Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain tietää että tyttöystäväni kaveri on sen entinen vakihoito

Vierailija
06.12.2006 |

Ja nyt en oikeen tiedä miten asiaan pitäis suhtautua. Kysyin että saisko nähdä kyseisen kaverin mutta ei suostunut kun ei kehtaa? Vähän on kyllä sellainen olo että tyttöystävälläni on jotain salattavaa vaikka sanoo että ei mulla ole syytä huoleen se on sen mennyttä elämää.

Tuntuu oudolta että ovat kavereita kuitenkin mies kyttää että kun meillä menee huonosti niin heti iskee kiinni. Kun joskus tyttöystäväni mainitsi että jos meillä menee poikki niin palaa tuttuun ja turvalliseen vaki hoitoon. Saa kuulemma hyvät kyydit?????

Sanoo olevansa nyt ja ainoastaan mun kanssa eikä kenenkään muun. Mutta kuitenkaan en oikeen tiedä miten pitäis asiaan suhtautua, pitäiskö vaan hyväksyä heidän kaveruus.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
06.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän nai sitä tai sitten koittaa tehdä susta mustasukkasta keromalla että on hyvä pano. Todella lapsellista.

Itse en katsoisi tuollaista päivääkään.

Miettisi vähän miltä sistä tuntuisi jos tekeisit sille saman jutun.

Vierailija
2/24 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaapi tietää, että hommanne katkeaa joskus ja sitten se tosiaan palaa naimaan tuota toista kundia. Jollei jo paraikaa nai.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kerran kävi niin että kyseinen " kaveri" oli meillä kylässä kun tulin aikaisemmin kotiin mitä olin ilmoittanut. Eivät tehneet mitään kunhan vaan juttelivat. Mutta käytiin pitkä keskustelu siitä että mikis ei voinut mulle kertoa että tulee kylään, vaan salaa pitää kaveria tavata?

Ollaan nykyään naimisissa ja tapaa vielläkin sitä " kaveria"

Sulle vaan vinkisi että kannattaa selvittää tyttöystäväsi kanssa se tosi asia että ei salaa kannata tavata, siitä ei aiheudu kun molemmille vaan mielipahaa ja luottamaus pulaa. Onhan se varmaan naiselle kiusallinen tilanne kun nykyinen ja ent vakipano samassa huoneessa. ymmärrän hyvin jos ei halua että sitä tapaat. Mutta asiassa on toinenkin puoli? Jos sunkanssa tosissaan on niin miks kaveria piilottelee, herää epäilys että heidän välillä on viellä jotain?

Vierailija
4/24 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kaverina mun exä ja joskus me biletetäänkin yhdessä. mulla ei ole MITÄÄN seksuaalisia tunteita kundia kohtaan, ei todellakaan. kyllä sitä voi olla kaverikin, mutta tuntuis aika tylyltä, jos alkaisin omalle miehelle hehkuttamaan jotain kyseisestä jäbästä tai meidän " suhteesta" ... :/

Vierailija
5/24 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ent parit on kavereita mutta sun jutussa jotenkin paistaa läpi se mitä 4 sanoi että taitaa vaan pitää välit lämpiminä että voi sitten palata sen luo jos kerta et sitä saa nähdä tai kaveraa ns salassa. Itse sanoisin että joko se tai minä molempia ei saa. Elämä on valintoja täynä.

Käykääs nyt vähän keskustelua asiasta että mikäs homma toi oikeen on ja jos ei salattavaa niin voi kyllä ihan avoimesti kaverata olla.

Vierailija
6/24 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun joskus tyttöystäväni mainitsi että jos meillä menee poikki niin palaa tuttuun ja turvalliseen vaki hoitoon. Saa kuulemma hyvät kyydit?????

aika paha

Vierailija
7/24 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut yks faktahan on se, että kaveruudesta mä en niiden kanssa luovu. Mutta en mä pane kuin oman mieheni kanssa - ja sen tietää entiset heilatkin.

Vierailija
8/24 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette kaikki tyytyväisiä: Sinulla on tyttöystävä, jota näytellä ja jonka kanssa rupatella. Tyttöystävälläsi on sekä elättävä vakio poikakaveri että kunnon kyydit antava fuckbuddy. Kaikki voittavat.

Vierailija
9/24 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun miehesi sanoisi että valitset joko hänet tai ex vakihoidon? Ja eikö tapana ole elämänkumppanille esitellä kavereita.

Vierailija
10/24 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä nuoruudessa vähän samanlainen tilanne, ja sitten kerran tyttöystävä siis EX tyttöystävä railakkaan ravintoala illan päätteeksi päätti käydä hoidattamassa ittensä EX vakihoidon luona. Niin että se voi myös päättyä noin. Ei todellakaan varma mutta se vaihtoehto on aina olemassa, varsinkin silloin jos teillä iso riita tai muuten seksin saralla hiljaista.

Vierailija
11/24 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso, että mulla olisi velvollisuutta kertoa kaikkia elämäni yksityiskohtia tai esitellä kaikkia tuntemiani ihmisiä miehelle. Sallin myös hänelle saman, ja toivonkin, että hän pitää jotain aivan itsellään. Minä olen minä ja hän on hän, meidän ei tarvitse olla aina ja kaikessa yhtä.

Ja varmaan nyt vielä pitää kerrata, että en nai entisten vakkarihoitojen kanssa, vaan olen hyvin yksiavioinen. Se ei tarkoita sitä, ettenkö pitäisi satunnaisesti yhteyttä joihinkin vakkarihoitoihin, esim tekstareilla tai sposteilla. Mitään ihme lipeviä viestejä en lähettele, koska mulla ei ole tarkoitusta myöskään heidän mahdollisia suhteita torpedoida.

Viestit ovat luokkaa " Hei! Pitkästä aikaa - mitä sulle kuuluu?" Ja jos toinen ei vastaa, en ota siitä paineita.

Vierailija
12/24 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi juttu on, että naisellasi on asian suhteen jotain salattaavaa.

Toinen juttu, kuinka vakava suhteenne on?

Ei ainakaa kovin luotettavalta kuullosta ja toisekseen tietty salamyhkäisyys paistaa läpi?

Eli mikä on mielestäsi johtopäätös asiasta?

Vierailija
13/24 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoppa tyttöystävällesi että menet vaikka kaffelle jonkin sun ex tyssöystävänkanssa ja muista mainita että olette vaan kaverita.

Vierailija
14/24 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" No hei kulta, tässä on Pekka"

" Pekka, tässä on mieheni Jari"

" Niin, Jari, mehän Pekan kanssa tunnetaan siitä, että me nussittiin aina välillä. Eikö, Pekka, ollutkin ihan kivoja panoja? Muuta yhteistä meillä ei sitten niin hirveästi olekaan, mitä nyt joskus kysellään kuulumisia ja juoruillaan yhteisistä tuntemista ihmisistä. Eikö niin, Pekka? Mutta Jari, nythän mä nainkin vaan sun kanssa, zorkke Pekka. Kai sulla on jo joku kiva hoito?"

Ja olispa NIIN rattoisa ja kaikille mukava tilanne...

HALOO?

Vierailija
15/24 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seurustelee jonku kans, minkä takia tarvii olla tekemisissä entisten hoitojen kans?? Siis et jos niitten kans on niin kiva kahvitella jne. ni mikä on aikanaan estäny seurustelun?!

En todellakaan ite oo seurustelu suhteiden aikana tekemisissä vakipanojen tms kans. Miks ihmeessä olis, ku ideahan niiten kans on vaan nussia ku tavataan, that' s it! Siks kai niitä vakipanoiks nimitetäänki...

Ja kai ne siellä odottaa jos ero tulee. Jos ei odota, etitään uus.

Eihän niitten kans mitään tunnesiteitä pitäs olla olemassakaan!!

Vierailija
16/24 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vision01:

Jos seurustelee jonku kans, minkä takia tarvii olla tekemisissä entisten hoitojen kans?? Siis et jos niitten kans on niin kiva kahvitella jne. ni mikä on aikanaan estäny seurustelun?!!

* Mun ja entisten hoitojen välillä voi olla esim sellaisia eroja, että

mä haluan lapsen ja perheen - vakihoito ei missään nimessä

* Elämänarvot ovat melkoisen erilaiset

* Suhde on ollut sillä tavalla pinnallinen, ettei siitä voisi kuvitellakaan tulevan hyvää parisuhdetta

* Jotain tosi tärkeää on puuttunut

Vierailija
17/24 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus tyttöystäväni mainitsi että jos meillä menee poikki niin palaa tuttuun ja turvalliseen vaki hoitoon. Saa kuulemma hyvät kyydit?????

Tuo on tosi paha heh. Mutta todellakin tuon olisi voinut jättää sanomatta. Se on varmaan se sun ongelma kun tiedät että heillä seksi sujunut, niin epäilet joka käänteessä että jatkuuko heidän suhde vai ei. vaikka ei aihetta olisikaan.

Vierailija
18/24 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkos vähän sinisilmäinen.

Vierailija
19/24 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun avovaimo (siis ex)oli hyvä kaveri sen ex aviomiehenkanssa, ja kun viidenvuoden yhteinen taival päättyi, kävi ilmi että oli pannut ex miehensäkanssa koko meidän suhteen ajan. Sulle vaan vinkis että jos kaveraa niin ennemmin tai myöhemmin päätyvät samaan sänkyyn vanhoja muistelee. Ei siihen tarvita kuin sopiva hetki ja tunnelma vaikka yhteisen ravintola illan päätteeksi kun molemmat vähän huppelissa. Se on vaan tosiasia etkä voi sille mitään.

Eli aseta vaan ehto että joki se tai sinä sitten sen näät oletko sille kuinka tärkee.

Vierailija
20/24 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eli aseta vaan ehto että joki se tai sinä sitten sen näät oletko sille kuinka tärkee.

Siis ainahan sitä aikaa jostain repii!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi