Täällä satakiloinen alkaa kohta herkutella pannupitsalla ja kaljalla
ja kotisohvalla röhnöttäen ja palstaillen. Nautinnollista perjantaita muillekin!!! Läskipuheet menee ihroistani yli kuin vesi hanhen selästä ja vielä olen läskini hyvin kantanut ja vaatteita kaupasta löytänyt.
Kommentit (21)
Nam! Maistuis mullekkin. Taidankin tilata pizzan. Kaljaa ei oo, mutta punkkua onneksi on. Hyvää viikonloppua!
Kuulostaa hyvältä. Nauti olostasi, ap!
Sama täällä! Pystyykö kaikki naiset sanomaan, että ovat kuin suoraan Rubensin maalauksista? Minäpä pystyn ja miehet ihailevat pyöreitä naisellisia muotojani.
Kippis! Täällä on sidukkaa ja iltapalaksi lihis;-)
Kuulostaa hyvältä! Hauskaa iltaa! 🍕🍺
Piti lähteä salille, mutta v*tut. Alkoon matkani käy ja viinaa koneeseen. Johan tässä oltu kuukausi ilman. Hauskaa iltaa sinulle.
Mutta lihan teot ovat ilmeiset, ja ne ovat: haureus, saastaisuus, irstaus, epäjumalanpalvelus, noituus, vihamielisyys, riita, kateellisuus, vihat, juonet, eriseurat, lahkot, kateus, juomingit, mässäykset ja muut senkaltaiset, joista teille edeltäpäin sanon, niinkuin jo ennenkin olen sanonut, että ne, jotka semmoista harjoittavat, eivät peri Jumalan valtakuntaa. Mutta Hengen hedelmä on rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys, uskollisuus, sävyisyys, itsensähillitseminen. Sellaista vastaan ei ole laki.
Itse ajattelin illalla ottaa oluen kanssa viisi eilisestä safkasta ylijäänyttä Wurstin olutnakkia ja joulun viimeisen konvehtirasian.
M23 kirjoitti:
Itse ajattelin illalla ottaa oluen kanssa viisi eilisestä safkasta ylijäänyttä Wurstin olutnakkia ja joulun viimeisen konvehtirasian.
Niin, ja olen 72-kiloinen.
140kg nainen täällä. Perhepitsa nassuun ja kokista. Jälkkäriksi neljä mantelitäytteistä laskiaispullaa. Röh Röh ja kyllä kelpaa!
Vierailija kirjoitti:
Kerranhan täällä vain eletään, kukin taaplatkoon tyylillään. Ei se ole keneltäkään pois.
-mies
Kyllä se on pois sekä sinulta että minulta, kun meidän verorahoista näitten verisuonitauteja julkisella puolella hoidetaan.
Mutta etpä ole kuitenkaan välinpitämätön painostasi, kun sen varjolla pitää yrittää provosoida.
Vierailija kirjoitti:
ja kotisohvalla röhnöttäen ja palstaillen. Nautinnollista perjantaita muillekin!!! Läskipuheet menee ihroistani yli kuin vesi hanhen selästä ja vielä olen läskini hyvin kantanut ja vaatteita kaupasta löytänyt.
Kahvia pizzan kanssa.
Hyvä ap! Minunkin alkoi tehdä mieli pizzaa :) ja ehkä vähän kaljaakin...
Vierailija kirjoitti:
Mutta etpä ole kuitenkaan välinpitämätön painostasi, kun sen varjolla pitää yrittää provosoida.
Olen tuo 140kg nainen. Minua ei ainakaan painoni kiinnosta. Rakastan itseäni sellaisena kun olen ja niin rakastaa mieheni myös. Kesällä olen se jota yksi nuori mies kerran kuvaili "rantautuneeksi valaaksi". Makasin aurinkoa ottamassa bikineissä rannalla. Katsoin tätä nuorta miestä ja hymyilin. Oli siinä nolo ilme pojulla.
Ja mitä tulee niihin jotka vikisee siitä että vien heidän verorahoistaan. Ei kiinnosta pätkääkään. En ole teille mitään velkaa ja niin sitä minunkin verorahoistani teidän perhettä tuetaan. Ja samalla tavalla tupakoivat ja alkoholia käyttävät ja urheilijat käyttävät terveyspalveluita. Tosin minä olen terve kun pukki. Verenpaine parempi kun useimmilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mitä tulee niihin jotka vikisee siitä että vien heidän verorahoistaan. Ei kiinnosta pätkääkään.
Just tyypillistä läskipuhetta. Ei tosiaan kiinnosta pätkääkään mikään muu kuin oma napa ja mitä sinne mättää. Sama se sairastuuko itse tai opettaako kakaroilleen epäterveelliset elämäntavat, kunhan on omat "naiselliset muodot" turvattu munkeilla ja siiderillä. Hymyillään vaan perse leveänä kun viedään koko kansakuntaa yhdeksi maailman ylipainoisimmista ja sairaimmista.
Kerranhan täällä vain eletään, kukin taaplatkoon tyylillään. Ei se ole keneltäkään pois.
-mies