Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Natseilta kiellettiin pääsy Turku Saatanalle -tapahtumaan

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä saatanassa ja pedofiliassa sekä lasten uhraamisessa on niin hienoa, että täytyy oikein tuolla nimellä tapahtuma järjestää? Eikö voisi olla vain ihan normaali bändien esiintyminen ilman tuota nimeä?

Vierailija
22/27 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä saatanassa ja pedofiliassa sekä lasten uhraamisessa on niin hienoa, että täytyy oikein tuolla nimellä tapahtuma järjestää? Eikö voisi olla vain ihan normaali bändien esiintyminen ilman tuota nimeä?

Mistä sinä tuon pedofilian ja lasten uhraamisen repäisit? Suurin osa noiden bändien tyypeistä on ihan normaaleja työssäkäyviä ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M23 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis kuka täysjärkinen ihminen yleensä menee tapahtumaan jonka nimi on Turku saatanalle?

Siellä esiintyvien yhtyeiden fanit? Itse diggaan black metalia mutta minulle se on vaan musiikkia eikä sen välttämättä tarvitse saatanallista olla. Mitään ääriaatteellista osastoa kuten NSBM:mää en kyllä kuuntele, ja ennen kuin haukutte vihervassarisuvakkihuorakommariksi niin en kuuntelisi äärikommunistista black metaliakaan.

Olisitko valmis menemään jonkun lahkolaiskristittyporukan herätysjuhlille saarnoineen ja muine hengellisine pakkotilaisuuksineen jos samalla pääsisit katsomaan jotain todella hyvää yhtyettä?

Vierailija
24/27 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M23 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis kuka täysjärkinen ihminen yleensä menee tapahtumaan jonka nimi on Turku saatanalle?

Siellä esiintyvien yhtyeiden fanit? Itse diggaan black metalia mutta minulle se on vaan musiikkia eikä sen välttämättä tarvitse saatanallista olla. Mitään ääriaatteellista osastoa kuten NSBM:mää en kyllä kuuntele, ja ennen kuin haukutte vihervassarisuvakkihuorakommariksi niin en kuuntelisi äärikommunistista black metaliakaan.

Olisitko valmis menemään jonkun lahkolaiskristittyporukan herätysjuhlille saarnoineen ja muine hengellisine pakkotilaisuuksineen jos samalla pääsisit katsomaan jotain todella hyvää yhtyettä?

Nuohan nyt on kaksi eri asiaa, Turku Saatanalle on pelkkä musiikkitapahtuma jossa ei todellakaan yritetä käännyttää ihmisiä satanisteiksi tai palvojiksi. Tuskin Maata näkyvissäkään on mikään käännytysjuhla, siellä vain soitetaan kristillistä musaa?

Vierailija
25/27 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musiikki on musiikkia ja uskonnot on uskontoja. Black metal=musiikkia. Se, että sattuu kuuntelemaan black metallia EI tarkoita sitä että henkilö on "saatananpalvoja" tai "satanisti".  Valot päälle vauhkot! 

Vierailija
26/27 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M23 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M23 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuohan nyt on kaksi eri asiaa, Turku Saatanalle on pelkkä musiikkitapahtuma jossa ei todellakaan yritetä käännyttää ihmisiä satanisteiksi tai palvojiksi. Tuskin Maata näkyvissäkään on mikään käännytysjuhla, siellä vain soitetaan kristillistä musaa?

jännä miten ihmistä voi ahdistaa lähimmäisenrakkauden sanoma :D

En ole itse kovinkaan uskonnollinen ja tuskin kävisin kummassakaan tilaisuudessa, tai ainakin yhtyeen tulisi olla todella hyvä että se maksaisi vaivan.

Vierailija
27/27 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up koska nuo bännätyt bändit pitivät viikonloppuna Revanssi Saatanalle-konsertin Vantaalla ja jotkut tyypit päättivät tehdä vahinkoa baarille sen kunniaksi: http://kaaoszine.fi/turku-saatanalle-keikkansa-peruneet-naer-mataron-ja…