Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettideittailu pilaa parisuhdemarkkinat

Vierailija
27.01.2017 |

Netti on oikea eldorado seksiä hakeville, mutta vakavaa parisuhdetta hakeville se vain pilaa mahiksia.

Ensinnäkin, netissä pitää ilmottaa faktat eli ikä, pituus, harrastukset jne ja vastaavasti vastapuolen tulee olla näiden raamien sisällä. Moni hyvä ehdokas saattaa jäädä tapaamatta. Mutta ennenkaikkea, oikeassa elämässä ne on usein ihan eri seikat jotka sen ensimmäisen kiinnostuksen herättää.

Toiseksi, tapaamisissa on -luonnollisesti- aivan liian suuri merkitys ensivaikutelmalla. Monikaan ei ole itselleen eduksi tällaisessa tilanteessa. Ja luonnollisesti suuri merkitys siksi, että onhan kyseessä tuiki tuntematon ihminen loppujen lopuksi vaikka kuinka olisi kirjoiteltu ensin.

Kirjoittelusta sitten. Runoilijat on erikseen mutta moniko mies oikeesti tuo oman itsensä parhaiten esiin chatissa? Kirjotusvirheet, murre ja pelkkä kiinnostuksen puute ite kirjottamiseen voi karsia muuten helmiä pois. Ja sitten on näitä kaukana todellisuudesta olevia jotka on kirjottaessa -omasta mielestään- sitä ja tätä mutta todellisuudessa nettiriippuvainen laiskimus.

Ei nettideittailu nyt ihan p*stä silti ole. Siellä tapaa ihmisiä sen oman elinympäristön ulkopuolelta, ihmisiä joihin ei muuten olisi törmännyt. 0

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uteliaisuudesta kysyn, kuinka kaukana olevaa kumppania uskaltautuisitte itse lähestyä? - Tai vastaavasti kuinka kaukaa teihin yhteyttä ottavalle antaisitte mahdollisuuden ilman, että ajattelisitte, että ei tästä mitään tule kun tyyppi elää xxxx kilometrin päässä teistä. 

Vierailija
22/32 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettideiteillä on kaikensorttisia liikkeellä,on niitä jotka oikeasti etsii vakavaa suhdetta,on seksin perässä olevia,on niitä jotka tapailee niin kauan että saavat sitä pildeä ja sen jälkeen niistä ei kuule,on varattuja jotka etsii seuraa ja on niitä jotka on avoimessa suhteessa.Siis joka lähtöön pitää vain osata löytää se joka on omaan tarkoitukseen sopiva.

Itse olen tavannut tosi kusipäitä ja toisessa ääripäässä olen tavannut niin mahtavia tyyppejä että välillä ei tiedä olisiko se ihminen parempi pitää ystävänä ettei mikään tunnesekoilu sotke juttua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika harvassa ne könsikkäät jotka osaavat kirjoittaa kolmen sanan virkkeitä sykähdyttävämpää proosaa.

Eivät ne ole harvassa ole. Vaan kokemus osoittaa, että kannattaa spämmätä sata naista niin joku vastaa, ja silloin runoilu on hieman raskasta. 

Vierailija
24/32 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uteliaisuudesta kysyn, kuinka kaukana olevaa kumppania uskaltautuisitte itse lähestyä? - Tai vastaavasti kuinka kaukaa teihin yhteyttä ottavalle antaisitte mahdollisuuden ilman, että ajattelisitte, että ei tästä mitään tule kun tyyppi elää xxxx kilometrin päässä teistä. 

100-150km

Vierailija
25/32 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netti voi olla mitä loistavin paikka tavata kumppani. Ongelma sielläkin ovat huijarit, jotka seksiä saadakseen väittävät etsivänsä suhdetta.

Vierailija
26/32 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N. 50 km. Olen kokeillut etäsuhteita, mutta ei toimi vaan haluan, että toista on mahdollista tavata myös keskellä työviikkoa.

Vierailija
27/32 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse sanoisin tässä elämäntilanteessa, että 100 km on ihan helppo etäisyys. 400 km ei enää ole niin helppo etäisyys, mutta sellaisen kanssa tässä minulla nyt on jonkinlainen kuvio käynnissä. Aika epätodennäköiseltä näyttää tämän onnistuminen.

Vierailija
28/32 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netti voi olla mitä loistavin paikka tavata kumppani. Ongelma sielläkin ovat huijarit, jotka seksiä saadakseen väittävät etsivänsä suhdetta.

Ei pidä antaa heti,kyllä ne kuukaudessa jo väsähtää odottamaan.

Vierailija
29/32 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Uteliaisuudesta kysyn kuinka kaukana olevaa kumppania uskaltautuisitte itse lähestyä? - Tai vastaavasti kuinka kaukaa teihin yhteyttä ottavalle antaisitte mahdollisuuden ilman, että ajattelisitte, että ei tästä mitään tule kun tyyppi elää xxxx kilometrin päässä teistä. "

- "100-150km"

- Tuohan ei ole matka eikä mikään kainuussa tai vaikka Lapissa. Mutta tarkoittaa myös, että Tamperelaisen kannattaa unohtaa kumppaniehdokkaat mm. Kuopiosta, Turusta ja Helsingistä  tai vaikka Jyväskylästä...  

Vierailija
30/32 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"N. 50 km. Olen kokeillut etäsuhteita, mutta ei toimi vaan haluan, että toista on mahdollista tavata myös keskellä työviikkoa."

- Toiset meistä ajaa päivässä suuntaansa enemmän työ matkaa tai istuu koulubussissa....

Vierailija
31/32 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurinta luuseriutta on etsiä kumppani baarista. Vielä luuserimmaksi homman tekee se, jos kumpikin tai jompi kumpi on kännissä.

Koko baarikulttuuri on luuseriutta. Ihmiset hakeutuvat tilaan, jossa luodaan ärsykkeitä ja psykologinen tila, jossa ei tarvitse olla oma itsensä. Sitten naidaan ristiin ja joskus päädytään yhteen.

Ei ole ihme, etteivät suhteet näistä lähtökohdista kestä. Kun ne solmitaan sen perusteella, miltä juuri tietyllä hetkellä tuntuu, niin selvää on, ettei homma etene.

32/32 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiden mielipiteistä viis. Mie latasin kesällä huviksee tinderin ja muutamia oli kelle jutteli mut juttu hiipu, sitte tuli yks jonka kanssa viesti liikku taukoamatta viikon. Sitte mentii leffaa (tosi klisee mut varma) ja siitä päivästä lähtien nähty ja oltu joka päivä. Nyt yhteinen koti ja lapsi tulossa, elämä kaikin puolin mallillaan. Enkä edes etsinyt ketään. Että ei sinne nettiin tarvi tarkotuksella ketään kattomaan.

Ja tuohon baarista iskettyihin.. jos nyt yleistää niin baareistahan löytää vaan joko bilehirmuja, opiskelijoita, työttömiä tai alkoholisteja, loput varattuja. Niin miusta jos ei jotain edellä mainituista eti ni ei sitä seuraa baarista kannata lähtä ettimää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi