Paskimmat piisit, mitä tiedätte?
Kommentit (75)
Spice girlsin wannabe vai mikä se oli.Ei voi sanoa että huono,se oli äärimmäisen rasittavaa kuunneltavaa.Sitten kaikki pilaamis-sovitetut ennen hyvät kappaleet.
Se Ville-vitun-Kalle KVG. Kaikki niiden runkutukset, kaks mongoloidia hyppii lavalla ja hokee samaa mantraa paskan biitin päälle, yrjö tulee!!
Yö -yhtyeen ja Suvi Teräsniskan kappaleet. Hyi!
Vierailija kirjoitti:
Piisi vai biisi? Piisi=hella, liesi. Biisiä varmaan ap tarkoitat?
Piisi (ruots. spis) = hella, liesi
Piisi (engl. piece of music) = musiikkikappale
Biisi = piisi stadilaisittain
Niitä on ihan liikaa. Mainitaan nyt vaikkapa koko Petri Nygårdin tuotanto kuin myös Kotiteollisuuden ja Kolmannen naisen tuotannot.
En tiedä paskin, mutta ihanin on Huominen on huomenna - esittäjä Anna Abreu!
[Sami] Hintsanen Party Project - Mä äijä oon
Sunrise Avenuen biisit ovat kautta linjan sellaista ripulipaskaa, että on täysin käsittämätöntä että niiden levyjä ostaa joku muu kuin oma äiti säälistä.
Maria Monde - Maailma
Linda Vink - Vink Vink
Ja Sannin/Arttu Lindemanin/Haloo Helsingin biisit ei saa mua syttymään.
Se ihan saatanan hirvee "Mikä kesä"! Vaikken oo vuosiin joutunu kuulemaan niin vieläkin nousee oksennus suuhun ku muistaa.
Finderella kirjoitti:
En jaksa kuunnella suomalaisia "balladeja", kuten Parvekkeella ja Jotain aitoo ja sit se joku hempeilybiisi, mikä soi radiossa siltä nuorelta pojalta. Plääh.
Ja samoin menee Spotify päälle jos soi King Of Leonin ind Me -biisi. En tykkää.
Myöskään en pidä Sannin versiosta Dye my Hair, vaikka muuten pidän Sannista.
Tuo ei ole Sannin biisi, vaan Alman....
Karma-yhtyeen suomenkielinen cover Culture Clubin Karma Chameleon -kappaleesta sijoittuu korkealle, kun puhutaan paskoista biiseistä ja yirtetään laittaa niitä jonkinlaiseen järjestykseen.
Kaikki Metallican ja Yön biisit nyt näin alkuun.