Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täällä satakiloinen alkaa kohta herkutella pannupitsalla ja kaljalla

Vierailija
27.01.2017 |

ja kotisohvalla röhnöttäen ja palstaillen. Nautinnollista perjantaita muillekin!!! Läskipuheet menee ihroistani yli kuin vesi hanhen selästä ja vielä olen läskini hyvin kantanut ja vaatteita kaupasta löytänyt.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta etpä ole kuitenkaan välinpitämätön painostasi, kun sen varjolla pitää yrittää provosoida.

Ja mitä tulee niihin jotka vikisee siitä että vien heidän verorahoistaan. Ei kiinnosta pätkääkään.

Just tyypillistä läskipuhetta. Ei tosiaan kiinnosta pätkääkään mikään muu kuin oma napa ja mitä sinne mättää. Sama se sairastuuko itse tai opettaako kakaroilleen epäterveelliset elämäntavat, kunhan on omat "naiselliset muodot" turvattu munkeilla ja siiderillä. Hymyillään vaan perse leveänä kun viedään koko kansakuntaa yhdeksi maailman ylipainoisimmista ja sairaimmista. 

Muuten hyvä mutta kaikki kolme lastani ovat hoikkia ja urheilullisia kuten isänsä. Pidettiin huolta että lapset saavat terveen alun elämälleen ja saavat päättää sitten aikanaan mitä syövät jne.

Saan oikeastaan nautintoa joka kerta enemmän kun tapaan sinun kaltaisiasi ihmisiä. Mitä enemmän painoni sinun kaltaisiasi vituttaa sitä parempi. Ja vielä enemmän nautin siitä kun näkee kuinka vitutuskäyrä nousee kun näkevät ettei minua hetkauta vihapuheet tai haukut:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi