Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mies alkaa uhkailla aina PMS:n aikaan, että jättää minut

Vierailija
26.01.2017 |

JHa minulla on vielä kamala hylkäämistrauma.

Mitä tässä voi enää tehdä?

Minulla on kamalat PMS-oireet, eikä mistään ole löytynyt helpotusta. Mies ei ymmärrä yhtään. :(

Oon niin loppu, että tekisi mieli tehdä itsari

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yleislääkäri terveyskeskuksessa voi määrätä mielialalääkkeitä pms-oireiden hoitoon. Tosin tässä tapauksessa tuskin on pms-oireista kyse, vaikuttaa ihan vaan puhtaalta sekopäisyydeltä.

Vierailija
22/38 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meen nyt junan alle.

Maailma on parempi paikka ilman mua.

Mieskin kärsii. Tehän sen sanoitte.

Kiitos teille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasva aikuiseksi, ja tajua että sinun pahaolosi ei ole miehesi vika. Älä pura omaa pahaa oloasi viattomiin. Koita keksiä parempia keinoja olosi parantamiseen, mene suihkuun, käy lenkillä, lue tms. mikä nyt sinulla oloasi helpottaa. Oikeasti miten huonosti alunperin käyttäydyt, jos saat miehellesi niin pahan olon, että hän haluaa eron?

Vierailija
24/38 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasva aikuiseksi, ja tajua että sinun pahaolosi ei ole miehesi vika. Älä pura omaa pahaa oloasi viattomiin. Koita keksiä parempia keinoja olosi parantamiseen, mene suihkuun, käy lenkillä, lue tms. mikä nyt sinulla oloasi helpottaa. Oikeasti miten huonosti alunperin käyttäydyt, jos saat miehellesi niin pahan olon, että hän haluaa eron?

Olet oikeassa.

Ap

Vierailija
25/38 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt Mä lähden.

Hyvästi maailma

Vierailija
26/38 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene junan alle. :)

Vaikka sinulla onkin huono olo, ei sitä tarvitse purkaa muihin ihmisiin. Sinä vain satutat sitä sinulle rakasta ihmistä, koska ei ole hänen syynsä että sinulla on huono olo. Sitä pahaa oloa voi purkaa monin muinkin keinoin, et vain ole löytänyt niitä keinoja vielä.

Uskon että ymmärrän miltä sinusta tuntuu. Itse raskaana ollessani saatoin suuttua jostain pienestä asiasta ja olla vihainen monta tuntia, vaikka normaalisti lepyn 5 minuutissa. Ei silloin auttanut kuin järjellä miettiä että tämä ei nyt ole normaalia. Kaikista parasta oli mennä miehen kainaloon itkemään sitä huonoa oloa. Jo pelkästään se että kertoo miltä tuntuu saattaa helpottaa edes hieman. Ja muista, että ei ne pms-oireetkaan ikuisuuksia kestä. Yritä löytää eri tapoja jotka rentouttaa ja yritä kestää huono olosi kuin aikuinen ihminen.

Vierailija
27/38 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt Mä lähden.

Hyvästi maailma

No hei hei sitten...

Langassa oli kuitenkin useitakin varsin hyviä neuvoja, mutta ehkä et halunnutkaan niitä, vaan jonkinlaista ymmärrystä ja tukea sille, että käytöksesi olisi jotenkin hyväksyttävää. Sitä ei tipu minultakaan.

Kohdallasi on kuitenkin enemmän toivoa kuin sellaisissa ongelmissa, joissa nainen kategorisesti haluaa löytää syyt vain puolisostaan (näitä on, muttei ilmeisesti ylettömiä määriä kuitenkaan). Sinulla olisi edes mahdollisuus yrittää korjata tilannetta ja parantaa omaa sekä puolisosi elämää.

Tai sitten ole laiska, lapsellinen ja itsekeskeinen, vello sitten junan alle hyppelyuhkauksissasi. Eipä tämä minua liikuta ja ei mieskään loputtomasti jaksa katsoa riittävän pahaa kohtelua. Vai pitääkö niin ensin käydä, ennen kuin otat lusikan kaniiseen käteen? Pystytkö oikeasti tunnetiloiltasi edes ajattelemaan näitä asioita millään järjellä?

Vierailija
28/38 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletteko että toi teidän paatos auttaa Ap:ta? Lapsellinen hän on, mutta jos oikeasti haluaisitte estää hänen itsarin, puhuisitte toisin.

Ette taida tietää mitä oikea ahdistus on.

Vierailija
29/38 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäpaitsi, entä jos Ap on lapsi?

Vierailija
30/38 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yritetään vaan auttaa APta, tarjota järkeviä neuvoja ja ohjeistaa hengähtämään hetken. Tuskin kukaan meistä ottaa vakavasti uhkauksia... kyseessä on toki hyvin impulsiivinen henkilö, jolla on "henkinen kasvu työn alla", mutta varmasti hän itsekin ymmärtää että tilanne on korjattavissa pienillä muutoksilla.

Vierailija
31/38 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain kulttuureissa nainen ei saa olla edes samassa huoneessa miehen kanssa, hyvä sääntö.

Vierailija
32/38 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HAISTAKAA VITTU KAIKKI

VITTU MITEN MÄ VOISIN HILLITÄ ITSENI

VITTU

SOS

SOS

SOS

SOS

Save our souls?

Vierailija
33/38 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla omega3 kapselit autto tohon. Tutkipa vähän ja kokeile toki. Jooga myös.

Vierailija
34/38 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no kertokaa nyt kun olette aina niin vitun viisaita täällä !!! 

Mitä mä teen!!! Miten mä pidän sen kjotrollin!!!!!!!!!

Mikä on kjotrolli? Vaikea anta neuvoja, kun ei ymmärrä kysymystä.

Vierailija
35/38 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae apua. Mulla PMS-oireina kaksi viikkoa kestävä todella voimakas masennus, ahdistus ja itsetuhoisuus. Mikään looginen ajattelu tai täällä ehdotetut keinot eivät auttaneet, makasin sängyn pohjalla itkevänä ihmisrauniona, suunnittelin itsemurhaa ja raivosin puolisolle. Kuukautisten alettua mieliala muuttui normaaliksi, ei masennusta tai toimintakyvyn laskua. Yksi avioliitto meni penkin alle sen takia. Nyt hoitona mielialalääkkeet + hormonihoitoihin erikoistuneen gynen määräämät lääkkeet.

Vierailija
36/38 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no kertokaa nyt kun olette aina niin vitun viisaita täällä !!! 

Mitä mä teen!!! Miten mä pidän sen kjotrollin!!!!!!!!!

Mikä on kjotrolli? Vaikea anta neuvoja, kun ei ymmärrä kysymystä.

Mikä on anta? Vaikea vastata kysymykseesi kun ei ymmärrä kysymystä.

Pilkka osui omaan nilkkaan vai miten se meni..

Vierailija
37/38 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö oot elossa? Tsemppiä pahaan oloon, kyllä se viel helpottaa. Älä pura sitä muihin, koita vaikka hemmotella itseäsi ja tehdä kivoja juttuja jotka saa sulle paremman ja rauhallisemman olon :)

Vierailija
38/38 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruokavalio kuntoon ja lisävitamiineja ja mielialalääkitys. Tosin ne tuskin sulle kelpaa kun mielummin olet draamakuningatar

Mielialalääkityksen sivutuotteena on seksielämän lopahtaminen ja tunnekylmyys. Ts. ei kelpaa enää parisuhteeseeseen. Niinkuin ei kelpaa nytkään. Paras vaihtoehto on vanhapiikuus.