Arkkipiispa Mäkinen: "Kun homoparien vihkiminen alkaa, kirkko ei säily ennallaan"
Kommentit (48)
Kyllähän tuo vapaamuurareiden kirkko oli jo ennestääkin tuhoontuomittu. Toivottavasti kaikki eroavat siitä ja liittyvät vaikka vapaakirkkoon.
Mä pistän sellaiset kirkot ja seurakunnat boikottiin, jossa on homoja vihkivä pappi. En mene mihinkään heidän tilaisuuksiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Mäkinen on jo luovuttanut tässä asiassa, koska tietää että osa papeista tulee vihkimään kirkon päätöksistä huolimattta. :D
Mäkinenhän on itse ihan yhtä homomyönteinen kuin Askola ja sateenkaaripapitkin. Yrittää vain puhua kaksihaarainen kieli keskellä suuta ettei se väki joka kuvittelee kirkolla olevan yhä jotain tekemistä kristinuskon kanssa lähtisi ovet paukkuen..
Vierailija kirjoitti:
Kirkon tehtävä on säilyttää tradiotiot. Ei se ole mikään kirkko sellainen joka muuttuu koko ajan sen mukaan mikä on muotia.
Kirkon tehtävä on säilyttää KRISTINUSKON OPPI.
Pitäisiköhän nyt sitten tämän urputuksen vastapainona liittyä kirkkoon? Jos ei kuitenkaan, ei kiinnosta nyt maksaa ylimääräisiä veroja :/
Vierailija kirjoitti:
Mä pistän sellaiset kirkot ja seurakunnat boikottiin, jossa on homoja vihkivä pappi. En mene mihinkään heidän tilaisuuksiinsa.
Minä pistin omalta osaltani evlut kirkon boikottiin. Ei pysty olemaan sellaisen kirkon jäsen missä kaappilesbo jakaa homopalkintoja lapsille, ja joka kohta alkaa vihkiä homopareja. Harrastakoot jatkossa sodomioitaan muiden kustannuksella, minä en maksa.
Avioliitto on miehen ja naisen välinen liitto ja on olemassa mm. lapsia varten heidän kasvuympäristönään. En ymmärrä mihin homot tarvitsevat vihkimistä. Hehän, aikuiset ihmiset, voivat olla ja tehdä mitä haluavat, ei heidän tarvitse olla naimisissa keskenään. Rekisteröity parisuhde on hyvä ratkaisu heille että lakeihin liittyvät perintö- ym asiat hoituvat. Varsinainen vihkiminen alttarilla on minusta irvokas kun siellä seisoo kaksi samaa sukupuolta olevaa ihmistä. Minusta kaksi samaa sukupuolta olevaa henkilöä ei voi saada adoptoida lapsia. Lapsen kasvaminen tuollaisessa 'perheessä' on luonnotonta esimerkkiä lapsille, vaikka he saisivatkin hyvää hoitoa ja rakkautta.
Eipä tuo kirkko enää osaa päättää että mihinkä päin sitä kumartelisi