Voinko asentaa naapuriini piilokameran?
Olen puheenjohtaja ja minulla on avaimet kaikkiin asuntoihin. Epäilen että asunnossa juodaan lasten nähden. Siksi tekisin tämän.
Kommentit (16)
Totta kai voit. Anna mennä vaan :)
Mikset kutsu Veitolaa heille yökylään?
Voit toki, mutta rikollista se on.
Sen sijaan ei ole rikollista juoda lasten nähden.
Voitko? Ehkä voit ehkä et. Saatko? Jos pitää kysyä niin tuskin olet oikea henkilö kantamaan yleisavaimia.
Luulin, että Porvoossa se on pakollinen joka asunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Olen puheenjohtaja ja minulla on avaimet kaikkiin asuntoihin. Epäilen että asunnossa juodaan lasten nähden. Siksi tekisin tämän.
Asia ei sinulle kuulu millään mandaatilla ja se sinun pitäisi tietää. Salakuvaus on rikos ja ainostaan oikeuden luvalla viranomaisilla on lupa asentaa laitteita asuinhuoneistoihin. Sinä et ole mikään viranomainen.
Jos asia sinua häiritsee, tee lasu, senkin kyylä!
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama, vaikka oisit presidentti niin siltikään et saa asentaa toisen kotiin piilokameroita. Ylipäätään, et saa mennä kenenkään asuntoon ilman lupaa tai hyvää syytä, vaikka sulla olisi miten avaimet niihin!
Tottakai voit. Itseasiassa se on sinun velvollisuutesi puheenjohtajana. Jos on tällaisia epäilyjä etkä suorita valvontaa saatat itse joutua syytteeseen.
Hullu, kannataisiko hankkia oma elämä?
Vai että puheenjohtaja, olisi varmaan parempi että luovutat asemasi jollekin täysipäiselle ihmiselle... sellaiselle joka ymmärtää että puheenjohtajuus ei oikeuta yhtään mihinkään, vaikka avaimet asuntoihin olisikin. Olet vain perverssi urkkija.
"Voinko asentaa naapuriini piilokameran?"
Jos aijot tämän tehdä niin suosittelen sellaista bullet mallista kameraa sillä naapuristasi löytyy sieltä takaa tälle hyvin soveltuva aesnnusreikä jo valmiina.
Tässä nyt ei taas muisteta miten laki sanoo. Nimenomaan puheenjohtaja, jolla on yleisavainten käyttöoikeus, saa asentaa kamerat.
Eli ei estettä. Muista laittaa myös muihinkin asuntoihin. Paitsi että saat kamerat kerralla halvemmalla, niissäkin voi olla juoppoja
Vierailija kirjoitti:
Tässä nyt ei taas muisteta miten laki sanoo. Nimenomaan puheenjohtaja, jolla on yleisavainten käyttöoikeus, saa asentaa kamerat.
Eli ei estettä. Muista laittaa myös muihinkin asuntoihin. Paitsi että saat kamerat kerralla halvemmalla, niissäkin voi olla juoppoja
Noniin, eka joka sentään tietää jotakin asiasta. Juuri näin
Mitä luulet?
Olisiko kiva, että joku kävisi sinun luo asentamassa kameran?