Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä saa 30+ miehet kuvittelemaan olevansa haluttavampia kuin parikymppiset miehet?

Vierailija
27.01.2017 |

Rypytön iho on enää muisto. Perse alkaa roikkua. Maha kasvaa. Hiusraja pakenee ellei ole jo kokonaan kalju.
T. Parikymppinen nainen

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetunto ja se miten maailma toimii :D

Vierailija
2/60 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiäsHenkilö kirjoitti:

30+ miehillä on sitten hyvin harhainen itsetunto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taas ei ole koskaan sellainen parikymppinen pojankloppi sytyttänyt. Mun mielestä ne 30+ MIEHET on haluttavampia.

Vierailija
4/60 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua taas ei ole koskaan sellainen parikymppinen pojankloppi sytyttänyt. Mun mielestä ne 30+ MIEHET on haluttavampia.

Hyi.

Vierailija
5/60 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppiset miehet, kuten naisetkin, näyttävät lapsilta.

Vierailija
6/60 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MiäsHenkilö kirjoitti:

Harhainen itsetunto?

Aika oudosti sanottu. Jos on hyvä tai huono itsetunto niin miten se voi olla harhainen? Tarkoititko ehkä että luulee itsestään liikoja?

Juuh, itse aiheeseen minulla ei ole mitään sanottavaa koska tulin juuri Porvoosta ja olen väsynyt.

Vierailija
7/60 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MiäsHenkilö kirjoitti:

Harhainen itsetunto?

Aika oudosti sanottu. Jos on hyvä tai huono itsetunto niin miten se voi olla harhainen? Tarkoititko ehkä että luulee itsestään liikoja?

Juuh, itse aiheeseen minulla ei ole mitään sanottavaa koska tulin juuri Porvoosta ja olen väsynyt.

Todellakin luulevat itsestään liikoja. Kaveripiiriini ei kuulu noin vanhoja ihmisiä, eikä kyllä kaivata. Silti noi yli-ikäiset kuvittelevat, että niillä on mahdollisuuksia muhun tai kavereiheni.

Vierailija
8/60 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MiäsHenkilö kirjoitti:

Harhainen itsetunto?

Todellakin luulevat itsestään liikoja. Kaveripiiriini ei kuulu noin vanhoja ihmisiä, eikä kyllä kaivata. Silti noi yli-ikäiset kuvittelevat, että niillä on mahdollisuuksia muhun tai kavereiheni.

ne ovatkin niitä hylkiöit mitkä eivät oikeille naisille kelvannut ja yrittävät nyt katsoa nuoremmasta kastista sen vastaavan pubiruusun.

tapasi puhua saa minut ajattelemaan stereotyyppistä teinipillua ketä ei ymmärrä oikeasta elämästä vielä mitään ja tod.näk. tulee kohtaamaan parisuhteen missä saa sairaan mustasukkaisen miehen nyrkistä kun on ollut koko kylän poljettavana

Vierailija
9/60 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rypytön iho on enää muisto. Perse alkaa roikkua. Maha kasvaa. Hiusraja pakenee ellei ole jo kokonaan kalju.

T. Parikymppinen nainen

Olet trolli mutta sen verran voin kertoa että parikymppiset kollit ovat  henkisesti niin keskenkasvuisia etten edes sinun ikäisenäsi sekaantunut niihin.

Vierailija
10/60 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä vaan tiedä. Kun olin nuori seurustelin aina itseäni vähän nuorempien miesten kanssa. Vanhemmat miehet ei ole koskaan silleen sytyttäneet. Mut nyt oon jo melkein 35 ja valitettavasti ihanille seksikkäille 25v. miehille on jätettävä hyvästit. :D Pitäis nähdä vanhemmat miehet jotenkin uudessa valossa... mut oikeesti... mitä parempaa niissä muka on kuin nuorissa miehissä? :/

Vierailija
11/60 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppiset eivät ole miehiä vaan poikia. Vain pedofiili tuntee vetovoimaa sellaisiin. Vasta kolmekymppinen on kunnon mies.

t. anti-Ikis

Vierailija
12/60 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemus

Vierailija
13/60 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parikymppiset eivät ole miehiä vaan poikia. Vain pedofiili tuntee vetovoimaa sellaisiin. Vasta kolmekymppinen on kunnon mies.

t. anti-Ikis

Kolmekymppinen on jo tosi vanha.

Vierailija
14/60 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha tätä taas. Revit vain hatusta jonkun syytöksen ja sitten lähdet yleistämään.

Mitäs keksit seuraavaksi?

Vierailija
15/60 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aha tätä taas. Revit vain hatusta jonkun syytöksen ja sitten lähdet yleistämään.

Mitäs keksit seuraavaksi?

Ihan oikeasta elämästä mä tämän aloituksen revin.

Vierailija
16/60 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MiäsHenkilö kirjoitti:

Minulle on ihan sama mitä joku parikymppinen kakara ajattelee, mutta sen voin vannoa, että saan paljon enemmän huomiota naisilta nyt, verrattuna kun olin parikymppinen itse.

Vierailija
17/60 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

no yläasteella tytöt kuolasi lukiolaisia ja lukiolaiset noin 30 vuotiaita ja jopa 50 vuotiaita näyttelijöitä niin miksi nykynuoriso olisi erilaista? ei ainakaan puheiden perusteella

Vierailija
18/60 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap sama kuin aamun ikisinkkualoituksessa?

Trollihan tämä on, mutta vastaan silti. Lähipiirini +30 miehissä on kyllä niin upeita, mukavia ja karismaattisia miehiä, että apllakin loksahtaisi leuat.

Ja sitten tunnen niitä parikymppisiä poikia.

Mutta joo, onnea jatkamallasi tiellä, jos meinaat ajatella samaan tyyliin 10 vuoden päästä. 50-vuotiaana voi tehdä vähän tiukkaa tuo suhdepuoli.

Vierailija
19/60 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Parikymppinen nainen

Varmaan kylläkin riippuu ihan miehestä. Miehissäkin on niitä supervanhenijoita, jotka näyttävät miehiltä jo 13-vuotiaina, mutta vanhenevät ennätystahtia, kaljuuntuvat, ukkoontuvat ja lihovat 25. ikävuoteen mennessä. Sitten niitä, jotka teininä muistuttavat lähinnä pikkupoikia, mutta jotka alkavat vasta 30. ikävuoden tienoilla muistuttaa miehiä. Ne geenit.

Vierailija
20/60 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun meikä poika siirtyy uimahallissa altaan puolelle, heti tulee nopeita vilkaisuja, eikä kyse ole siitä, että uikkarit olisi jääneet uimakassiin tai varustuksen suhteettomasta koosta kumpaankaan suuntaan, vaan näyttää 30+ kroppa miellyttävän naisten silmää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme