Kenen pippelin näkemisestä maksaisit 100 euroa?
Kommentit (26)
Muuten sanoisin Orlando Bloom, mutta se ehti paljastaa sen itse suppaillessaan 😎
Hyi helv***i.
Miksi tietyntyyppiset miehet haluavat esitellä haisevia kassejaan naisille?
Haa, itse asiassa tänään maksan melkein 100 euroa, että näen yhden pippelin. Junalippu hänen luokseen maksaa tuon verran. :D
En maksaisi kenenkään sukuelinten näkemisestä. Miehet joita olen tässä elämässä rakastanut, ovat antaneet minun tutkia elimiään ihan ilmaiseksi. :)
N43
Itsensäpaljastajat on ällöttäviä. 😖
Näytteleekö nämä kukkelinkuvia naisille viesteissä lähettävät miehet
muniaan myös lapsille hämärissä puistoissa?
Riittää oma mies. Hän ei ole maksullinen. Enpä siis maksaisi kenenkään pippelin näkemisestä. Eikä niiden tuijottelu ole se juttu, vaan mitä niillä tehdään :)
Vierailija kirjoitti:
Haa, itse asiassa tänään maksan melkein 100 euroa, että näen yhden pippelin. Junalippu hänen luokseen maksaa tuon verran. :D
Ohhoh, olisit siis tyytyväinen tapaamiseenne, vaikka mies näyttäis jo ovella pippelinsä, sanoisi heippa ja laittaisi sut heti seuraavalla junalla takas kotiin. :D Mä en maksais seksistäkään satasta, saati sit pelkästä näkemisestä. Eli ei ole kenenkään vehje niin kiinnostava, että noin suurta summaa pulittaisin.
Vierailija kirjoitti:
Itsensäpaljastajat on ällöttäviä. 😖
Näytteleekö nämä kukkelinkuvia naisille viesteissä lähettävät miehet
muniaan myös lapsille hämärissä puistoissa?
Miten tämä liittyy aloitukseen :))
Vierailija kirjoitti:
Cris Owen
ihan vaan tieteellisen tutkimuksen vuoksi
Risto Uuni on ex-nainen,
jonka ällöttävä elin oli aikapäiviä sitten värikuvissa roskalehdissä lukijoiden iloksi(?).
Vierailija kirjoitti:
Hyi helv***i.
Miksi tietyntyyppiset miehet haluavat esitellä haisevia kassejaan naisille?
Pallien haju on kiihottava jos mieluisa herrasmies kyseessä.
Saara Särmän