Mary Tyler Moore kuollut.
Kommentit (30)
Tosiaan jos yhtään tuntee amerikkalaisen tv-viihdekulttuurin historiaa, niin tietää kyllä Mary Tyler Mooren.
Onkohan suomalaiset luuserijulkikset taas yhtä liikuttuneita kuin Mikkosen kanssa josta eivät oikeasti edes tienneet mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse olla edes 40-vuotias tietääkseen sekä näyttelijän että Weezerin. Ziisus kun täällä on aina välillä nuorta porukkaa, eikö pitäisi olla jo tutimassa että jaksaa aamulla kouluun?
Mä olen 35v. Tiesin tuon Mary Tyler Mooren vain nimeltä. En olisi heti osannut sanoa oliko se poliitikko, näyttelijä, laulaja vai mikä, nimi vain tuttu.
On mullakin koulupäivä huomenna, pitäisi mennä yliopistolle luennolle. Se tosin alkaa vasta 11.30, joten eipä tarvitse vielä mennä nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse olla edes 40-vuotias tietääkseen sekä näyttelijän että Weezerin. Ziisus kun täällä on aina välillä nuorta porukkaa, eikö pitäisi olla jo tutimassa että jaksaa aamulla kouluun?
Täällä taitaa olla liikaa demittäjäikäistä porukkaa. Ketjussa, jossa kysyttiin mikä on ensimmäinen suuronnettomuus/ katastrofi jonka muistat, tosi monet vastasivat WTC.
37 ja tiedän sekä Maryn että osaan laulaa Weezerin. Hassua, että palstalla on lapseni (16) ikäisiä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten edelliset: täysin tuntematon ihminen minulle. Kuinka vanhoja te olette, jotka tämän näyttelijän tiesitte??
Minä tunnen populaarikulttuurista paljon ihmisiä, jotka ovat olleet suosittuja ennen minun aikaani. Suosittelen opiskelemaan sen verran, että yleissivistys kasvaa.
Tämä.
Ihmettelen ihmisten tarvetta toitottaa omaa tietämättömyyttään ja vielä pitää sitä jotenkin coolina. Miksi tähänkin ketjuun on pakko tulla kommentoimaan, että MINÄ en tiedä tätä tyyppiä ja vielä vinoilla niille jotka tietävät?
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti pitää siis olla 45+ että tietää, kuka näyttelijä oli. Eli mun äidin ikäinen :D Pitää varmaan soittaa äidille ja mummolle.
48 ja aivan tuntematon. Tosin en elokuvia kovin ahkerasti katso.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten edelliset: täysin tuntematon ihminen minulle. Kuinka vanhoja te olette, jotka tämän näyttelijän tiesitte??
Minä tunnen populaarikulttuurista paljon ihmisiä, jotka ovat olleet suosittuja ennen minun aikaani. Suosittelen opiskelemaan sen verran, että yleissivistys kasvaa.
Tämä.
Ihmettelen ihmisten tarvetta toitottaa omaa tietämättömyyttään ja vielä pitää sitä jotenkin coolina. Miksi tähänkin ketjuun on pakko tulla kommentoimaan, että MINÄ en tiedä tätä tyyppiä ja vielä vinoilla niille jotka tietävät?
Voi huoh. Minä kirjoitin ne kaikki "kuka" / "who" / "en tiedä, kuka toi oli" -vastaukset. Kunhan viihdytän itseäni.
Olen 42v mies.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 42v. ja kyllä näyttelijän nimi on jossain tullut vastaan, mutta yhtään ainoaa elokuvaa tai tv-sarjaa en osaa nimetä missä hän on ollut. Ei kyllä ulkonäöltäänkään tuttu ole. Sama toi Weezer, hämärä muistikuva nimestä, mutta en tunne noin muuten.
Tiedänkin enemmän tuoreimpia 'julkkiksia' kuin näitä (hyvin) vanhoja.
Muuten, sekoitin ensiksi Mary Tyler Mooren nimen Mary- Louise Parker näyttelijän naamaan ja olinkin ihan hämmentynyt, että hänkö on menehtynyt. http://www1.pictures.zimbio.com/gi/2012+Summer+TCA+Tour+Day+10+gZKK1FkFO-Nl.jpg
Amerikkalaisen TV:n ikoni.
Ihmettelen etta Suomessa ei hanta tunneta vaikka muuten olette niin kaikkitietavaisia amerikkalaisesta kulttuurista.