Päästäisitkö 16 v (liki 17 v) Ruisrockiin?
Poika haluaa heinäkuussa Ruisrockiin kavereiden kanssa. Hän täyttää elokuussa 17. Voiko hänet päästää?
Sanoo, että hänen parhaan kaverin vanhemmat ovat jo antaneet luvan. Tunnen nämä vanhemmat, ovat fiksuja ihmisiä. Koko poikaporukka 5-8 kpl olisi lähtemässä.
Kysyn, koska itse en ole eläessäni ollut millään festareilla.
Kommentit (34)
Päästäisin. Sehän on vartioitu alue, nimenomaan hyvä paikka teineillekin.
Kyllä!
Ylipäänsä vierastan näitä "päästäisitkö" -aloituksia liki täysi-ikäisten ollessa kyseessä. Siinä vaiheessa ihan itse harkitaan mihin mennään.
Omani on käynyt 16-vuodesta eteenpäin. Kaikki on mennyt tosi hyvin jo kolme kesää.
Kyseessä on esikoiseni :-).
Ja tiedän hänen käyttävän alkoholia, vaikka en ole koskaan nähnyt sekoilevan.
Tajuan myös, että hän voi käyttää alkoholia kotonakin...
Ap
Mites se asuminen siellä järjestyy? Olemme Helsingistä.
Ap
Päästäisin. Samanikäinen oli viime kesänä Weekendeillä kavereineen.Arvosti sen Italianreissua korkeammalle kesän kohokohdista.
No ne päästäisi irstaaseen seksi-, huume- ja musiikkijuhlaan.
Päästäisin. Oon ite käyny rippikouluikäisenä Rantarockissa. Seuraavana vuonna Nummirockissa ja Provinssirockissa, sitä seuraavana vuonna Ruisrockissa jne. Nummmirockilla oli paha maine tuolloin. On ehkä vieläkin, mutta sekin oli tosi turvallinen ja mukava festari. Festareilla on hyvä vartiointi ja ensiapu. Seksiä se tulee siellä harrastamaan ja juomaan alkoholia, mutta sekään ei ole haitaksi kun on jo tuon ikäinen.
Itse olin juuri 16-vuotiaana Ruisrockissa. Tosin vanhempani olivat myös siellä mutta en tietenkään kulkenut heidän kanssa siellä alueella vaan kavereiden kanssa. Olin vanhempien kanssa samassa majoituksessa, koulumajoituksessa. Kyllä minä uskaltaisin päästää poikasi Ruisrockiin. Kannattaa kuitenkin selvittää pojalta, ketä kaikkia siinä porukassa on lähdössä ja miten ovat suunnitelleet yöpymisen.
Tottakai päästäisin ihme kysymys. Ton ikäisille se on tarkotettukin
Päästäinen, päästäisempi, päästäisin!
Vierailija kirjoitti:
Ap
Teltassa festarin leirintäalueella?
Vierailija kirjoitti:
Ap
Teltta on monella, toki mamma voi maksaa hotellinkin. Yksityiset järjestävät myös festareiden aikaan paljon majoitusta edulliseen hintaan.
Anna pojan elää, ihmisiä ovat ne esikoisetkin.
Vierailija kirjoitti:
Poika haluaa heinäkuussa Ruisrockiin kavereiden kanssa. Hän täyttää elokuussa 17. Voiko hänet päästää?
Sanoo, että hänen parhaan kaverin vanhemmat ovat jo antaneet luvan. Tunnen nämä vanhemmat, ovat fiksuja ihmisiä. Koko poikaporukka 5-8 kpl olisi lähtemässä.
Kysyn, koska itse en ole eläessäni ollut millään festareilla.
Päästäisin. Ostin juuri lapselleni 3 pv lipun sinne.
Nykynuoriso muuten juo vähemmän kuin me niiden vanhemmat.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Puumat saalistaa siellä. Pääsee varmuudella yöksi johonkin.
Oho, kuinka kaikki päästäisivät... kyllä minäkin sitten uskallan...kiitos mammat.
Ap
Juu päästäisin, minäkin olin siellä ekan kerran 16-vuotiaana. Olin ihan eturivissä kun Billy Idol lauloi "sweet sixteen" ja katsoi minuun. Oih!
Vierailija kirjoitti:
Ap
Pojat varmaan varaavat telttapaikan leirintäalueelta?
Sen ikäisillehän se on tarkoitettukin.