Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näkevätkö koirat kummituksia?

Vierailija
28.01.2017 |

Olemme asuneet useammassa osoitteessa koiramme kanssa, ja joka paikassa koira on tuijotellut katon rajaan ja murissut ja ikäänkuin seurannut katseellaan jotain. On tarkistettu ettei ole ollut hämähäkki tms.

Ensimmäisessä asunnossa tilanne oli oudoin. Istuimme kaikki olohuoneessa, kunnes koira yhtäkkiä pomppasi makuulta pystyyn ja meni eteiseen alkaen murista. Koira vaikutti todella hermostuneelta. Nousin itse ja kurkkasin ovisilmästä, oliko oven takana joku. En nähnyt ketään. Palasin sohvalle istumaan. Koira murisi edelleen eteisessä ja lähti peruuttamaan, ja samalla murina vaihtui haukkumiseksi. Koira oli siis hyvin hermostunut. Itsellä alkoi myös sydän hakata koska koira käyttäytyi aivan kuin sen edessä olisi ollut joku uhkaava henkilö.
Menin itse ulko-ovelle koiran eteen seisomaan ja heiluttelin käsiä ym. Ja yritin ottaa selville mihin koira tarkalleen haukkuu. Avasin ulko-oven vielä varmuuden vuoksi ja katsoin pihalle ettei sielä ollut ketään. Koira murisi vielä hetken ja meni makuulle sen jälkeen.
Mitä tämä oli? Olen kuullut että koirat näkevät kummituksia mutta en itse ihan pidä todellisena tätä.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira aistii. Osa näkee, osa ehkä ei?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän