Mikä saa 30+ miehet kuvittelemaan olevansa haluttavampia kuin parikymppiset miehet?
Rypytön iho on enää muisto. Perse alkaa roikkua. Maha kasvaa. Hiusraja pakenee ellei ole jo kokonaan kalju.
T. Parikymppinen nainen
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aha tätä taas. Revit vain hatusta jonkun syytöksen ja sitten lähdet yleistämään.
Mitäs keksit seuraavaksi?Ihan oikeasta elämästä mä tämän aloituksen revin.
No ihan varmasti joo.
Oikeasti olet vain ilkeä ihminen joka haluaa haukkua, haukkua ja haukkua.
varmaan ihan siksi koska 30v. voi kiinnostaa käytännössä kaikkia pariutumisikäisiä naisia. 20v. kiinnostaa lähinnä omanikäisiään ja jotain teinejä.
Vierailija kirjoitti:
Paremman näköisiä, älykkäämpiä, fiksumpia, paremmassa fyysisessä kunnossa, koulutetumpia, menestyvempiä, varakkaampia, kokeneempia...
Varakkaampi on ehkä ainoa mikä on totta. Ulkonäöllisesti ovat ainakin pilaantuneita.
Mode voisi ihan kylmästi poistaa nämä iänikuiset copycat-provot heti alkuunsa, niin palstan taso nousisi.
Just täytin 30. Omasta mielestäni olen tismalleen saman näköinen kuin 20-vuotiaana. Aika monet vähän kaukaisemmat tuttavat myös sanoneet pitkän näkemisen jälkeen, etten ole ulkoisesti muuttunut yhtään. Jos peiliin katson ja vertaan 20- vuotiaaseen, niin en ehkä ole aivan samanlainen "lommoposki" kuin silloin ollessani n. 5kg kevyempi. Ihossa ei kyllä ryppyjä, ei myöskään silmien alla. Olemuksessa ehkä puuttuu sellainen parikymppisen epävarma ympärilleen vilkuilu ja epävarmempi suhtautuminen itseensä ja ympäristöön, mutta sen puuttumista ei varmaankaan kukaan ns. normaalisti kehittynyt ihminen voi välttää.
Ajattele Ap että nyt ne upeat ja komeat 20v miehiset miehet, ovat jo kymmenen vuoden päästä keskikaljuja, isomahaisia,ryppynaamaisia ja nahistuneita perunoita.. Sen keskikaljun sivuillakin kasvaa vain jokunen harmaa hapsi ja kaljua koristaa maksaläiskät! Yök.. Mutta se on elämää ja käy kaikille meille miehille.
T. M32v ( entinen upea parikymppinen, nykyään edellämainitun näköinen..)
Kun panee kuin elukka reilu parikymppisen ikäisenä ja ylittää rajan "kun mikään ei tunnu enää miltään", niin se on aivan sama mitä yksikään nainen ajattelee. Nainen ajattelin jo 25-vuotiaana ja samalla tavalla ajattelen plusnelikymppisenäkin.
Ei tarvitse olla mikään Einstein tajutakseen että aloittaja on epävarma parikymppinen poitsu.
Mitä sä selität :D mä olen kolmekymppinen nainen enkä ikinä haluaisi yhden kerran erehdyksen jälkeen olla kolmekymppisen miehen kanssa. Nehän on ihan siloposkisia ja keskeneräisiä. Mies on parhaimmillaan 40-55.
Ehkä tuo on naiselle ominainen tapa arvottaa itsensä muihin vertailemalla, mutta itse en sitä harrasta. Pidän itseäni hyvänä ja haluttavana ihan muista riippumatta.
Oma kokemus. Parikymppisenä piti olla todella yritteliäs, että sai tyttöystävän. Kolmekymppisenä naisten biologinen kello vissiin tikittää niin kovaa, ettei tarvise muuta kuin mennä ihmisten ilmoille saadakseen seuraa.
Nooh olen 28v mies ja olen räysin samaa mieltä osan kanssa. Kroppa kovemmassa kunnossa kuin 20 vuotiaana. Ei rypyn ryppyä.
Toisaallta henkisesti en hirveästi kasvanut.
Olin jo kypsä 20 vuotiaana. Tein töitä ja en bilettänyt.
Mutta suurinosa ei ole. Nyt kun katson oman ikäisiä naisia niin kyllä siideri maistunut. Lisäksi nyt vasta alkavat valmistua kouluista.
Eli jos sinua tulee iskemään itsestään huolehtiva kolmekymppinen mies, niin luultavasti olet mielissäsi, koska yksikään noista luettelemistasi asioista ei päde useimpiin normaalikuntoisiin kolmekymppisiin. Toki niitäkin on kolmekymppisissä enemmän kuin kaksikymppisissä mutta kolmekymppisissä on enemmän tyylitajua, monesti paljon raamikkaampi vartalo ja kymmenen kertaa paremmat sosiaaliset taidot.
Toiset ihmiset kehittyvät vanhetessaan ja toiset vain menevät tasaisesti alaspäin. Toki jokaiselle tulee se vaihe, että kokemus ja tietotaito ei enää kompensoi niitä biologisia muutoksia, mutta ainakaan miehelle se vaihe ei vielä kolmekymppisenä tule eikä ehkä nelikymppisenäkään.
Vierailija kirjoitti:
En mä vaan tiedä. Kun olin nuori seurustelin aina itseäni vähän nuorempien miesten kanssa. Vanhemmat miehet ei ole koskaan silleen sytyttäneet. Mut nyt oon jo melkein 35 ja valitettavasti ihanille seksikkäille 25v. miehille on jätettävä hyvästit. :D Pitäis nähdä vanhemmat miehet jotenkin uudessa valossa... mut oikeesti... mitä parempaa niissä muka on kuin nuorissa miehissä? :/
Tervetuloa kaikkien miehien tuskaan.
En tiedä mitä joillekin miehille tapahtuu, kun ei ole muka kaksikymppisenä vientiä, mutta kolmekymppisenä alkaa olla? Kyllähän hyvännäköinen mies on hyvännäköinen jo 15-vuotiaana. Omalla kohdalla naisten kiinnostus on ollut tasaisen suurta ala-asteelta tähän 35-vuotiaaseen saakka.
Vierailija kirjoitti:
Kokemus
Nykyään on kyllä lähes täysin kokemattomia yli 30 vuotiaita miehiäkin.
En tiedä mistä johtuu pariin tällaiseen olen törmännyt.
Miehellä pitäisi olla vähintään yksi pidempi parisuhde taustalla. Joillakin miehillä voi olla paljonkin kokemusta, mutta eivät ole kelvanneet kenellekään yhtä yötä pidempään.
Olen reilu parikymppinen, mutta parikymppistä mieslapsista luovuin jo teininä, kun puolivahingossa sain tuplasti itseni ikäistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokemus
Nykyään on kyllä lähes täysin kokemattomia yli 30 vuotiaita miehiäkin.
En tiedä mistä johtuu pariin tällaiseen olen törmännyt.
Miehellä pitäisi olla vähintään yksi pidempi parisuhde taustalla. Joillakin miehillä voi olla paljonkin kokemusta, mutta eivät ole kelvanneet kenellekään yhtä yötä pidempään.
Olen reilu parikymppinen, mutta parikymppistä mieslapsista luovuin jo teininä, kun puolivahingossa sain tuplasti itseni ikäistä.
Ei kokemus tarkoita pelkästään seksi- ja suhdekokemuksia. Yleinen elämänkokemus tuo näkemystä, jota neitsyellä 35-vuotiaalla on, mutta 10 vuotta seurustelleella 25-vuotiaalla ei.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitä joillekin miehille tapahtuu, kun ei ole muka kaksikymppisenä vientiä, mutta kolmekymppisenä alkaa olla? Kyllähän hyvännäköinen mies on hyvännäköinen jo 15-vuotiaana. Omalla kohdalla naisten kiinnostus on ollut tasaisen suurta ala-asteelta tähän 35-vuotiaaseen saakka.
Elämän raadollisuus alkaa tulla esille tuossa vaiheessa, naiset huomaavat että jos mielivät siihen keskiluokkaiseen parin penskan elämään niin alkaa se tylsä nörtti-ICT-DI näyttämään hyvinkin varteenotettavalta kumppanilta.
Itselläni oli ihan kohtuullisesti vientiä, mutta voi kuinka suuri hämmästys olikaan kun 26-vuotiaana valmistuin ns oikeisiin hyväpalkkaisiin töihin ja aloin saada "ylimääräistä" huomiota naisilta. Tuosta minua olikin tavallaan varoitettu etukäteen ja toki osasin ottaa ilon irti niistä hölmöistä hoitsuista ja tradenomeista, jotka tekivät itseään tykö...
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen noin 35v ja naisten kiinnostus on ollut tasaisen olematonta läpi elämän. Itsessäni kyllä huomaan suuria positiivisia muutoksia verrattuna siihen mitä olin parikymppisenä, mutta se ei ole vaikuttanut naisten kiinnostukseen
Paremman näköisiä, älykkäämpiä, fiksumpia, paremmassa fyysisessä kunnossa, koulutetumpia, menestyvempiä, varakkaampia, kokeneempia...