Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täällä satakiloinen alkaa kohta herkutella pannupitsalla ja kaljalla

Vierailija
27.01.2017 |

ja kotisohvalla röhnöttäen ja palstaillen. Nautinnollista perjantaita muillekin!!! Läskipuheet menee ihroistani yli kuin vesi hanhen selästä ja vielä olen läskini hyvin kantanut ja vaatteita kaupasta löytänyt.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerranhan täällä vain eletään, kukin taaplatkoon tyylillään. Ei se ole keneltäkään pois.

-mies

Vierailija
2/21 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nam! Maistuis mullekkin. Taidankin tilata pizzan. Kaljaa ei oo, mutta punkkua onneksi on. Hyvää viikonloppua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä. Nauti olostasi, ap!

Vierailija
4/21 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

🍕🍺Nautinnollista perjantai-iltaa!

Vierailija
5/21 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä! Pystyykö kaikki naiset sanomaan, että ovat kuin suoraan Rubensin maalauksista? Minäpä pystyn ja miehet ihailevat pyöreitä naisellisia muotojani.

Vierailija
6/21 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepelvaltimo huutaa tuskissaan...

Vierailija
7/21 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kippis! Täällä on sidukkaa ja iltapalaksi lihis;-)

Vierailija
8/21 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä! Hauskaa iltaa! 🍕🍺

Vierailija
9/21 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti lähteä salille, mutta v*tut. Alkoon matkani käy ja viinaa koneeseen. Johan tässä oltu kuukausi ilman. Hauskaa iltaa sinulle.

Vierailija
10/21 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta lihan teot ovat ilmeiset, ja ne ovat: haureus, saastaisuus, irstaus, epäjumalanpalvelus, noituus, vihamielisyys, riita, kateellisuus, vihat, juonet, eriseurat, lahkot, kateus, juomingit, mässäykset ja muut senkaltaiset, joista teille edeltäpäin sanon, niinkuin jo ennenkin olen sanonut, että ne, jotka semmoista harjoittavat, eivät peri Jumalan valtakuntaa. Mutta Hengen hedelmä on rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys, uskollisuus, sävyisyys, itsensähillitseminen. Sellaista vastaan ei ole laki.

Vierailija
11/21 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelin illalla ottaa oluen kanssa viisi eilisestä safkasta ylijäänyttä Wurstin olutnakkia ja joulun viimeisen konvehtirasian.

Vierailija
12/21 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M23 kirjoitti:

Itse ajattelin illalla ottaa oluen kanssa viisi eilisestä safkasta ylijäänyttä Wurstin olutnakkia ja joulun viimeisen konvehtirasian.

Niin, ja olen 72-kiloinen.

Vierailija
13/21 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jooo taidanpa tilata pizzan :)

Vierailija
14/21 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

140kg nainen täällä. Perhepitsa nassuun ja kokista. Jälkkäriksi neljä mantelitäytteistä laskiaispullaa. Röh Röh ja kyllä kelpaa!

Vierailija
15/21 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerranhan täällä vain eletään, kukin taaplatkoon tyylillään. Ei se ole keneltäkään pois.

-mies

Kyllä se on pois sekä sinulta että minulta, kun meidän verorahoista näitten verisuonitauteja julkisella puolella hoidetaan.

Vierailija
16/21 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta etpä ole kuitenkaan välinpitämätön painostasi, kun sen varjolla pitää yrittää provosoida.

Vierailija
17/21 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja kotisohvalla röhnöttäen ja palstaillen. Nautinnollista perjantaita muillekin!!! Läskipuheet menee ihroistani yli kuin vesi hanhen selästä ja vielä olen läskini hyvin kantanut ja vaatteita kaupasta löytänyt.

Kahvia pizzan kanssa.

Vierailija
18/21 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap! Minunkin alkoi tehdä mieli pizzaa :) ja ehkä vähän kaljaakin...

Vierailija
19/21 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta etpä ole kuitenkaan välinpitämätön painostasi, kun sen varjolla pitää yrittää provosoida.

Olen tuo 140kg nainen. Minua ei ainakaan painoni kiinnosta. Rakastan itseäni sellaisena kun olen ja niin rakastaa mieheni myös. Kesällä olen se jota yksi nuori mies kerran kuvaili "rantautuneeksi valaaksi". Makasin aurinkoa ottamassa bikineissä rannalla. Katsoin tätä nuorta miestä ja hymyilin. Oli siinä nolo ilme pojulla.

Ja mitä tulee niihin jotka vikisee siitä että vien heidän verorahoistaan. Ei kiinnosta pätkääkään. En ole teille mitään velkaa ja niin sitä minunkin verorahoistani teidän perhettä tuetaan. Ja samalla tavalla tupakoivat ja alkoholia käyttävät ja urheilijat käyttävät terveyspalveluita. Tosin minä olen terve kun pukki. Verenpaine parempi kun useimmilla.

Vierailija
20/21 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mitä tulee niihin jotka vikisee siitä että vien heidän verorahoistaan. Ei kiinnosta pätkääkään.

Just tyypillistä läskipuhetta. Ei tosiaan kiinnosta pätkääkään mikään muu kuin oma napa ja mitä sinne mättää. Sama se sairastuuko itse tai opettaako kakaroilleen epäterveelliset elämäntavat, kunhan on omat "naiselliset muodot" turvattu munkeilla ja siiderillä. Hymyillään vaan perse leveänä kun viedään koko kansakuntaa yhdeksi maailman ylipainoisimmista ja sairaimmista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä