Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Peukutus! Mikä näistä ärsyttää naapureissa

Vierailija
26.01.2017 |

Mä alotan. Pianonsoitto (parasta aikaa sessio menossa seinän takana.)

Kommentit (148)

Vierailija
141/148 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frank Pappa kirjoitti:

Mulla on naapuri joka alkaa paukutella vasaralla/pomputtaa palloa/ taikka harrastaa jotain saatanan zumbaamista klo 21.00-22.15 välillä joka ainoa päivä noin minuutin ajan. Joo ymmärrän kyllä, että kerrostaloasunnossa äänet kuuluu elämään mutta tätä on jatkunut noin puolivuotta joka ilta. Paukutin kattoa eikä se toiminut. Laitoin Heippalappuja kyseiseen kerrokseen ja taloyhtiön ulko-oveen niin paukutus lakkasi kahdeksi päiväksi. Poistin laput niin se saatanan paukutus alkoi taas. Mun pitää herätä aikaisin aamulla töihin enkä mä halua herätä joka saatanan päivä yhden minuutin paukutusharrastuksen johdosta.

Eiköhän siellä joku minuuttimuna paukuta vaimoaan niin että sängynpää kolisee. Omassa taloyhtiössä Kymenlaaksossa on aika samanmoinen, että sellainen melko nopeatahtinen paukutus alkaa yleensä jossain klo 18-23 ja kestää noin minuutin. Olen ajatellut, että onko se joku lihanuija tai joku muu jokapäiväinen ruuanvalmistusmetodi vai sitten panemista vai mitä

Vierailija
142/148 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rappukäytävässä metelöinti ja kaiteiden hakkaaminen. Kuuluu koko taloon!

Meidän rappukäytävässä salaperäinen korkkarijuoksija lonksuttaa kaikki saatanan kuus rappua alas joka aamu viiden aikaan..

Luultavasti vairhaisjakelija jolla kovapohjaiset kengät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/148 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri lasten ovikellojen rimputus nauruhuudot ja juostaan kotiin sisälle en ikinä oo avanut ovea niille kun tiesin että ne halusivat tehdä kiusaa ja lapset ovat lapsii (enkä ollut ainoa kenelle tekivät noin)

Riitelyn aikana huudetaan toisille että kuuluu muitten asuntoihin (sitä oon itsekin tehnyt, sori naapurit)

Vierailija
144/148 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohis: naapureissa ei ärsytä mikään.

Heihin ei kyllä ole näkö- eikä kuuloyhteyttä. 

Tiina

p.s. Jokusen talon näen ajaessani töistä kotiin. Kaikissa naapurustomme taloissa ei edes asuta vakituisesti. Sunnuntain postia noutaessa kilometrin päästä kotoamme näen matkalla yhden talon ja sen asukkaiden kanssa vaihdan pari sanaa, jos sattuvat olemaan pihallaan. 

Vierailija
145/148 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on oma päivittäisoksentaja naapurissa. Ensimmäisenä vuotena mietittiin pitäisikö soittaa ambulanssi, mutta nyt vuosia myöhemmin ollaan jo totuttu. Meillä onneksi muuten rauhalliset naapurit (normaali elämän ääniä).

Tosin erään pariskunnan huutoriitelyt ovat todella ärsyttäviä, itsekin stressaantuu.

Vierailija
146/148 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- oviin paskominen

- huutelut

- koiran haukkumiset

- soitot ja soitannat ja pelailut josta tulee mökää

- pahat hajut

Mitä hittoa? Tarkoititko ovien paiskomista, vai oikeasti oviin paskomista? Paskooko ulko-oveen? :D

Vierailija
147/148 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rappukäytävässä metelöinti ja kaiteiden hakkaaminen. Kuuluu koko taloon!

Meidän rappukäytävässä salaperäinen korkkarijuoksija lonksuttaa kaikki saatanan kuus rappua alas joka aamu viiden aikaan..

Meidän rapussa kulkee puolestaan joku kakara jonka jalka tuntuu nousevan 180 astetta joka askeleella. *TÖMPS, TÖMPS, TÖMPS*

Asutaankohan samassa talossa.. noin 5.-6. kerroksen teini vyöryy raput alas joka arkiaamu noin kello seitsemän. Oon jopa vitsaillu että se vaan heittäytyy tasanteelta. Siis just semmonen ääni että juoksuharpataan kaks askelmaa kerralla ja sit tömähdetään tasajaloin seuraavalle tasanteelle jne..

Vierailija
148/148 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

töminä, kolistelu ja jatkuvasti kotona kykkiminen. ei ole koskaan missään reissussa ollut tai yötä pidempään pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi