Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanoin treffikumppanille, että mulla on oma talo - en täsmentänyt, että kyse oli piparkakkutalosta

Vierailija
27.01.2017 |

Eikä edes tullut huono omatunto. Nämä varallisuutta ekoilla treffeillä tiedustelevat naiset kun muutenkin soveltuvat vain seksipuuhiin.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
2/12 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten heräsit vuosi sitten vaihdettujen lakanoiden keskellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä naista talolla saa. Naiset on kiinnostuneita siitä, millainen mies on. Talo on siinä merkityksetön.

Ja kyllä kaksikerroksinen penthousehuoneisto kaupungin keskustassa aina jonkun yli 10 vuotta vanhan Torpan jossain lähdössä hakkaa.

Vierailija
4/12 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana :)))

Vierailija
5/12 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdössä po. Lähiöissä.

Vierailija
6/12 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millanen se sun piparkakkutalo on?

Vierailija
7/12 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Nyt rupesi kiinnostamaan. Jos olet tehnyt sen itse ja käyttänyt luovuutta, niin se voi hyvinkin tehdä vaikutuksen samanmielisiin naisiin. Ai niin, paitsi ethän sinä naisista oikeasti seuraa halua, vaan vain huudella katkeria kommentteja siitä, miten muka kaikki naiset ovat sinun (olemattoman) varallisuutesi perässä.

Vierailija
8/12 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen vähän vasemmalle kallellaan oleva, mutta rakkaudella tehty. Siskon lapset antoivat sen mulle joululahjaksi. Ap

Vierailija
9/12 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Nyt rupesi kiinnostamaan. Jos olet tehnyt sen itse ja käyttänyt luovuutta, niin se voi hyvinkin tehdä vaikutuksen samanmielisiin naisiin. Ai niin, paitsi ethän sinä naisista oikeasti seuraa halua, vaan vain huudella katkeria kommentteja siitä, miten muka kaikki naiset ovat sinun (olemattoman) varallisuutesi perässä.

Pöh. Ei kaikki naiset ole rahan perään, mutta ne jotka ekoilla treffeillä varallisuutta utelevat, eivät ole elämänkumppaniainesta. Ap

Vierailija
10/12 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä naista talolla saa. Naiset on kiinnostuneita siitä, millainen mies on. Talo on siinä merkityksetön.

Ja kyllä kaksikerroksinen penthousehuoneisto kaupungin keskustassa aina jonkun yli 10 vuotta vanhan Torpan jossain lähdössä hakkaa.

Maisa?

Ap

Vierailija
11/12 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehhe. Hyvä juttu. 

Pitäkää miehet puolenne. :)

Vierailija
12/12 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyikö se varallisuutta. ? Vai kysyikö missä asut ?

Mulla oli tilanne niinpäin että en halunnut miestä kellä oma talo. Koska en olisi halunnut muuttaa pois omastani, tai olihan se sopinut että mies olisi omastaan luopunut, mutta harva haluaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan