Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä ei vain luovu kortsuista, turhauttaa!

Vierailija
25.01.2017 |

Miten saisin miesystäväni oikein lopettamaan kortsujen käytön, kun hän ei niitä mielestäni tarvitse ollenkaan. Yhdessäoloa takana kohta neljä vuotta ja naimisiinkin ollaan menossa kesällä, lapsia emme kumpikaan halua koskaan. Mutta koko suhteemme ajan mies ei vain ole viitsinyt luopua kortsuista, vaikka olen miten toitottanut että käyttämäni ehkäisykapseli on ihan yksinään melkeinpä 100% luotettava estämään raskaaksi tulemisen. Haluaisin vain hänen luopuvan kortsuista, ne ovat mielestäni ihan turhia kun suhteemme on erittäinkin vakiintunut ja minun kapselini on ihan riittävä ehkäisymuoto. Sitä paitsi paljaalla paneminen tuntuu minusta paremmalta, ja olen ihan varma että se tuntuisi myös miehestäkin paremmalle. Eikä kortsun pois jättäminenkään varmasti huonontaisi hänen kestoaan, hän kyllä kestäisi ihan tarpeeksi kauan ilmankin. Olen monesti yrittänyt saada miestä luopumaan kortsuista mutta turhaan, ja hän on uhkaillut jopa seksin lopettamisellakin kokonaan. Sterilisaatiokaan ei onnistu vielä pariin vuoteen enkä halua elää niin kauan ilman seksiä, mutten myöskään haluaisi miehenk äyttävän kortsua.

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän salaa jotain, todennäköisesti herpestä tai muuta vastaavaa tarttuvaa s-tautia. Kysy asiasta. Mulla on sama ongelma, mutta olen itse se kellä on tauti, ja mies ei sen takia suostu luopumaan kortsusta (ei halua tartuntaa). Tavallaan ymmärrän, mutta meidänkin suhde on vakaa eikä tauti ole vaarallinen, ja jossain vaiheessa sekortsu täytyy kuitenkin ottaa pois, koska haluamme lapsia.

Vierailija
22/59 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomioi, että herpes ei näy s-testeissä, vaan sen voi todeta vain oireista. :) Helppo väittää, että sitä ei ole, vaikka olisi :D se on voinut oireilla kerran, ja jäädä sen jälkeen oireettomaksi, mutta mies kuitenkin tietää sen olemassaolon eikä halua tartuttaa sinua..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on viisas, koska yhteenkään ämmään ei voi luottaa.

Vierailija
24/59 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähestulkoon 100% ei ole 100%. Koska ette halua kerran varmasti lapsia, on tuplaehkäisy vain ja ainoastaan järkevää!!

Mitä mies sanoo syyksi, kun kysyt?

Hän selittää että haluaa itsekin olla varma ettei lapsia tule kun ei ikä riitä steriin. Mutta kyllä se lähestulkoon sata prosenttiakin on mielestäni ihan yhtä hyvä kuin täydet sata, Käytännössä olematon mahdollisuus minun tulla raskaaksi Ap.

Vierailija
25/59 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex halusi välttämättä luopua kondomista kun oli kuulemma varma ehkäisy. Parissa kuukaudessa tuli raskaaksi. Ei koskaan enää. Fiksu mies sulla.

Tätä se on.Vaikka naisella olisi ehkäisy,viimeistään vahingon sattuessa abortti jää tietenkin tekemättä.

Vierailija
26/59 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähestulkoon 100% ei ole 100%. Koska ette halua kerran varmasti lapsia, on tuplaehkäisy vain ja ainoastaan järkevää!!

Hän selittää että haluaa itsekin olla varma ettei lapsia tule kun ei ikä riitä steriin. Mutta kyllä se lähestulkoon sata prosenttiakin on mielestäni ihan yhtä hyvä kuin täydet sata, Käytännössä olematon mahdollisuus minun tulla raskaaksi Ap.

Minusta tuo on erittäin hyvä syy käyttää sitä kondomia. Miksi sinun pitäisi olla ainoa joka saa "suojata" itsensä raskaudelta? Miehelläsi on oikeus käyttää kondomia ja hän on erittäin fiksu kun sitä käyttää. Minusta on väärin painostaa siitä luopumaan, kuulostat jotenkin vajaalta kun et ymmärrä.

Vierailija
27/59 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnioita sitten tätä! Liian moni mies on joutunut maksamaan kovan hinnan luottamuksesta. Täälläkin av-mammat kuorossa kiljuu että "mies voi kyllä varmistaa ettei tule isäksi kun huolehtii itse ehkäisystä".

Vierailija
28/59 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän salaa jotain, todennäköisesti herpestä tai muuta vastaavaa tarttuvaa s-tautia. Kysy asiasta. Mulla on sama ongelma, mutta olen itse se kellä on tauti, ja mies ei sen takia suostu luopumaan kortsusta (ei halua tartuntaa). Tavallaan ymmärrän, mutta meidänkin suhde on vakaa eikä tauti ole vaarallinen, ja jossain vaiheessa sekortsu täytyy kuitenkin ottaa pois, koska haluamme lapsia.

Niin sinä haluat lapsia...

Vierailija
29/59 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sillä on kondomifetissi? Eksällä nimittäin oli, lateksifetissejä muutenkin ja yhtenä niistä sitten myös kondomifetissi. Sitten kyllä muuten oli tuota naamalle ja muualle laukeamista, mutta mies vaan tykkäsi kondomeista ihan oikeasti. 

Vierailija
30/59 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään panisi sp-tautista ilman kumia vaikka haluaisin kyseisen henkilön kanssa lapsia.

Vierailija
31/59 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuo on erittäin hyvä syy käyttää sitä kondomia. Miksi sinun pitäisi olla ainoa joka saa "suojata" itsensä raskaudelta? Miehelläsi on oikeus käyttää kondomia ja hän on erittäin fiksu kun sitä käyttää. Minusta on väärin painostaa siitä luopumaan, kuulostat jotenkin vajaalta kun et ymmärrä.

Mutta miksei mies voisi ymmärtää, että ilman kortsua seksi tuntuisi paljon paremmalta molempien mielestä :( Ap.

Vierailija
32/59 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotan vasektomia! Tai ehkä hänellä on joku tauti, jota on piilotellut kaiken tämän ajan? Who knows!

Ketään ei saa kuitenkaan painostaa jättämään ehkäisyä pois.

Vierailija
33/59 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on aina mietityttänyt tuo, että jos jotain ehkäisykeinoa sanotaan 99% varmaksi niin mitä se käytännössä tarkoittaa. 1% mahdollisuus tulla raskaaksi kun kerran laukeaa sisään otolliseen aikaan? Tuossa tapauksessahan vaikka 20v aikana kumulatiivinen mahdollisuus tulla raskaaksi on paljon suurempi kuin 1% jos seksiä harrastaa säännöllisesti. Vaikka mahdollisuus olisi vain sen 1% 20v aikanakin, niin miksi ottaa riski jostain noin monumentaalisesti elämään vaikuttavasta asiasta jos sen voi melko vaivattomasti tuplaehkäisyllä välttää?

Vierailija
34/59 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa harvinaisen fiksu mies!

Vierailija
35/59 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta miksei mies voisi ymmärtää, että ilman kortsua seksi tuntuisi paljon paremmalta molempien mielestä :( Ap.

Ensinnäkään mies ei voi olla varma että hoidat ehkäisyn vaikka sanoisit niin.Toiseksi vahinkoraskauden sattuessa naiset jättävät lähes aina abortin tekemättä.

Vierailija
36/59 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua on aina mietityttänyt tuo, että jos jotain ehkäisykeinoa sanotaan 99% varmaksi niin mitä se käytännössä tarkoittaa. 1% mahdollisuus tulla raskaaksi kun kerran laukeaa sisään otolliseen aikaan? Tuossa tapauksessahan vaikka 20v aikana kumulatiivinen mahdollisuus tulla raskaaksi on paljon suurempi kuin 1% jos seksiä harrastaa säännöllisesti. Vaikka mahdollisuus olisi vain sen 1% 20v aikanakin, niin miksi ottaa riski jostain noin monumentaalisesti elämään vaikuttavasta asiasta jos sen voi melko vaivattomasti tuplaehkäisyllä välttää?

Se 1% on usein itse aiheutettu. Paremminkin todennäköisyydet ovat 99.999% eli aika monta kertaa saa mennä, ennen kuin systeemi pettää.

Vierailija
37/59 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu mies.

Mistä se voisi tietää kun sä sanot ettet halua lapsia ja että ehkäisy on kunnossa että näin todella on?

Että kun "sä oikeesti tarkoitat sitä"? Aika moni mies on tuon kuullut ja uskonut. Ja sitten hupsis ollaan raskaana.

Ainostaan järkevää mieheltä käyttää kortsua siihen asti että saa sterin. Ja sitä päätöstä pitää kunnioittaa.

-N36

Vierailija
38/59 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä onkin tauti jota ei Halua tartuttaa sinuun...

Vierailija
39/59 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä hoidat ehkäisyn kapselilla ja vahinkoraskauden sattuessa voit itse päättää, keskeytätkö raskauden vai pidätkö sittenkin lapsen. Miehellä ei tätä valinnan mahdollisuutta ole. On siis kohtuutonta painostaa häntä luopumaan ehkäisystä, jonka käyttöä hän itse voi kontrolloida.

Kuulostaa todella lapselliselta tuo jankutuksesi, että ilman kondomia tuntuisi paremmalta. Miehen mielestä seksielämänne on varmaankin jo aivan riittävän hyvää. Kunnioita hänen päätöstään, sinun nyt vain kuuluu tässä asiassa joustaa.

Vierailija
40/59 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fiksu mies.

Mistä se voisi tietää kun sä sanot ettet halua lapsia ja että ehkäisy on kunnossa että näin todella on?

Että kun "sä oikeesti tarkoitat sitä"? Aika moni mies on tuon kuullut ja uskonut. Ja sitten hupsis ollaan raskaana.

Ainostaan järkevää mieheltä käyttää kortsua siihen asti että saa sterin. Ja sitä päätöstä pitää kunnioittaa.

-N36

Sukulaismiehellä on avioliitto ja kolme lasta.Olen 100% varma että se ei halunnut mitään näistä,edellinen suhde taisi kaatua juuri näihin kysymyksiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän