Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua ~miten eroon karkinsyömisestä??

Vierailija
16.03.2006 |

Siis apua, olen aivan mahdoton karkin syöjä. Joka päivä päätän, etten syö enää ja joka työpäivän jälkeen totean itseni täysin selkärangattomaksi olioksi, tämä mässääminen saa itseinhoa aikaan.

En ole mitenkään lihava, käyn neljä kertaa viikossa jumpassa/salilla, mutta kaikki kalorit mitä kulutan, menevät nöihin mässyihin.

Onko muita?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaisivat porttikiellon sinne =)

Vierailija
2/6 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä pari vuotta sitten pystyin olemaan monta kuukautta ilman karkkia, mutta nyt jo pari päivää tuntuu tuskaiselta. Lähinnä himoitsen suklaata, mutta välillä myös kunnon irtokarkit maistuu liiankin kanssa.

Tiedän hyvin, että jos vaan pystyisi olemaan kaksi viikkoa ilman, niin sitten jo helpottaisi eikä tekisi enää mieli, mutta mistä saisi sitä tahtoa olla sen kaksi viikkoa ilman?

Jotain kromia (tms.) voisi tietty kokeilla, kun se vie makeanhimon pois. Mutta tahtoa tämä kai enemmän vaatii. Yritän nyt itse ottaa itseäni niskasta kiinni ja koko perheelle tulee yksi kaksi herkuttelu päivää kuukaudessa. Silloin sitten ostetaan jotain hyvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä jos pahimpaan tuskaan syö muutaman oikein örkön makuisen karkin, niin pahin himo loppuu siihen.

Vierailija
4/6 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lempiaihe!

Viimeks tänään tuijotin karkkihyllyä ja mietin ostaisko suklaata vai jotai kirpeetä.. No lähdin käveleen pois hyllyltä ja ladoin ostokset linjalle -kyllä oli voittaja fiilis!

Joskus ostan vaan pätkiksen, mut nyt vaan lähdin pois, liikutin vaan jalkoja.. Pelkällä pätkiksellä saa ostettua karkin, mutta se ei oo paljoa ja sitä on ihana mutustaa, samaten mekeenhimo tyydyttyy pienelläkin määrällä suklaata.

Ota mukaan kauppalappu äläkä osta mitään nitä siinä listassa ei lue. Olen kuullut että jos kaupassa tajuaa ettei listassa ole maitoa niin pitää ostaa ne ostokset jotka on listassa, mennä kotiin, kirjottaa lapulle maito ja mennä uudestaan kauppaan!! Mutta se on aika rankkaa.. ;)

Määkin oon turvautunu siihen että ostaa jotain ällöjä jotka säilyy kaapissa KAUAN!

Vierailija
5/6 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun mässää karkkeja hampaat mulla ainakin ihan keltaiset, on ilo huomata et valkoiset hampaat kun ei oo vähään aikaa sortunut, se on ainakin mulla auttanut ja sitten vaan karkkitiskin ohi käveleminen, jos ei suunnittele ostavansa ei myöskään tule ostettuu liikoja.

Vierailija
6/6 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikonloppuna,viikon haaveilen kaikista herkuista,jos tuntuu ettei jaksa oottaa ostan tikkarin! Mulla on ongelma se etten liiku tarpeeksi,joten se herkuttelu näkyy vyötäröllä.Vyötäröä kun ajattelee niin pystyy olemaan herkuitta. Herkuiksi lasken kaikki sokerijugurtit,pullat,keksit,jäätelöt,sipsit ja karkit tietty. Suklaasta menee maha sekaisin, sitä on helppo vältellä,yleensä...=)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi