Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Ihmisten putkinäköisyys ahdistaa :(
05.07.2008 |
.
Kommentit (2)
ettei näe sivuille. Normaalilla ihmisellä näkökenttä on aika monta astetta, putkinäköisellä selvästi kapeampi.
Tai näin olen antanut itselleni kertoa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Vai viittasitko henkiseen ominaisuuteen?