Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettideittailu pilaa parisuhdemarkkinat

Vierailija
27.01.2017 |

Netti on oikea eldorado seksiä hakeville, mutta vakavaa parisuhdetta hakeville se vain pilaa mahiksia.

Ensinnäkin, netissä pitää ilmottaa faktat eli ikä, pituus, harrastukset jne ja vastaavasti vastapuolen tulee olla näiden raamien sisällä. Moni hyvä ehdokas saattaa jäädä tapaamatta. Mutta ennenkaikkea, oikeassa elämässä ne on usein ihan eri seikat jotka sen ensimmäisen kiinnostuksen herättää.

Toiseksi, tapaamisissa on -luonnollisesti- aivan liian suuri merkitys ensivaikutelmalla. Monikaan ei ole itselleen eduksi tällaisessa tilanteessa. Ja luonnollisesti suuri merkitys siksi, että onhan kyseessä tuiki tuntematon ihminen loppujen lopuksi vaikka kuinka olisi kirjoiteltu ensin.

Kirjoittelusta sitten. Runoilijat on erikseen mutta moniko mies oikeesti tuo oman itsensä parhaiten esiin chatissa? Kirjotusvirheet, murre ja pelkkä kiinnostuksen puute ite kirjottamiseen voi karsia muuten helmiä pois. Ja sitten on näitä kaukana todellisuudesta olevia jotka on kirjottaessa -omasta mielestään- sitä ja tätä mutta todellisuudessa nettiriippuvainen laiskimus.

Ei nettideittailu nyt ihan p*stä silti ole. Siellä tapaa ihmisiä sen oman elinympäristön ulkopuolelta, ihmisiä joihin ei muuten olisi törmännyt. 0

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D "eldorado seksiä hakeville"? Ehkä naisille ja 10 %:lle miehiä.

Vierailija
2/32 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvassa ne könsikkäät jotka osaavat kirjoittaa kolmen sanan virkkeitä sykähdyttävämpää proosaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Minä tapasin mieheni netissä :)

Vierailija
4/32 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan ensivaikutelma irl:kin aika tärkeä. Ja jos hyviä ehdokkaita putoaa kirjoitusvirheiden tai tyhmien kriteerien takia, eiköhän ne kriteerit pikku hiljaa karise, jos kumppania ei muuten löydy. Eli tästähän on haittaa ainoastaan sille kriteerien asettajalle, joka sitten voi myös itse korjata tilanteen. Jos taas kumppani löytyy niillä tiukemmillakin kriteereillä, niin sehän ei ole keneltäkään pois.

Vierailija
5/32 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se menee. Itse olen tosielämässä kellistänyt lukuisia yli 175cm pitkiä naisia, mutta netissä nuo karsivat minut välittömästi. Pitäisi jotenkin kyetä tuomaan se oma uniikki persoonallisuus esiin, mutta kirjoittamalla se on mahdotonta. Minusta voi tietysti todeta, että kirjoittaa kyllä osaan, mutta kukaan ei usko jos kerron olevani empaattinen, tunneälykäs ja hyvää seuraa. Kaikki luulevat, että kehun itseäni lämpimikseni. Ja koska meillä kaikilla on oma näkemys emoaattisesta ja tunneälykkäästä ihmisestä, niin turhaa sekin pröystäily on. Joku MBTI persoonallisuus on ihan hyvä noille deittisivustoille. Siihen sitten lisää jotakin.

Vierailija
6/32 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen sen oloinen mies , että jos olen yökerhossa niin naiset pitävät minua raiskaaja/murhaajana joten netti on ainoa keino kertoa naisille kuinka tylsä olen ja , että minun läheisyydessä ainoa kuolema on vanhuudenkuolema.  eli nettideiteille 100 pistettä

Vierailija
7/32 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne 40+ voi mennä vai onko meille enää deittisivuja? Pitääkö olla kuvallinen ilmo? Jos laitan kuvattoman niin miten kuva laitetaan, meiliinkö vaan? Ja ottaako kukaan normaali kuvattomaan yhteyttä??

Vierailija
8/32 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut elämäni aikana tosissaan kiinnostunut tasan neljästä miehestä, niistä 3 löytynyt Tinderistä. Ei huono. En olisi koskaan tavannut noita tyyppejä muuten.

Vierailija
9/32 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä netistä vakavaa parisuhdetta hakevat on todellisia luusereita. Jos ei uskalla suutaan avata livenä, kun kiinnostavan ihmisen näkee, niin parempi olla yksin. Ja se ensivaikutelma on todella tärkee, miten kävelee, miltä tuoksuu, miten puhuu, miltä kuulostaa yms. Nää kaikki tekee sen, että natsaako vai ei. Upee mimmi ja kävelee kun ankka, kiitos ei!

Vierailija
10/32 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minne 40+ voi mennä vai onko meille enää deittisivuja? Pitääkö olla kuvallinen ilmo? Jos laitan kuvattoman niin miten kuva laitetaan, meiliinkö vaan? Ja ottaako kukaan normaali kuvattomaan yhteyttä??

Ottaa jos profiili on muuten hyvä.Minulla on kuvaton ja saan viestejä niin kuvallisilta kuin kuvattomilta. Käynyt myös sokkotreffeillä.Ne ovat aina tietysti pieni riski mutta viimeksi kumpikaan ei ollut nähnyt toista ja niin vain tapailimme hetken.Suhdetta ei syntynyt mutta ystävystyimme.Aivan ihana ihminen.

Vierailija
11/32 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkätukka kirjoitti:

Mun mielestä netistä vakavaa parisuhdetta hakevat on todellisia luusereita. Jos ei uskalla suutaan avata livenä, kun kiinnostavan ihmisen näkee, niin parempi olla yksin. Ja se ensivaikutelma on todella tärkee, miten kävelee, miltä tuoksuu, miten puhuu, miltä kuulostaa yms. Nää kaikki tekee sen, että natsaako vai ei. Upee mimmi ja kävelee kun ankka, kiitos ei!

Missäköhän tällainen lähes nelikymppinen tapaa niitä sinkkumiehiä livenä?

Vierailija
12/32 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkätukka kirjoitti:

Kaikki ei asu kehä kolmosen sisällä jotkut meistä asuu maalla jossa ei paljon vaihtoehtoja ole.Netti on silloin hyvä.

Vierailija
13/32 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Minä tapasin mieheni netissä :)

Minä tapasin exäni netissä.Vieläkin surettaa että suhde kaatui.

Vierailija
14/32 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettideittailun paras puoli on minusta , että se on yksi mahdollisuus löytää kumppani. - Ja jos ajattelee, niin jollain tapaa, ehkä rehellisempikin. Ihmisen joka on kirjautunut nettideitti palvelimelle on minusta hölmöä vastata, ettei ole kiinnostunut kohtaamaan, saati tapaamaan ketään tai muutoin millään muotoa kiinnostunut seurasta.

Kun taas vaikka esim.  baariin tai yö-kerhoon voi "vain" mennä hengaileen ja notkumaan,  tai mennä vaikka ydessä kaveriporukalla pitämään hauskaa ilman,että tavoitteena olisi löytää seuraksi erityisesti ketään.

Oikeastaan on jännä ajatella, että onko oja olemassa edes netin ja lehtien palstoja lukuunottamatta vakiintuneita paikkoja, joissa oletus arvona on, ettäsieltä haetaan ensi-sijassa itselle seuraa, joko lyhyt tai pidempiaikaista ja vasta toissijaisesti tehdään, jotain muuta, tai ollaan tekemättä.    

Vierailija
15/32 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkätukka kirjoitti:

Et taida tietää, että me jotkut elämme sellaisessa ympäristössä, että niitä kiinnostavia ihmisiä ei näe. Eipä se oikein tällaisessa pikkukylässä auta avata suuta livenä, kun ei tule ketään missään vastaan.

Vierailija
16/32 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netti on oikea eldorado seksiä hakeville, mutta vakavaa parisuhdetta hakeville se vain pilaa mahiksia.

Ensinnäkin, netissä pitää ilmottaa faktat eli ikä, pituus, harrastukset jne ja vastaavasti vastapuolen tulee olla näiden raamien sisällä. Moni hyvä ehdokas saattaa jäädä tapaamatta. Mutta ennenkaikkea, oikeassa elämässä ne on usein ihan eri seikat jotka sen ensimmäisen kiinnostuksen herättää.

Toiseksi, tapaamisissa on -luonnollisesti- aivan liian suuri merkitys ensivaikutelmalla. Monikaan ei ole itselleen eduksi tällaisessa tilanteessa. Ja luonnollisesti suuri merkitys siksi, että onhan kyseessä tuiki tuntematon ihminen loppujen lopuksi vaikka kuinka olisi kirjoiteltu ensin.

Kirjoittelusta sitten. Runoilijat on erikseen mutta moniko mies oikeesti tuo oman itsensä parhaiten esiin chatissa? Kirjotusvirheet, murre ja pelkkä kiinnostuksen puute ite kirjottamiseen voi karsia muuten helmiä pois. Ja sitten on näitä kaukana todellisuudesta olevia jotka on kirjottaessa -omasta mielestään- sitä ja tätä mutta todellisuudessa nettiriippuvainen laiskimus.

Ei nettideittailu nyt ihan p*stä silti ole. Siellä tapaa ihmisiä sen oman elinympäristön ulkopuolelta, ihmisiä joihin ei muuten olisi törmännyt. 0

Ei todellakaan tarvitse kertoa pituutta. Harrastuksiakin vain jos toinen erikseen kysyy.

Netissähän juuri saa tutustua toiseen ihmiseen ilman paineita ja ilman ennakkoluuloja.

Tarkoitushan ei olekkaan tavata heti vaan keskustella esim. chatissä ja olla yhteyksissä puhelimen välityksellä kauankin ennen tapaamista. Silloin joutuu tutustumaan toiseen jo ennen tapaamista. Asia mikä on mahdoton livedeittailussa.

Nettideittailu on paljon terveempää kuin livedeittailu nykyään. Ihmisiä ei arvostella ulkonäön mukaan (Tinder ei ole mikään nettideittisaitti) vaan sen mukaan minkälainen on.

Vierailija
17/32 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut elämäni aikana tosissaan kiinnostunut tasan neljästä miehestä, niistä 3 löytynyt Tinderistä. Ei huono. En olisi koskaan tavannut noita tyyppejä muuten.

Nähtävästi et yhdenkään kanssa seurustellut kun et niden kanssa enää ole. Joten sinussa on jotain vikaa

Vierailija
18/32 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkätukka kirjoitti:

Pinnallista paskaa. Sinun  kaltaista ihmistä en lähelleni päästäisi.

Vierailija
19/32 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan tarvitse kertoa pituutta. Harrastuksiakin vain jos toinen erikseen kysyy.

Netissähän juuri saa tutustua toiseen ihmiseen ilman paineita ja ilman ennakkoluuloja.

Tarkoitushan ei olekkaan tavata heti vaan keskustella esim. chatissä ja olla yhteyksissä puhelimen välityksellä kauankin ennen tapaamista. Silloin joutuu tutustumaan toiseen jo ennen tapaamista. Asia mikä on mahdoton livedeittailussa.

Nettideittailu on paljon terveempää kuin livedeittailu nykyään. Ihmisiä ei arvostella ulkonäön mukaan (Tinder ei ole mikään nettideittisaitti) vaan sen mukaan minkälainen on.

No ei todellakaan ole mitään sääntöä, että ei ole tarkoitus tavata heti. Olen tavannut netin kautta jo samana päivänä, toisen kanssa taas odottanut kuukausia. Suosin itse nopeaa tapaamista, koska kirjoittelulla ja puheluilla on turha pitää yllä vääriä mielikuvia. Tällä hetkellä en tosin nettideittaile ollenkaan vaikka sinkku olenkin.

Vierailija
20/32 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkätukka kirjoitti:

Pinnallista paskaa. Sinun  kaltaista ihmistä en lähelleni päästäisi.

Ai pinnallista paskaa jos vastapuoli ei oo seksuaalisesti kiinnostava? Mitä mä teen naisella kuka ei saa mun himoja hyrräämään? Taidat olla todellinen peräkammarinpoika!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan