisteja, mutta asia kyllä meni perille kansainvälisillä ilmeillä ja eleillä siitä että tällaista ei sallita. Pyysin kyllä kylpylävalvojan vielä paikan päälle.

Vierailija
6/9 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa hienoa, jos kylpylät ja hotellit pitäisivät "lapsivapaita" viikkoja tai viikonloppuja! Voisit varata huoletta itsellesi paikan tietäen, ettei siellä ole tyyliin yhtään vaikkapa alle 15-vuotiasta.

Vierailija
7/9 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käymme usein hotellissa, jossa on lapsia harvoin. Syynä se, että leikkitilaa ei ko. hotellissa ole. Suomessa siis. Ko. hotelli on rauhallinen, mutta kyllä siellä aikuisetkin osaa meteliä pitää. Viimeksi sattui joku helvetin eukkolauma viereiseen huoneeseen. Siellä täytyi kälätyksestä päätellen olla ainakin kymmenen naista. Sitten on sattunut näitä helliä hetkiä viettäviä, juoppoja yms. Pointtini on, että lapsivapaus ei takaa rauhallista hotellia. Jos halutaan mennä kylpylään, ei mennä kylpylän omaan hotelliiin, koska ne ovat aina rauhattomia. Siellä möykkää niin lapset kuin aikuisetkin. 

Vierailija
8/9 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin tän "harrastakaa kotimaan matkailua propagandan uhri"- ja valitsin lomakohteeksi kotimaan paikan. Oikein hienot esitteet on, täällä kuulema nukkuu makeasti ( Lue: tulpat korvissa) ja

rentoudut kylpylässä ( Lue: kloorin ja kusen hajuisessa keitinvedessä kamppailet henkesi edestä).

Oli kyllä suuri virhe. Kylpylä on perhehelvetti.

ap

Vierailija
9/9 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olin tän "harrastakaa kotimaan matkailua propagandan uhri"- ja valitsin lomakohteeksi kotimaan paikan. Oikein hienot esitteet on, täällä kuulema nukkuu makeasti ( Lue: tulpat korvissa) ja

rentoudut kylpylässä ( Lue: kloorin ja kusen hajuisessa keitinvedessä kamppailet henkesi edestä).

Oli kyllä suuri virhe. Kylpylä on perhehelvetti.

ap

Mikä kylpylä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi