mies alkaa uhkailla aina PMS:n aikaan, että jättää minut
JHa minulla on vielä kamala hylkäämistrauma.
Mitä tässä voi enää tehdä?
Minulla on kamalat PMS-oireet, eikä mistään ole löytynyt helpotusta. Mies ei ymmärrä yhtään. :(
Oon niin loppu, että tekisi mieli tehdä itsari
Kommentit (38)
Eh, jos koittasit yrittää pitää kontrollin pms:n aikaan, etkä tiuski hänelle tai jtn. En tiedä, miksi hän uhkailee jättämisellä? Mitä teet silloin, kun hän sanoo niin
Mitäkö teen? No entistä enemmän raivostun ja suutun ja itken ja haukun häntä kusipääksi!!!
Miten mä voin kontroloida näitä tunteitani? Miks kukaan ei ymmärrä mitne vitun paska olo mulla on!!!
Mä oikeesti hyppään kohta junan alle. Sitten ei tarvii miehen enää kestää!! Mä mielummin kuolen kun kestän näitä oloja!
zdrzdthxghkchj.x,jhzhmg
no kertokaa nyt kun olette aina niin vitun viisaita täällä !!!
Mitä mä teen!!! Miten mä pidän sen kjotrollin!!!!!!!!!
EIKÖ KUKAAN VOISI AUTTAA!!!
OLEN OIKEASTI EPÄTOIVOINEN
Voi herranjumala nainen. HILLITSE ITSESI. Siis teet ihan tietoisen päätöksen että et tiuski ja huuda ja raivoa. Se on ainoa asia mikä auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Voi herranjumala nainen. HILLITSE ITSESI. Siis teet ihan tietoisen päätöksen että et tiuski ja huuda ja raivoa. Se on ainoa asia mikä auttaa.
Ja varaa aika lekurille, että saat jotain lääkettä.
Koita rauhoittua ja varaa aika jollekin terapeutille että voit työstää traumaasi. Voisit myös käydä vaikka luontaistuotekaupassa hakemassa jotain rohtoja pms:ään
PMS oireisiin voi saada mielialalääkitystä. Osalle asiakkaista se toimii. Kannattaa kokeilla ennen kuin suunnittelee junan alle jäämistä... Gynekologi kirjoittaa reseptin.
Taitaa kyseessä olla mielenterveysongelmat eikä menkkaoireet. Haluat tietää mitä tehdä? Mene terapeutille, ellet jo siellä käy. Jos käyt niin ei ole tehonnut. Onnea elämääsi!
HAISTAKAA VITTU KAIKKI
VITTU MITEN MÄ VOISIN HILLITÄ ITSENI
VITTU
SOS
SOS
SOS
SOS
Vierailija kirjoitti:
no kertokaa nyt kun olette aina niin vitun viisaita täällä !!!
Mitä mä teen!!! Miten mä pidän sen kjotrollin!!!!!!!!!
Ei sulle toimiva neuvo kuitenkaan kelpaa, se kun vaatii hieman vaivaa.
ihan vitun sama mikä vaiva mut tuntuu ihan saatana pahalta enkä kestä enää yntään
On tietysti helppoa syyttää omasta sekopäisyydestään jotain muuta. Rauhoitu. Pyydä anteeksi.
Se on korvien välissä se päätös pitää kontrolli. Kun alat tuntea oloa, että raivostut, tiedosta se tilanne ja vetäydy ja päätä, ettet oo enää kusipää miehelles. Jos sulla on niin paska olo ja haukut miestä kusipääks, miks oot sen kans? Eikö olisi parempi ilman sitten? Et oo vielä sanonu, että se ois tehny sulle mitään, maininnu vaa että sä suutut sille ja huudat ja haukut enemmä kusipääks ja paskaks, ok
Ruokavalio kuntoon ja lisävitamiineja ja mielialalääkitys. Tosin ne tuskin sulle kelpaa kun mielummin olet draamakuningatar
Vedä vaatteet päälle ja lähde ulos kävelylle. Olet ainakin tunnin ulkona, kuulokkeet korviin ja rentouttavaa musiikkia soimaan tai nautit luonnon äänistä. Toi nyt ainakin alkuun.
Sitten mietit vähän omaa käytöstäsi. Miehesi ei todellakaan ansaitse kiljumistasi ja haukkuja. On meillä muillakin naisilla pinna kireällä ja tuntuu välillä että ahdistaa ja pää räjähtää... itsehillintää kehiin. Se on valintakysymys miten toista ihmistä kohtelet. Kusipäisiä olettaa että joku PMS oikeuttaa toisen ihmisen kiusaamisen. Ota aikalisä, kun tuntuu että haluat purkaa olojasi mieheen. Sano että olet nyt hetken omissa oloissasi ja rauhoitut.
Ja tosiaan, mene lääkäriin. Ei sun ole pakko kärsiä. Jos et tee itsellesi mitään, päästä edes miehesi menemään. Eroa, sillä säälittää miehesi kohtalo, jos joutuu haaskaamaan elämäänsä kärsien.
Olet ilmeisesti miehellesi aika hirveä. Eivät ne oireesi hänen vikansa ole.