Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko se muka näin, ettei nainen saisi olla aloitteellinen ehdottamaan tapaamisia, laittamaan viestiä jne.??

Vierailija
28.01.2017 |

http://www.havetherelationshipyouwant.com/attraction/chasing-him-dont-k…

Eli onko se muka noin, että naisen ei pitäisi olla se, joka laittaa ekana viestiä tai ehdottaa yhteistä tapaamista tai tekemistä...?

Here are some things we may think of as “friendly,” that are actually CHASING a man:
•Calling him before he calls you. This includes calling him because you heard or read about something interesting, or because you knew there was a great band playing somewhere, or someone told you about some great event that you want to invite him to or – anything at all. It also includes calling to ask why he hasn’t called you.
•Initiating contact. E-mailing him, texting him, Facebooking him, sending him a cute card, dropping by his house, or in any way attempting to initiate some kind of contact.
•Making suggestions or plans. Inviting him to come and join you, or in any way acting like the social director of the relationship.
•Asking him how he feels. This includes, especially, asking him how he feels about “you” or the “relationship.”

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai saa olla. Edellyttäen, että on huippukaunis ja haluttava. Sellainen, jolle miehetkin tekevät jatkuvasti aloitteita. Sellaisen naisen pitäisi tehdä aloitteita niille miehille, jotka eivät kelpaa muille naisille, koska vain siten nainen saisi kunnollisen miehen. Jos muunlainen nainen tekee heille aloitteita niin se on vastenmielistä ahdistelua.

Tekstiäsi en lukenut.

Vierailija
2/11 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silleen se menee. Miehen on ihan turha odottaa mitään kiinnostuksen osoitusta, sillä silloin menee kaikki pieleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo pyysi aikoinaan treffeille ja päädyttiin naimisiin. En ikinä olisi uskonut, että kukaan niin kaunis ja ihana nainen voisi olla minusta kiinnostunut. 

Onko teillä muita typeriä uskomuksia, jolla perustelette passiivisuuttanne ja pakkien pelkoa?

Vierailija
4/11 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin itse jokunen vuosi sitten, että jos joku mies pitää minua tyrkkynä jonkun kahviehdotuksen vuoksi, niin on idiootti mies.

Päätin sitten lakata odottelemasta, ja olla aktiivisempi alutteen teossa, koska moni hyvä mies on varmasti ujo eikä se aloitteen tekeminen heillekään ihan helppoa ole, jos ei ollut minullekaan. Mietin, että tosi hyvä mies menee hukkaan, jos saavat aloitteen tehtyä vain esimerkiksi tuhdissa humalassa.

Olen nyt kihloissa ensimmäisen aloitekohteeni kanssa ja odotan lasta. Voisin kuvitella, että jos en koskaan olisi sanonut mitään ensin, olisin vieläkin yksin ja passiivinen haku päällä. Ja tämä on hyvä mies!

Ei siinä ole yhtään mitään menetettävää, eikä normaali treffeille kysyminen tai tutustuminen ole tyrkkyä! Kannattaa kuitenkin varoa sellaisia, jotka luulevat sinua helpoksi koska satut pyytämään treffeille, ellei nimenomaan satunnainen seksi ole juuri se asia mitä haet.

Vierailija
5/11 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen usein ollut aloitteellinen miessuhteissani, mutta nyt erottuani pitkästä ja monella tavalla hyvästä liitosta, ja etsiessäni sitä loppuelämän kumppania, olen päättänyt ryhtyä passiiviseksi. Ihan siitä syystä, että olen aiemmin päätynyt yhteen vähän perässävedettävien miesten kanssa. Jos ei mies saa aloitetta suhteeseen tehtyä, niin lienee ihan ymmärrettävää ja odotettavissa ettei hän ole suhteen aikanakaan aloitteellinen. 

Toki kaikkia naisia tällainen ei varmaan häiritse, vaan jotkut voivat jopa tykätä siitä että saavat määrätä kaapin paikan. Sellaisille naisille suosittelen aloitteellisuutta ehdottomasti! Oikein hyviä miehiä olen sillä tavalla saanut.

Vierailija
6/11 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin se menee juuri! jos haluat rakkautta ja parisuhteen.. jos haluat pelkkää kul-lia ilman sitoumuksia, aloittetta kehiin.

Vierailija
7/11 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujouteni ja ulkomuotoni vuoksi vaikutan hyvin viileältä ihmiseltä, joten vedän puoleeni miehiä, jotka haluavat jonkinlaista haastetta ja työvoittoa. Siis vääränlaisia miehiä. Minä pidän kaltaisistani hieman ujoista, hieman introverteista, joukossa hiljaisista mutta kahden kesken puheliaista miehistä.

En olisi päässyt puusta pitkään erään ihanan miehen kanssa, jollen olisi rohkaissut mieltäni ja luonteeni vastaisesti pyytänyt häntä "treffeille". Olemme tavanneet nyt muutaman kerran, ja tapaamiset ovat olleet pitkiä ja mukavia. Viihdymme keskenämme loistavasti.

Ensimmäisellä kerralla kysyin "sopisiko" ja sen jälkeen "milloin sopisi". Mies on vastavuoroisesti ehdottanut ajankohtaa, aivan epäröimättä. Nyt odottelen sitä, että mies tekee jossain vaiheessa siirron kohti lähempää kanssakäymistä, mutta jollei sitä kuulu, aion toimia itse ennen kuin paine kasvaa liian suureksi.  :)

Vierailija
8/11 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anonyymi apina kirjoitti:

Päätin itse jokunen vuosi sitten, että jos joku mies pitää minua tyrkkynä jonkun kahviehdotuksen vuoksi, niin on idiootti mies.

Päätin sitten lakata odottelemasta, ja olla aktiivisempi alutteen teossa, koska moni hyvä mies on varmasti ujo eikä se aloitteen tekeminen heillekään ihan helppoa ole, jos ei ollut minullekaan. Mietin, että tosi hyvä mies menee hukkaan, jos saavat aloitteen tehtyä vain esimerkiksi tuhdissa humalassa.

Olen nyt kihloissa ensimmäisen aloitekohteeni kanssa ja odotan lasta. Voisin kuvitella, että jos en koskaan olisi sanonut mitään ensin, olisin vieläkin yksin ja passiivinen haku päällä. Ja tämä on hyvä mies!

Ei siinä ole yhtään mitään menetettävää, eikä normaali treffeille kysyminen tai tutustuminen ole tyrkkyä! Kannattaa kuitenkin varoa sellaisia, jotka luulevat sinua helpoksi koska satut pyytämään treffeille, ellei nimenomaan satunnainen seksi ole juuri se asia mitä haet.

Sama juttu kun itse olin sinkkuna. Hetken aikaa olin ahdistunut siitä että olisi jotkin "säännöt" joiden mukaan pitäisi toimia, kunnes tajusin että kuvittelin vain. Olen avoin ihminen ja halusin olla tasan sellainen kuin olen, enkä alkaa esittää etten olisi kiinnostunut tai odotella että joku kiinnostuisi minusta ensin.

Ajattelen edelleenkin että jos joku mies ei pidä minusta koska teen aloitteen, niin sellainen on helppo unohtaa koska hän ei ole minua varten. Jos ei pidä aloitteen tekevistä naisista, niin ei ilmiselvästi pidä minustakaan.

Muutamat pakit sain, mutta enemmän aloitteellisuudesta sain hyviä kokemuksia. Tutustuin mielenkiintoisiin ihmisiin, mutta tärkeintä oli että koskaan ei tarvinnut jälkikäteen harmitella että mitä jos. Eräässä vaiheessa olin ihastunut erääseen mieheen, ja jos en olisi uskaltanut tehdä aloitetta, en olisi varmaan ikinä saanut tietää että emme todellakaan sovi yhteen. Mies oli aika ujo eikä olisi itse koskaan tehnyt aloitetta, joten olisin roikkunut oman luonteeni tietäen tässä tilanteessa vuosia ja miettinyt varmaan loppuelämäni että oliko hän elämäni rakkaus. No ei ollut, mutta tapasin mieheni ennen pitkää. En varsinaisesti ehkä tehnyt hänen kanssaan aloitetta, mutta menin juttelemaan niitä näitä (meillä on yhteisiä kavereita) ja aika nopeasti kumpikin huomasi että tässä on nyt jotain erityistä. Nyt ollaan oltu useita vuosia yhdessä.

Vierailija
9/11 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelimiehen kanssa on pelisäännöt. Tavismiehen kanssa parempi käyttäytyä spontaanisti, niin hän huomaa että tämä on sinullekin erityistä eikä rutiinia. 

Vierailija
10/11 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ajattelin ja tuossakin kai tarkoitettiin, enempi sitä että kun on jo tapailtu, niin kuka sitten tekee aloitteita. ei ehkä niinkään sitä EKAA aloitetta.

Eli pitäiskö nyt alkaa olemaa niin että en laita viestiä ikinä ekana... no sit voi mennä päiviä ettei viestejä tule.

Vai pitääkö tuollaisia miettiä, eikö sitä viestiä voi laittaa itse ekana jos siltä tuntuu?

Ja pitäisikö nyt alkaa niin ettei itse ehdota mitään tapaamista? Odottelee vaan keksiikö toinen ehdottaa...? Tavattaisiin vielä harvemmin kyllä silloin, luulen.

ap

Vierailija
11/11 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, ajattelin ja tuossakin kai tarkoitettiin, enempi sitä että kun on jo tapailtu, niin kuka sitten tekee aloitteita. ei ehkä niinkään sitä EKAA aloitetta.

Eli pitäiskö nyt alkaa olemaa niin että en laita viestiä ikinä ekana... no sit voi mennä päiviä ettei viestejä tule.

Vai pitääkö tuollaisia miettiä, eikö sitä viestiä voi laittaa itse ekana jos siltä tuntuu?

Ja pitäisikö nyt alkaa niin ettei itse ehdota mitään tapaamista? Odottelee vaan keksiikö toinen ehdottaa...? Tavattaisiin vielä harvemmin kyllä silloin, luulen.

ap

Minun mielestäni tämä ei ole sukupuolikysymys; harva asia loppujen lopuksi on. Suhtaudu häneen kuten keneen tahansa naispuoliseen ihmiseen tai kaveriin. Et sinä heidänkään kanssaan "leiki vaikeasti saatavilla olevaa" tai pelaa niitä ihmissuhdepelejä, joilla jotkut tykkäävät vaikeuttaa asioita ihan turhaan ja joiden puimisesta lehdet käärivät voittonsa.

Numero 7

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän