Pärjääkö ilman kahvinkeitintä?
Pärjää tietysti, jos ei juo kahvia. Minä juon. Mutta aika harvoin tulee kotona keitettyä. Koska harvoin on kahvimaitoa ja en halua juoda kahvia ilman maitoa, enkä maitoa ilman kahvia.
Jos kahvinkeitin nyt hajoaa, varastetaan, tuhoutuu tai katoaa, niin milloin pitää ostaa uusi?
Kommentit (25)
On meillä hyvä kahvinkeitin, mutta ehkä kerran vuodessa sitä käytetään.
Joka aamu juodaan kahvia tai siis minä ja mies, lapset juovat teetä. Murukahvia mukiin, kuuma vesi päälle. So simple!
Olen juonut kohta vuoden murukahvia kun keitin hajosi.
Eikö niitä ole sellaisia pussikahvejakin, joissa on esim. capuccinoa? Sitä saa kai jauheenakin. Jotain tuollaisia me juodaan joskus matkoilla, jos ollaan sellaisessa paikassa missä ei saa kunnon espressoa kahviloista.
En kyllä suostuis kotona juomaan mitään pahaa kahvia. Mulle on tärkeää saada aamulla sellainen kahvi, joka on just eikä melkein. Jos vaikka crema ei onnistu kunnolla, niin tuntuu että koko aamu on pilalla. Samaten jos kerma on loppu ja joutuu laittamaan voita maidon sekaan. Se vaan ei maistu samalta.
Vierailija kirjoitti:
Olen juonut kohta vuoden murukahvia kun keitin hajosi.
Sen sijaan että oisit ostanut muovisen irtosuodattimen ja keittänyt suodatinkahvia? Kannattaisko verrata suodatinkahvin ja murukahvin kilohintoja seuraavalla kauppareissulla?
Mun lapsuuskodissa suodatinkahvi valmistettiin ilman keitintä 1980-luvun loppuun asti. Mulla on aina ollut ylimääräinen suodatin siltä varalta jos kahvinkeitin hajoaa...lienen vähän vanhanaikainen.
13,90 ekee siis vaain ja erittäin hyvä kahvi moccamasterin veroista täysin! Ja masteri maksoi jotain 139 ihan turhaan eikä tippalukko automaattinenkaan.