Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päästäisitkö 16 v (liki 17 v) Ruisrockiin?

Vierailija
27.01.2017 |

Poika haluaa heinäkuussa Ruisrockiin kavereiden kanssa. Hän täyttää elokuussa 17. Voiko hänet päästää?

Sanoo, että hänen parhaan kaverin vanhemmat ovat jo antaneet luvan. Tunnen nämä vanhemmat, ovat fiksuja ihmisiä. Koko poikaporukka 5-8 kpl olisi lähtemässä.

Kysyn, koska itse en ole eläessäni ollut millään festareilla.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites se asuminen siellä järjestyy? Olemme Helsingistä.

Ap

Meidän 18v meni junalla Turkuun viime kesänä ja oli sitten ollut jonkun "tinder-pojan" luona, joka opiskelee Turussa. Ei ollut tarvinnut festariteltasta herätä siis. Kateeksi käy, kun vertaa omia aikoja, ei ollut sovelluksia, joista voi löytää toisesta kaupungista seuraa ja vielä majapaikan =)  Nuoret osaa järjestellä asioita aika hyvin. Oma mies tosin on festareilta löydetty =)

Vierailija
22/34 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Puumat saalistaa siellä. Pääsee varmuudella yöksi johonkin.

Älä puhu jaskaa. Eivät puumat siellä saalista.

Monena vuonna järkkärinä ollut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen ikäisillehän se on tarkoitettukin.

No Ruisrock on kyllä siinä poikkeus että siellä on tosi laaja ikähaitari. On paljon keski-ikäisiäkin ja yli 70-vuotiaat pääsee ilmaiseksi ja saavat vesibussikuljetuksenkin sinne ;)

Mutta joo, on kyllä 15-16-vuotiaitakin. 

Vierailija
24/34 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojalle vaan nippu kondomeja mukaan, niin ei tule yllätyksiä.

Vierailija
25/34 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Puumat saalistaa siellä. Pääsee varmuudella yöksi johonkin.

Älä puhu jaskaa. Eivät puumat siellä saalista.

Monena vuonna järkkärinä ollut

Kokeilepas kerran sillai, että jätät ne liivihommat muille.

Vierailija
26/34 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu päästäisin, minäkin olin siellä ekan kerran 16-vuotiaana. Olin ihan eturivissä kun Billy Idol lauloi "sweet sixteen" ja katsoi minuun. Oih!

Mäkin olin :D

Ihan meni kylmät väreet sun jutusta. Olisinpa ollut minä. Ei katsonut minuun, vaikka kaunis olinkin. Sinä varmasti ihan erityinen. 

Vierailija
27/34 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu päästäisin, minäkin olin siellä ekan kerran 16-vuotiaana. Olin ihan eturivissä kun Billy Idol lauloi "sweet sixteen" ja katsoi minuun. Oih!

Mäkin olin :D

Ihan meni kylmät väreet sun jutusta. Olisinpa ollut minä. Ei katsonut minuun, vaikka kaunis olinkin. Sinä varmasti ihan erityinen. 

Tai ehkä vain olin juuri sopivassa kohdassa siinä keskellä ;) Ihana muisto kyllä. Ensi kesänä aion taas Ruisrockiin, viime kerrasta onkin jo kymmenisen vuotta!

Vierailija
28/34 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä alueella oo vaarallista, jos on korvatulpat mukana, mutta sieltä lähteminen voi olla. Iso massa sekalaista porukkaa poistumassa festareilta yöllä.

Vierailija
29/34 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder-tutun luona yöpyminen on aivan liian vaarallista. Samoin kännisten kanssa telttailu.

Vierailija
30/34 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poika haluaa heinäkuussa Ruisrockiin kavereiden kanssa. Hän täyttää elokuussa 17. Voiko hänet päästää?

Sanoo, että hänen parhaan kaverin vanhemmat ovat jo antaneet luvan. Tunnen nämä vanhemmat, ovat fiksuja ihmisiä. Koko poikaporukka 5-8 kpl olisi lähtemässä.

Kysyn, koska itse en ole eläessäni ollut millään festareilla.

Päästäisin. Ostin juuri lapselleni 3 pv lipun sinne.

Nykynuoriso muuten juo  vähemmän kuin me niiden vanhemmat.

Nykynuoriso muuten polttaa esim. pilveä enemmän kuin me niiden vanhemmat.

Vierailija
31/34 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsi kavereineen sai työpaikan yhden pojan sukulaisten luota. Olivat jotain supersosiaalista porukkaa. Oman 5 henkisen perheen lisäksi siellä oli tuttavaperhe kylässä ja sitten vielä tämä meidän neljän hengen nuoriso.

Vierailija
32/34 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun lapsi kavereineen sai työpaikan yhden pojan sukulaisten luota. Olivat jotain supersosiaalista porukkaa. Oman 5 henkisen perheen lisäksi siellä oli tuttavaperhe kylässä ja sitten vielä tämä meidän neljän hengen nuoriso.

Yö ei työ😂

Vierailija
33/34 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästäisin, olin itsekin ensimmäistä kertaa Ruississa 17-vuotiaana ja uskoisin että olisin hyvin pärjännyt jo pari vuotta aiemminkin. 

Vierailija
34/34 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän porukka hässii festareiden jälkimainingeissa,mutta outo oletus että kaikki teinit sitä tekisi, vaikka olisi tarjontaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi