Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, miltä tuntuu kun kuljet miehesi kanssa ja vastaan tulee kaunis nainen

Vierailija
27.01.2017 |

Ajatteletko syyllisyydentuntoisesti että miehesi olisi mieluummin tuon kaunottaren kanssa mutta on joutunut tyytymään sinuun? Vai tukahdutatko nuo ajatukset haukkumalla mielessäsi tuon naisen pinnalliseksi bimboksi, vaikket oikeasti tunne häntä?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos totta puhutaan, niin miehellä on enemmän syytä mustasukkaisuuteen. Minä olen se meistä jonka perään vastakkainen sukupuoli katselee. Koska rakastan ja olen ihana, en tietenkään tee asiasta numeroa, mutta totta se silti on. Ja näin se on varmaan useimmilla, koska miehet helpommin antaa itsensä rupsahtaa ja lihoa, kun taas nainen porskuttaa vielä keski-iässäkin.

Vierailija
22/45 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti mietin miksi vastaantuleva nainen tuijottaa mun miestä niin pitkään ja tunnen harmistusta. Jos vielä ukko tuijottaa sitä takaisin melkein kielipitkällä. Jos nainen ei oo huomaavinaan, silloin mua ei tympäise.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seurustelisi miehen kanssa, jonka seurassa tuntisin/miettisin hänen vain tyytyneen minuun kun ei muutakaan saanut.

Vierailija
24/45 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaa sanoisin miehelle et kato ku on kaunis! mut yleensä mun mielestä kauniit/söpöt naiset ei oo miehen mielestä kovinkaan erikoisia niin turhaa se naisesta sanominen  ois :D naismaussa ainoa yhteinen asia meillä on että molemmat tykkää saman muotosista pyllyistä. Mut siis en mä koe mitään kamalaa siinä jos mies vilkasee jotai söpöä tytyä että ompa söpö tai kaunis. Kauniita ihmisiä kun vaan sattuu olemaan olemassa. Ja tiiän että jostai ihmeen syystä oon ton miehen mielestä kaunis ni mun on turha alkaa mitää mustasukkasuusdraamaa vetämään jos joku tyty on miehen mielestä kivan näkönen :D

Vierailija
25/45 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen että onpa kaunis nainen. Enkä hauku ketään bimboksi :D ei ole tapana etenkään jos en tunne tai ole mitään syytä haukkua.

Minulla on kyllä aika huono itsetunto ja tulee hetkeksi semmonen alistunut ja ruma olo. Mutta enpä asiaa kummemmin mieti.

Sinä sen tiivistit sanoiksi. Juuri tuosta syystä mulla varmaan on suurimman osan aikaa alistunut ja ruma olo aviomieheni läsnäollessa.

Vierailija
26/45 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon "näitkö miten kivat hiukset/kaunis iho/mikä unelmakroppa/tms tuolla naisella oli?" Yleensä mies vastaa "ai missä?"

Vierailija
27/45 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan ohimennen kadehtia kaunista naista, mutta en kuvittele hetkeäkään, että mies lähtisi tuon ohikulkijat kaunottaren matkaan. Vähän pitää harkintaa käyttää jo miestä valitessaan.

N43

Vierailija
28/45 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ajattele mitään

Älä valehtele. Sinua ärsyttää oikeasti.

Vierailija
29/45 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ajattele mitään

Tämä kirjoittaja projisoi kaikki omat kateutensa muihin ihmisiin. Minua ei ärsytä se jos mieheni katselee kauniita naisia. Itsekin katselen komeita miehiä. Odottele muutama vuosi niin että kasvat aikuiseksi ja sinäkin pääset osalliseksi siitä ettei oma minuus järky kaikista vastaantulevista jännämiehistä joiden pakarat kohoilevat öisin.

Vierailija
30/45 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko, että mun mies olisi tai haluaisi olla kenenkään kanssa pelkän ulkonäön takia, joten en todellakaan tunne oloani uhatuksi itseäni kauniimpien naisten seurassa. Se olisi sitä paitsi loputon suo, sillä niitä riittää. :D Enkä itsekään ole erityisen kiinnostunut omasta tai muidenkaan ulkonäöstä.

Ja kaipa tuo ukko mua kauniina pitää, kun päivittäin kehuu ja tuijottelee rakastuneesti.

Vierailija
31/45 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele tuollaisia koskaan, itsetuntoni on niin hyvä. Jos vastaantuleva nainen olisi aidosti kaunis, kehuisimme varmaan häntä miehen kanssa yhdessä.

Vierailija
32/45 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ajattele mitään

Saattaa tulla yllätyksenä, mutta on olemassa myös terveellä itsetunnolla varustettuja naisia joita ei vaivaa jatkuva sairaalloinen mustasukkaisuus. Kyllä minäkin komeat miehet edelleen huomaan vaikka olen parisuhteessa, onhan mulla silmät päässä, mutta ei se mitään sen kummempaa tarkota. Katsokoot ihan vapaasti, eri asia jos alkaa jotain yhteisiä tuttuja katsella sillä silmällä ja ihastumisen merkkejä olla ilmassa.

Vierailija
33/45 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatteletko syyllisyydentuntoisesti että miehesi olisi mieluummin tuon kaunottaren kanssa mutta on joutunut tyytymään sinuun? Vai tukahdutatko nuo ajatukset haukkumalla mielessäsi tuon naisen pinnalliseksi bimboksi, vaikket oikeasti tunne häntä?

No hassu, olisin ylpeä että löytyy naissuvusta myös toinen kaunis ihminen. Itseni lisäksi.

😉!

Vierailija
34/45 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson yleensä itse, että onpa kaunis. En tiedä, katsooko mies mutta en kyllä mitään alemmuudentunnetta tunne.

Vierailija
35/45 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, onko jollakin oikeasti noin huono itsetunto? Tuntee mustasukkaisuutta tuntemattomille vastaantulijoille? 😂

Vierailija
36/45 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tässä yks päivä mietin, että missä ihmeessä ne kauniit naiset ja komeat miehet oikein piileksii, kun ei.niitä katukuvassa näy.

Vierailija
37/45 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen että onpa kaunis nainen.

Ei tule mieleen verrata häntä itseeni saati käydä läpi noita outoja ajatuskuvioita mitä ap käy läpi. 

n48

Sama.

Vierailija
38/45 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Odotappa kun tulet tähän ikään.."

Vierailija
39/45 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jösses mikä kysymys! Ollaan oltu yhdessä 35 v, eikä ole tullut vielä tuollaista "ajatuksia herättävää" kysymystä vastaan.

Vierailija
40/45 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen aihe. Exäni teki oikein tahallaan sellaista käytöstä että sanoi "katos kun on kaunis, pitkä nainen ja mitkä tissit vau". Oikein hakemalla haki sitä että olisin varmasti tuntenut oloni huonoksi (koska ei minuun kyllä kohdistuneet ne ihailut) Ha huom, siis exä! Nykyinen puoliso ei ole ikinä ärsyttänyt ollenkaan noin. Kysymykseen: kyllä kuitenkin edelleen mietin että onkohan joku mieheni mielestä kauniimpi ja haluttavampi, kun hän tosiaan on sellainen ei leperrellä ainakaan ääneen turhia -tyyppi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä