Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko nelikymppisenä mahdollista saada hyvä vartalo, jos ehtii salille vain viikonlopuisin ja lomilla?

Vierailija
26.01.2017 |

Työn ja perheen takia tietysti, muutenhan sitä jaksaisi ja ehtisi vaikka joka päivä.

Niin ja ylipainoinen en ole, bmi 21.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
42/49 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikkuminen treenimielessä ahdistaa, jos en saa keskittyä vain itseeni silloin. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikkuminen treenimielessä ahdistaa, jos en saa keskittyä vain itseeni silloin. Ap

Sä haet nyt selvästi vain syytä olla treenaamatta. Sulla on siihen oikeus. Hyväksy se, että sitten sulla ei voi olla hyvää kroppaa. Mutta mitä väliä? Ei kaikilla tarvitse olla.

16

Vierailija
44/49 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei se taida olla mahdollista. Etkö voi käydä vaikka kolme kertaa viikossa puolen tunnin lenkillä ja tehdä kolmesti viikossa 20 min treenin? Ja siis sen treenin voi tehdä kotonakin, katso jumppia YouTubesta (vaikka blogilates tai tone it up).

Kiitti vinkistä :)

-ohis

Vierailija
45/49 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te perheelliset jotka treenaatte kotona, miten saatte siihen rauhan ja tilan muun perseen ollessa kotona?! Ap

Vierailija
46/49 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaan järjestelykysymys.

Mulla on kroppa kunnossa, vaikka olenkin kokopäivätyössä. Lisäksi kaksi lasta joista toinen kuskataan edestakas treeneihin 4x viikossa ja toinen 5x, sekä kaksi koiraa lenkitettävänä.

Treenaan 3x viikossa + joka ilta kävely- tai juoksulenkki koirien kanssa. Mieskin treenaa kolme kertaa viikossa+juoksee.

Esimerkkinä viime viikko:

Ma: lapsilla ja miehellä vapaailta, itse treeneissä

Ti: miehen treenit. Vien lapset treeneihin, mies hakee omien treenien jälkeen. Itse juoksen koirien kanssa tunnin.

Ke: vien lapset treeneihin, mies hakee. Illalla omat treenit + kävelylenkki koirien kanssa

To: toinen lapsi vapaalla, mies treeneissä. Vien toisen lapsen treeneihin, mies hakee. Itse sillä aikaa pitkä kävelylenkki

Pe: toinen lapsi treeneihin, muut vapaalla. Juoksulenkki koirien kanssa

La: mies treeneissä aamusta, vien lapset omiin treeneihin. Mies hakee toisen, itse otan toisen kyytiin kun tulen omista treeneistä. Kävelylenkki koirien kanssa

Su: pitkä juoksulenkki yhdessä miehen + koirien kanssa. Toisen lapsen treenit, toinen vie ja toinen hakee

Vierailija
47/49 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te perheelliset jotka treenaatte kotona, miten saatte siihen rauhan ja tilan muun perseen ollessa kotona?! Ap

Olen tehnyt illalla, kun lapset nukkuvat, päikkäreiden aikaan, kun lapset leikkivät, tekevät läksyjä, katsovat lastenohjelmia jne. Jos perheessä on mieskin, mitään ongelmaa ei tietenkään ole. Mulla ei ole. En oikein ymmärrä tuota ongelmaa, sillä en muutenkaan ole lasten kanssa koko ajan iholla.

16

Vierailija
48/49 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeistään eläkepäivinä on aikaa kuntoilla ja naurunremahdus

Vierailija
49/49 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ootko yh?