Miesystävä ei vain luovu kortsuista, turhauttaa!
Miten saisin miesystäväni oikein lopettamaan kortsujen käytön, kun hän ei niitä mielestäni tarvitse ollenkaan. Yhdessäoloa takana kohta neljä vuotta ja naimisiinkin ollaan menossa kesällä, lapsia emme kumpikaan halua koskaan. Mutta koko suhteemme ajan mies ei vain ole viitsinyt luopua kortsuista, vaikka olen miten toitottanut että käyttämäni ehkäisykapseli on ihan yksinään melkeinpä 100% luotettava estämään raskaaksi tulemisen. Haluaisin vain hänen luopuvan kortsuista, ne ovat mielestäni ihan turhia kun suhteemme on erittäinkin vakiintunut ja minun kapselini on ihan riittävä ehkäisymuoto. Sitä paitsi paljaalla paneminen tuntuu minusta paremmalta, ja olen ihan varma että se tuntuisi myös miehestäkin paremmalle. Eikä kortsun pois jättäminenkään varmasti huonontaisi hänen kestoaan, hän kyllä kestäisi ihan tarpeeksi kauan ilmankin. Olen monesti yrittänyt saada miestä luopumaan kortsuista mutta turhaan, ja hän on uhkaillut jopa seksin lopettamisellakin kokonaan. Sterilisaatiokaan ei onnistu vielä pariin vuoteen enkä halua elää niin kauan ilman seksiä, mutten myöskään haluaisi miehenk äyttävän kortsua.
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fiksu mies.
Mistä se voisi tietää kun sä sanot ettet halua lapsia ja että ehkäisy on kunnossa että näin todella on?
Että kun "sä oikeesti tarkoitat sitä"? Aika moni mies on tuon kuullut ja uskonut. Ja sitten hupsis ollaan raskaana.
Ainostaan järkevää mieheltä käyttää kortsua siihen asti että saa sterin. Ja sitä päätöstä pitää kunnioittaa.
-N36Sukulaismiehellä on avioliitto ja kolme lasta.Olen 100% varma että se ei halunnut mitään näistä,edellinen suhde taisi kaatua juuri näihin kysymyksiin.
Miten hänet naimisiin huijattiin?
Ei luota sinuun. Ehkä hänellä on muita tulevaisuudensuunnitelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei luota sinuun? Pelkää että hankkiudut tahallasi raskaaksi?
Käy vieraissa eikä halua tartuttaa sinuun tauteja?
On hän kyllä luottanut minuun tämän neljän vuoden aikana paljon isommankin luokan asioissa, joten ihmettelen suuresti miksei hän luottaisi minuun tässäkin asiassa. Huhhuh.
Minä en todellakaan halua hankkiutua raskaaksi ja pidän siitä itse huolen. Onhan minulla kapseli, jonka teho on lähestulkoon 100% prosenttia. Mihin mitään toista ehkäisykeinoa siis tarvitsee edes?
En todellakaan usko että hän käy vieraissa. Luotan häneen täysin. Ap.
Lähestulkoon 100%, eli siellä se mahdollisuus raskauteen silti piilee. Vain selibaatti estää raskauden. Tyhmää uskoa että ei voisi tulla raskaaksi vaikka olisi mikä ehkäisy, jos seksiä harrastaa perinteiseen aukkoon.
Sinä olet kylläkin provo/trolli. 'Paljaalla paneminen', just joo. Ketä sinä panet paljaalla? Eikö värkkisi ole paljas?
Miehenä käyttäisin myös kumia, en uskaltais luottaa jos ei oo edes varma haluaako viedä kunniallisesti naisen avioliiton onnelliseen satamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fiksu mies.
Mistä se voisi tietää kun sä sanot ettet halua lapsia ja että ehkäisy on kunnossa että näin todella on?
Että kun "sä oikeesti tarkoitat sitä"? Aika moni mies on tuon kuullut ja uskonut. Ja sitten hupsis ollaan raskaana.
Ainostaan järkevää mieheltä käyttää kortsua siihen asti että saa sterin. Ja sitä päätöstä pitää kunnioittaa.
-N36Minulle ollut selvää jo pitkän aikaa etten halua lapsia. Ja ehkäisy on kunnossa kun mentiin ihan yhdessä laittamaan minulle se kapseli. Mies oli mukana sillä reissulla. Ap.
Iso osa alle 20v. tytteleistä ei halua lapsia mutta muutamassa vuodessa kummasti mieli muuttuu.Miehenkö pitäisi olla oikkujesi varassa?
Vähän ot, mutta mulle laitettiin vajaa vuosi sitten ehkäisykapseli, kun oli kondomi pettänyt ja olin joutunut tekemään abortin. Sen miehen kanssa siinä tilanteessa en olisi halunnut lasta. Muuten abortti sattui todella paljon, koska olen aina halunnut äidiksi. Pitkä tarina, mutta paska tilanne elämässä, itseä 20v vanhempi mies, joka painosti mua vähän joka suuntaan yms..
Kapselin laiton jälkeen meni kuukausi ja tapasin nykyisen miesystäväni. Aluksi me käytettiin tuplaehkäisyä, mutta juteltiin sitten kerran pitkään aiheesta. Ollaan tosissaan toistemme suhteen ja nytsillään juuri muuttamassa yhteen. Kumpikin meistä haluaa lapsia ja ollaan nyt yhdessä sovittu, että tämän kapselin kanssa otetaan se riski, että jos se n. 99,9% tms. pettää, niin lapsi pidetään. Minä en toista aborttia tee ja tämä mies on juuri se, jonka haluan lapseni isäksi.
Mutta siis tarinoita olen kuullut aika hurjan paljonkin pettäneistä kapseleista ja mulle klinikallakin teroitettiin, että kyllä se raskauden mahdollisuus tälläkin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fiksu mies.
-N36Sukulaismiehellä on avioliitto ja kolme lasta.Olen 100% varma että se ei halunnut mitään näistä,edellinen suhde taisi kaatua juuri näihin kysymyksiin.
Miten hänet naimisiin huijattiin?
Siinä vaiheessa oli jo muksut joita naisen "hoitamalla" ehkäisyllä oli tehty.Kolmas olikin enää katastrofin viimeistelyä.Hääkuvan ilmeet kertoivat kaiken.
En voi muuta sanoa, kuin fiksu mies sulla. Kerrankin mies pitää myös itse huolen ehkäisystä. Näin toimii mies, joka todella ei halua lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fiksu mies.
Mistäköhän olet tuollaista päätellyt? Aika moni mies haluaa sitoutua ja perustaa perheen siinä vaiheessa, kun siihen oikea nainen sattuu kohdalle. Minunkin miehelläni on kyllä ollut pitkiä suhteita ja avoliittoja ennen minua, mutta ei ole vakavissaan harkinnut naimisiin menoa tai lapsia ennen tätä suhdetta, nyt puolestaan molemmat ovat tulleet hänen aloitteestaan alle 2 vuoden tuntemisen jälkeen.
Eiköhän tuo syy ole aivan ilmeinen. Panee muitkin naisia eikä halua jäädä kiinni sen vuoksi että tartuttaisi sinuun taudin.
Ei kai sinulla pitäisi tuohon olla mitään sanottavaa. Miehen keho - miehen valinta.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai sinulla pitäisi tuohon olla mitään sanottavaa. Miehen keho - miehen valinta.
Av-mammat kuorossa huutavat että miehellä on vastuu eikä saa syyttää naista raskaudesta.Nyt sitten kumin käytössä on jotain epäilyttävää...
Mikä sinä olet sanomaan miltä miehestä tuntuu? Et tajua siitä asiasta mitään. Parempi vaan että käyttää kondomeja ettei saa sinusta tauteja tai joudu elättämään salassa hankkimiasi äpäröitä.
Miehesi käy vieraissa/huorissa eikä halua tartuttaa sinuun mitään tauteja. Eikö tuo ole pelkästään huomaavaista joten mitä sinä siitä rageet?
jätä se sika! Jotain vikaa kun ei paljaalla suostu.
Vierailija kirjoitti:
kun ei ikä riitä steriin
Paljonko se ikä sitten on? 17?
Vierailija kirjoitti:
Tarpeeksi vaan liukkaria
Tarpeeksi vaan esileikkiä, koska vagge on itsevoiteleva, ja nainen tarvitsee erotiikkaa, lämmittelyä, hyväilyjä kuten hän haluaa. Oletko koskaan kysynyt miksi ei nauti mitä teet = kuiva?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei luota sinuun? Pelkää että hankkiudut tahallasi raskaaksi?
Käy vieraissa eikä halua tartuttaa sinuun tauteja?
On hän kyllä luottanut minuun tämän neljän vuoden aikana paljon isommankin luokan asioissa, joten ihmettelen suuresti miksei hän luottaisi minuun tässäkin asiassa. Huhhuh.
Minä en todellakaan halua hankkiutua raskaaksi ja pidän siitä itse huolen. Onhan minulla kapseli, jonka teho on lähestulkoon 100% prosenttia. Mihin mitään toista ehkäisykeinoa siis tarvitsee edes?
En todellakaan usko että hän käy vieraissa. Luotan häneen täysin. Ap.
Lähestulkoon 100%, eli siellä se mahdollisuus raskauteen silti piilee. Vain selibaatti estää raskauden. Tyhmää uskoa että ei voisi tulla raskaaksi vaikka olisi mikä ehkäisy, jos seksiä harrastaa perinteiseen aukkoon.
Sinä
Väärä termi, raskaaksi tulee yhdynnästä, joten kun ei pane pe to vag, ei tule raskaaksi. Rakastella voi tuhannella tavalla, ei tarvita selibaattia.
Minulle ollut selvää jo pitkän aikaa etten halua lapsia. Ja ehkäisy on kunnossa kun mentiin ihan yhdessä laittamaan minulle se kapseli. Mies oli mukana sillä reissulla. Ap.