Pikaisia neuvoja romanttisen/seksikään illan järkkäämiseksi!!!
Moi!
Meillä on tänään 7kk täyttävä tyttönen, jonka syntymän jälkeen mun ja mieheni seksielämä on kuihtunut kuihtumistaan.. alkaa olla tosi iso ongelma, ja tässä syy:
Johtuu musta! Haluja kyllä löytyy tosi paljon, mutta jotenkin mulle on tullut aivan älyttömän suuri kynnys alotteen tekemiseen tai ylipäätään seksin alottamiseen, vaikka mies tekisikin aloitteen!!!!
Mä en oikeasti tajua, mikä ihme mua vaivaa.... :' (
Yleensä alan vaan höpöttää kamalasti ja kutiamaan ja hermostun, kun aloitellaan hellällä esileikillä... enne olen aina nauttinut suunnattomasti.
Tartteeko edes sanoa, että mieheltä menee hyvin nopeasti halut, samoin itseltäni.
Mies on jo alkanut syyttää itseään, enkä osaa edes kunnolla selittää, ettei se hänestä johdu.
Auttakaa mua hyvät sisaret järjestämään miehelle romanttinen ilta! Ja kaipaan myös kipeästi neuvoja, miten ihmeessä pääsen yli tällaisesta oudosta vaiheesta (en suostu myötämään, ettei tämä olisi mitään muuta kuin VAIHE...)!
T: Onneton-vaimo
LIsäisin vielä, että ongelma ei ilmeisesti ole ainakaan siinä, että pelkäisin tytön keskeyttävän, sillä tämä ongelma nousee pintaan silloinkin, kun tyttö on yökylässä....
Tiedän, että kandeis kysellä Seksi-palstalta, mutta täältä saa yleensä parempia vastauksia ja nopeammin :0)!
Kommentit (14)
Mies kyllä yrittää parhaansa, mutta itse olen jotenkin lukossa...
Älkää tehkö illasta liian hienoa, vaan rentoutukaa ja antakaa tunteen viedä. Ei aina ole pakko aloittaa hieronnalla, vaan voi edetä muutenkin. Mitä jos vaikka tällä kertaa sinä hieroisit/hellisit miestäsi, mutta miehelläsi ei olisi lupa koskea sinuun? Sekin luo tiettyä jännitettä ja tuo taas jotain uutta kivaa seksiin.
mielestäni lisää romanttista paniikkia, kun te molemmat yritätte käyttäytyä niin kuin tuollaisissa tilanteissa muka pitäisi.
Ehdotan, että menet vain miehesi viereen istumaan ja alat kehua häntä, kerrot hyviä juttuja. Siitä se lähtee.
yleensä vain luen täällä juttuja, mutta nyt halusin vastata sinulle...
itselläni on sama ongelma ja olen jutellut siitä muiden naisten kanssa ja monet ovat sanoneet että ongelma on siinä, että vielä imettää...siis että halut yms. palaa ku lopettaa imettämisen. eli imetätkö vielä? ongelma voi olla siinä... toivotaan että tilanne paranee kun et enää imetä.
älä syyllistä itseäsi, äläkä lopeta heti tämän luettuasi imettämistä, sillä imetys aika on kuitenkin niin lyhyt ja ihana aika elämästäsi
Olisikin ollut syynä tuo imettäminen, mutta valitettavasti en enää imetä... Mut kiitos tosi paljon vastauksesta :0)!
Lissää ideoita kehhiin!
miehesi yrittää olla sinulle lutuinen ja suudella sinua juuri niin kuinj Hugh Grant siinä komediassa ja niin edelleen.
Yrittäisitkö kertoa, että on lukko päällä? Ymmärtäisiköhän se? Sanoisitko ronskistikin " Mä haluaisin silti että sä panisit mua" tms.
Olette lähekkäin, nautitte toistenne seurasta ja annatte tunteen viedä.. Siis sellainen mahdollisimman rento ja hyvä olo molommille, ei mitään shampanjaa ja kaviaaria -jäykistelyä.. Tsemppiä! *hali*
olisipa joku paikka, mihin lapset saisi edes kahdeksi tunniksi kerran vuodessa. Siinä olisi ainekset meille jo romanttiseen yhteiseen hetkeen.
Olen sanonut, ettei vauva-aikana seksi hirveästi kiinnosta, ja mieheni ymmärtää sen. Mutta olen luvannut kerran viikossa " kiintiöseksiä" , joten umpikujaan ei jouduta eikä kynnyt nouse liian korkeaksi. Jos sen lisäksi vielä kiinnostaa, teen aloitteen, mutta miehellä ei ole " lupaa" painostaa minua sen yhden kerran lisäksi.
KAIKKI eivät imetä, vaikka sinä imettäisitkin. Se on kannaltasi ikävä fakta, mutta et voi muuttaa maailmaa etkä toisia ihmisiä. Vain omaa elämäänsä voi muuttaa, se on totuus joka kannattaa imetysfanienkin muistaa.
Lapsen voi todella hyvin jättää myös yökylään, edellinen perusperiaate toimii tässäkin kohdassa. Älä kanna huolta muista, tekee elämästäsi raskaan kun jaksat kohista muiden äitien touhuista. Minä KUNNIOITAN äitejä, jotka voivat viedä lapsensa yökylään, näin luulin itsekin tekeväni, mutta meni pari vuotta ennenkuin raskin. Ja se nyppii minua suuresti, sillä tiedän että isovanhempien luona lapsi olisi ollut ihan yhtä hyvässä hellässä hoivassa kuin minunkin. Mieluummin kärsin, laihduin, väsyin ja uuvuin kuin vein lapsen hoitoon. En IKINÄ olisi uskonut että näin käy, mutta jotenkin hormonit sekoittivat pään ja periaatteet ja reippaus unohtuivat.
AP:lle: Meillä oli sama ongelma, meni kuukausia että yhteiselämä normalisoitui. Ja sitä ennen oli ollut todella upea ja läheinen suhde mieheen jo vuosikausia. Pitää antaa ajan kulua. Pitää saada omaa aikaa kahdestaan. Minäkään en kannata romanttisia illallisia, mutta käväiskää vaikka ulkona syömässä. Pullo kuoharia, jos hyväksyt alkoholin. Jos ette juo, niin sitten vaan kalliiseen ja hienoon ravintolaan muuten vaan syömään. Tai elokuviin. Istuskelkaa vaikkapa sohvalla toistenne kainalossa ja hiljaista hivelyä, tätä voisi tehdä useamminkin, ei sen tarvitse heti johtaa seksiin. Pikkuhiljaa totutte läheisyyteen uudelleen ja siitä se hively sitten jonain päivänä johtaa tositoimeenkin.
Hormoneilla on osuutensa ja uusi äidin rooli on hämmentävä. Rinnatkin ovat lasta varten, joten ei kumma että naurattaa ja kutittaa. Siis vaikka ei edes imettäisi, niin lastahan siinä rinnalla koko ajan kantaa.
Rauhallisesti eteenpäin ja jos pystyt, sano miehelle jotain lukostasi. Vihjaa vaikka, jos et suoraan viitsi puhua. Tärkeää on, että mies tietää olevansa edelleen haluttu, vaikka seksiä ei olisikaan vielä.
miehesi hankkii kuitenkin itselleen halukkaan naisen ennemmin tai myöhemmin
eikö kannattaisi kunnioittaa isovanhempia, jos ovat niin mukavia, että auttavat lastenhoidossa. En tajua.
Yhdelle kirjoittajalle sanoisin, että mitä peiliin katsominen auttaa, jos sukulaiset ovat sitä mieltä, että jokainen oman perheensä hoitakoon ja kaverit ovat väsyneitä pienten lasten vanhempia.
teillä on yksi lapsi, joka ei edes ole aina kotona, ettekä saa romantiikkaa aikaiseksi?