Mitä teillä syödään tänään?
Meillä syödään broilerin koipireisiä ja lisänä kermaista risottoa ja salaattia. Nam :)
Kommentit (25)
Eilistä spagettivuokaa, lisäksi salaattia. Jälkkärinä mokkapaloja.
Nää ruokaketjut on siitä kivoja että saa itselle uusia ideoita ruokalistalle! Tonnikalapasta ainakin lähtee kokeiluun :)
Ap
Itsetehtyä hernesoppaa ja hyvää leipää.
Mennään kebabille koko perhe vauvasta vaariin kunhan on ensin siivottu.Ihanaa kun ei tarvitse itse laittaa mitään, säästyy aikaa paljon muuhun, sain hyvin rästihommia pois alta.
Huomenna sitten taas itse tehden muusia ja lihapullia.
Kana-koskenlaskija-pastaa ja salaattia.
Tonnikalapasta on sekä hyvää että valmistuu todella nopeasti.
Ohis :)
Meillä eksoottista jauhelihamakaronilaatikkoa. Tämänkin saat ottaa kokeiluun :)
Uunipuuroa, kiisseliä ja marjoja myös.
Pitaleipiä kanalla, kasviksilla ja kermaviilikastikkeella. Jälkkäriksi kahvia ja suklaa donitsi :)
Kesäkurpitsa, feta, herneenvero pastaa.
Illalla pizzaa
Huomenna naudan sisäfilepihvit
Samaa mieltä kuin Ap, näitä on kiva lukea kun saa ideoita. Itsellä tuppaa pyörimään ne samat hyväksi havaitut ruuat.
Vierailija kirjoitti:
Aika rasistisia ruokia valmistatte.
Makkarasoppaa tuoreesta porkkanasta ja lantusta. Lopuista lantusta ja porkkanasta teen raasteen.
Parsakaali-fenkoli-paprika-lasagnea
+ salaattia, jossa tuoretta pinaattia, appelsiinia, fetakuutioita ja paahdettuja pinjansiemeniä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika rasistisia ruokia valmistatte.
No nyt mä tarviin vähän perusteluja.
Pinaattikeittoa (itse tehty).
Illaksi teen nachovuokaa
T. Vegetaristi
Naudanliha-kanttarelli pata missä myös kasviksia paljon. Lisäksi riisiä niille jotka sitä haluaa. Jälkkäri kermarahka marjoilla
Vaimo syö nyhtökaurapastaa ja minä friteerattuja broilerinpaloja ja lasinuudelisalaattia.