Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, miltä tuntuu kun kuljet miehesi kanssa ja vastaan tulee kaunis nainen

Vierailija
27.01.2017 |

Ajatteletko syyllisyydentuntoisesti että miehesi olisi mieluummin tuon kaunottaren kanssa mutta on joutunut tyytymään sinuun? Vai tukahdutatko nuo ajatukset haukkumalla mielessäsi tuon naisen pinnalliseksi bimboksi, vaikket oikeasti tunne häntä?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mietin että hitto soikoon, pitäisi kyllä laihduttaa ja vähän yrittää tsempata oman ulkonäköni suhteen, mutta ajatus ehtii häviämään kun kurvataan karkkihyllyn ohi.

Vierailija
42/45 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse huomaan välillä että pariskuntien miehet tiirailevat mua. sillee himoitsevaan sävyyn tai vienosti hymyillen ja pitkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siitä nyt pitäs ajatella? Mitä ap itse aattelet jos kävelet sun naises kanssa kaupungilla ja vastaan kävelee komea mies?

Vierailija
44/45 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse kaunis. Saattaisin ehkä sanoa ja sanoisinkin miehelle, että olipas nätti nainen.

Vierailija
45/45 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän olevani kaunis. Tiedän että miehet katsovat minua vaikka kävelisin poikaystäväni kanssa käsikkäin. Monet naiset muloilevat minulle kun kävelen ohi vaikka en edes katsoisi miestä. Omaa epävarmuutta se vaan on jos tuntematon nainen on niin iso uhka.

Jos vastaan kävelee kaunis nainen, en ajattele juuri mitään. Voin nopeasti ajatella että olipas kaunis, mutta ei muuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi