Natseilta kiellettiin pääsy Turku Saatanalle -tapahtumaan
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Mä nyt tajua. Natseilu on kielletty mutta tarttuvat kappaleet Jeesuksen tappamisesta, vauvojen uhraamisesta ja niiden silmien syönnistä, itsemurhista, paloittelusta, raiskausmurhista saatanan nimeen on siis sallittua. Mutta juutalaisten syrjiminen on ehdoton ei?
Just.
Niihän se on näissä kaikissa ismeissä, et muiden tavat on ihan vääriä.
Muutama vuosi sitten PRKL Club tai Circus peruutti ainakin Goatmoonin esiintymisen Black Flames of Blasphemyssa. Mitä noita kommentteja itsekin lueskelin niin tuo "rasistinen sisältö" on ollut islam-kriittisyyttä.
Tuon bännätyn kreikkalaisbändin natsijäsen ei olisi edes ollut muutenkaan tulossa Suomeen koska ei ole ulkomaan keikoilla mukana. Silti pitää kieltää koko bändin esiintyminen, saatana.
Vierailija kirjoitti:
Eivätkö kaljupäät saa pitkätukkia kuriin?
Molemmat hiustyylit ovat tuossa musatyylissä yleisiä, sulassa sovussa.
Hyvä. Natsit vittuun mun metallista. Sivareita nämä taattuun tapaan tosin Suomessa aina ovat olleet eli kunnon B-luokan natseja kaikki goatmoonitkin.
Vierailija kirjoitti:
Mä nyt tajua. Natseilu on kielletty mutta tarttuvat kappaleet Jeesuksen tappamisesta, vauvojen uhraamisesta ja niiden silmien syönnistä, itsemurhista, paloittelusta, raiskausmurhista saatanan nimeen on siis sallittua. Mutta juutalaisten syrjiminen on ehdoton ei?
Just.
Millä perusteella tuollainen sanoitus ei täytä rikoslain määritelmää uskonrauhan rikkomisesta? Jos kyseessä olisi muu uskonto kuin kristinusko, olisiko se sittenkin OK?
Mielestäni natsismi ja satanismi ovat melkein sama asia, enkä todellakaan pidä kummastakaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuon bännätyn kreikkalaisbändin natsijäsen ei olisi edes ollut muutenkaan tulossa Suomeen koska ei ole ulkomaan keikoilla mukana. Silti pitää kieltää koko bändin esiintyminen, saatana.
Ja bändin lyriikoita kun katselee, suuri osa ammentaa kreikkalaisesta mytologiasta. Tosi natsia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just.
Millä perusteella tuollainen sanoitus ei täytä rikoslain määritelmää uskonrauhan rikkomisesta? Jos kyseessä olisi muu uskonto kuin kristinusko, olisiko se sittenkin OK?
Eikös Jeesuksen tappamisen juhliminen ole aika keskeinen osa kristinuskoa? Sitten juodaan verta ja syödään ihmislihaa.
Kaikenlisäksi tietty särmä katoaisi, jos laulettaisiin Buddhan tappamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni natsismi ja satanismi ovat melkein sama asia, enkä todellakaan pidä kummastakaan.
Mitä samaa niissä on?
Vielä keikkapäivänäkin julkaistaan jonkun mielensäpahoittajan kirjoitus: http://www.ts.fi/mielipiteet/lukijoilta/3383477/Turku+saatanalle++jarky…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivätkö kaljupäät saa pitkätukkia kuriin?
Molemmat hiustyylit ovat tuossa musatyylissä yleisiä, sulassa sovussa.
Mitä mieltä natsit ja satanistit on ananastukasta? :D
Eikös tuo ole poliittiseen katsomukseen perustuvaa syrjintää ? Natsit ei saa syödä vauvoja ?
Siis kuka täysjärkinen ihminen yleensä menee tapahtumaan jonka nimi on Turku saatanalle?
Vierailija kirjoitti:
Siis kuka täysjärkinen ihminen yleensä menee tapahtumaan jonka nimi on Turku saatanalle?
no jotkut wt:t menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just.
Eikös Jeesuksen tappamisen juhliminen ole aika keskeinen osa kristinuskoa? Sitten juodaan verta ja syödään ihmislihaa.
Kaikenlisäksi tietty särmä katoaisi, jos laulettaisiin Buddhan tappamisesta.
Kristityt eivät juhli Jeesuksen tappamista eivät juo verta eivätkö syö ihmislihaa.
Ehtoollinen on tapa muistella Jeesusta syömällä leipää ja juomalla viiniä kuten Jeesus opetti tekemään.
Mutta älä anna tämän häiritä älyvapaata öyhötystäsi.
Kiellettiinkö pääsy fasistimuslimeiltakin?
Vierailija kirjoitti:
Just.
Eivät nuo natsit mitään juutalaisia syrjintää vaan muslimeja! Se on paljon pahempi asia, pimeintä pahuutta mitä on olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Siellä esiintyvien yhtyeiden fanit? Itse diggaan black metalia mutta minulle se on vaan musiikkia eikä sen välttämättä tarvitse saatanallista olla. Mitään ääriaatteellista osastoa kuten NSBM:mää en kyllä kuuntele, ja ennen kuin haukutte vihervassarisuvakkihuorakommariksi niin en kuuntelisi äärikommunistista black metaliakaan.
Just.