Kaverin perheeseen ei ole tullut uutta paistinpannua 15 vuoteen
Kommentit (37)
Onko valurautapannu käytössä. Ikuinen, jos huoltaa.
Eipä varmaan minullekaan kun en osaa pannulla oikein mitään paistaa. Lähinnä esivalmistettua pyttipannua paistan välillä, olen tosi huono tekemään mitään ruokia ja kömpelö keittiössä. Uunissa teen yleensä helppoja isoja ruokia ja syön niitä pitkään tai sitten eineksiä lämmittelen. Syön tietysti työpaikalla joka arkipäivä ja viikonloppuna usein käyn ulkona syömässä myös että en nyt pelkillä valmisruuilla elä.
meillä myös on menty jo kuusi vuotta samoilla pannuilla. Valurautapannu ja teräspannu ilman pinnoitteita. Toimii loistavasti ja ei varmaan tarvitse enäää koskaan tuhlata rahaa surkeisiin pinnoitepannuihin. Eipä entisaikaan ihmiset ostaneet uusia pannuja vähän väliä, nykyään ostavat koska laatu noissa "kovanaamoissa" sun muissa on surkea. Meillä pannuja käytetään useita kertoja viikossa ovat kuin uudet.
Meillä on ollut käytössä meidän pannut vuodesta -94.
Silloin käytössä on varmaan teräs- tai valurautapannu. Ovat käytössä ikuisia.
Olen perinyt mummoltani molemmat ja ovat edelleen käytössä ja varmaan ostettu joskus 70-luvulla. Hyvällä hoidolla kestävät kauan.
Meilläkin on 90-luvun alussa ostetut pannut käytössä. Valurautaa ovat.
Mun pannu on yli 30 vuotta vanha. Eikä se tullut, vaan ihan kaupasta itse ostin, valitsin laatua ;)
Mistä pannut tulevat kotitalouksiin?
Ihan perus teflonpannu. Yli 10v. Käytetty lähes viikottain. Ei naarmuja, koska käytän vain muovilastaa.
Iloiselta 70 -luvulta muistan nähneeni elokuvan nimen jossain mainoksessa :kotirouvien päivän pannut' onneksi moisesta tuhlauksesta on päästy eteenpäin!
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä?
Olethan tehnyt lasun, ilmoittanut Supolle ja poliisille, Martoille ja Suomen armeijan ylipäällikölle. Oliko muita, joille tulee ilmoittaa, Gestapo?
Meillä vaihdetaan vuoden- kahden välein 80 €. n kovanaamat ja muut tefalit.. Olen aivan saatanan ylpeä itsestäni!!!
Jaa. Meillä on kaks valurautapannua, toinen n. 25 v vanha ja toinenkin varmaan sen 20 v. Lettupannun ikää en tiedä, se oli kuitenkin äidilläni käytössä jo 70-luvulla. Äidilläni on valurautapannu 50-luvulta ja hyvin toimii. Mitä järkeä on jatkuvasti ostella surkeita tefloneita, nehän on pelkkää jätettä?
Vierailija kirjoitti:
Mistä pannut tulevat kotitalouksiin?
Mietin ihan samaa. Meille tuli eilen. soitti vaan ovikelloa, mutta ei kertonut, mistä tuli.
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Meillä on kaks valurautapannua, toinen n. 25 v vanha ja toinenkin varmaan sen 20 v. Lettupannun ikää en tiedä, se oli kuitenkin äidilläni käytössä jo 70-luvulla. Äidilläni on valurautapannu 50-luvulta ja hyvin toimii. Mitä järkeä on jatkuvasti ostella surkeita tefloneita, nehän on pelkkää jätettä?
Ostan heti, kun mulla sellainen keittiö jossa sen saa pestyä. Nyt on helpompaa pilata vaan ne kalliit teflonit koneessa...
No ei meillekään, meillä on valurautapannu ja teräskasari, niillä pärjää. Lettujen tekoon on pieni teflonpaistinpannu, varmaan sen 15v vanha, vähällä käytöllä ja ihan kunnossa vieläkin.
Olen antanut oman 40 vuotta vanhan paistinpannun lapselleni, kun muutti omaan asuntoon.
Vierailija kirjoitti:
meillä myös on menty jo kuusi vuotta samoilla pannuilla. Valurautapannu ja teräspannu ilman pinnoitteita. Toimii loistavasti ja ei varmaan tarvitse enäää koskaan tuhlata rahaa surkeisiin pinnoitepannuihin. Eipä entisaikaan ihmiset ostaneet uusia pannuja vähän väliä, nykyään ostavat koska laatu noissa "kovanaamoissa" sun muissa on surkea. Meillä pannuja käytetään useita kertoja viikossa ovat kuin uudet.
Hei, toivottavasti olet vielä linjoilla. Millainen ja mistä ostettu on teidän teräspannu? Mies haikailee sellaisen perään, mutta meidän pikkukaupungista ei ole löytynyt juuri mitään.
Meillä paistinpannut ovat kovassa käytössä, swiss diamond ja valurautapannu löytyvät jo.
Mikä, mistä he ovat onnistuneet löytämään niin hyvän pannun?