Millainen ihminen hylkää läheisensä hädän hetkellä?
Haluaisin tietää mitä liikkuu sellaisen ihmisen päässä joka hylkää vaikka ystävänsä tai puolisonsa vakavan sairauden takia.
Jos olet näin toiminut niin voisitko kertoa miksi?
Kommentit (22)
"Minä hylkäsin lasten isän. Oli (tai on) masentunut ja alko alkoi maistua melko reippaanlaisesti (satoja euroja pelkkään kaljaan/kk. Minä en edes tiennyt paljonko loppusessaan joi, kun joi piilossa).
Tuota hommaa katselin n. 3v, yritin kaikki hoidonehdottamisesta, rohkaisusta ja jopa lahjonnasta uhkailuun.
Sitte piti jo pelastaa itsensä ja lapset."
Olit ihailtavalla tavalla sitkeä. - Joku tietyti sanoa, että annoit liian helposti periksi ja vastaavasti joku toinen , että olit -ja altisit lapsetkin vielä- liian pitkään huonoon seuraan. - Ikään kuin lähteminen olisi aina kovin helppoa. - Helppona sitä voi pitää korkeintaan sellainen, jolla ei itsellä ole vastaavaa kokemusta. Toki jälkikäteen on myös vaivatonta sanoa, että eihän se ole muuta kuin kävellä ovesta ulos. - ikäänkuin poistumalla paikalta asia olisi ratkaistu. Eivät nämä ole helppoja asioita. Semminkään kun aina ei ole tietoa miten elämä jatkuu lähtemisen jälkeen.
Minä hylkäsin lasten isän. Oli (tai on) masentunut ja alko alkoi maistua melko reippaanlaisesti (satoja euroja pelkkään kaljaan/kk. Minä en edes tiennyt paljonko loppusessaan joi, kun joi piilossa).
Tuota hommaa katselin n. 3v, yritin kaikki hoidonehdottamisesta, rohkaisusta ja jopa lahjonnasta uhkailuun.
Sitte piti jo pelastaa itsensä ja lapset.