Ihastuneet? Mikä on ollut intiimein hetki,
minkä olet hänen seurassaan kokenut?
Oliko tarpeeksi?
Kommentit (13)
Syleily. Mut seki oli unta, harmi kun heräsin. :(
Yhtäkkiä töissä se taputti mua olkapäälle! Tuli kattomaan mun selän takaa (istuessani) jotain edestäni ja jotenkin siinä ohimennen tapsautti yhtäkkiä... Siis ei todellakaan olla noin läheisiä!
Oltiin samassa vesisateessa. Uuh ja aah.
Hän tuli työhuoneeseeni ja seisoi aivan liian lähellä niin että tunsin, miten lämmin hän oli, ja olisin halunnut painautua kiinni häneen kuin uunin kylkeen.
En kestä näitä. Mulla on niin ikävä...
Lusikassa kateltii leffaa ja välillä pussailtiin. Sitten siitä ei oo kuulunu mitään ja mun viesteihinki vastaa vaan tosi nihkeesti :( en tiiä mikä meni pieleen tai mitä tein väärin. Mulla kun oli niin hyvä tunne siitä. Mutta ei niin ei.
Saako aviomieheensä olla ihastunut? Lasketaanko se?
Annoin jääkiekkokortin lapsena tytölle, johon olin ihastunut. Tapasimme sitten 15 vuotta myöhemmin, ja vielä oli kortti tallessa. Herkistyin, koska olin varma, että se kortti oli heitetty roskiin ajat sitten.
Halailin häntä ja hän kosketteli vähän minua... Ja hemmetti siihen jäi ikuisesti perkelee.. Tekisin mitä vaan että voisin kerran viellä päästä siihen.....niin ikävä hitto.
Lentokoneessa hänen vieressään, välillä reidet kosketti toisiaan. Ei todellakaan ollut tarpeeksi.