Käytättekö kondomia aina myös fb-suhteissa?
Kommentit (22)
Aluksi käytimme, mutta ei enää. Harrastamme seksiä vain keskenään ja nainen ei voi tulla enää raskaaksi, joten sen takia uskallan panna ehkäisyttä.
M33
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tietokoneessa itsessään virussuoja, ei tarvii pelätä tartuntaa fb:stä
Eli siis käytä
Vierailija kirjoitti:
Aluksi käytimme, mutta ei enää. Harrastamme seksiä vain keskenään ja nainen ei voi tulla enää raskaaksi, joten sen takia uskallan panna ehkäisyttä.
M33
Miten niin ei voi tulla raskaaksi?
Vierailija kirjoitti:
Mitä on fb-suhteet?
fuckbuddy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M33Miten niin ei voi tulla raskaaksi?
Iän takia ja on laitettu piuhat solmuun viimeisen lapsen saannin jälkeen.
M33
Mulla oli enempi fwb-suhde eikä käytetty kumia. Seksiä tuossa suhteessa oli 4 vuoden ajan ja siihen mieheen pystyin luottamaan kuin kallioon. Luotan edelleen, yli 20v myöhemmin.
Kyllä, aina kun istun kotisohvalla ja tökkään kaveria fb:ssa, käytän kumia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä on fb-suhteet?
fuckbuddy
AAAAA :D Noloa, oon 19-vuotias enkä ole ikinä kuullut fuckbuddysta käytettävän fb lyhennettä. Tuli mieleen vaan facebook :D
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli enempi fwb-suhde eikä käytetty kumia. Seksiä tuossa suhteessa oli 4 vuoden ajan ja siihen mieheen pystyin luottamaan kuin kallioon. Luotan edelleen, yli 20v myöhemmin.
Eli fwb = fuck without buddy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä on fb-suhteet?
fuckbuddy
AAAAA :D Noloa, oon 19-vuotias enkä ole ikinä kuullut fuckbuddysta käytettävän fb lyhennettä. Tuli mieleen vaan facebook :D
Ei se oo noloa, nolompaa on jatkuva naurettavien lyhenteiden käyttö. Fb, fwb, mgtow, keixnwb ja mitä näitä nyt on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
friends with benefits
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä on fb-suhteet?
fuckbuddy
Ei se oo noloa, nolompaa on jatkuva naurettavien lyhenteiden käyttö. Fb, fwb, mgtow, keixnwb ja mitä näitä nyt on
Mikä on keixnwb? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä logiikalla ajattelit että se on without? Miksei with? :D
Mutta siis kyseessähän on friends with benefits
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä on fb-suhteet?
fuckbuddy
Mikä on keixnwb? :D
Eiköhän semmonenkin oo kohta olemassa
No sori kirjoitusvirhe :D oli tarkoitus laittaa fwb ja minustakin lyhenteet on hölmöjä, mutta se nyt vaikutti ainoalta tavalta ilmaista asia helposti. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M33
Minkä ikäinen mahtaakaan olla nainen, 50 v. vielä ovuloi täyttä päätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M33Minkä ikäinen mahtaakaan olla nainen, 50 v. vielä ovuloi täyttä päätä.
53v
M33
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä logiikalla ajattelit että se on without? Miksei with? :D
Mutta siis kyseessähän on friends with benefits
En ole tuo alkuperäinen, mutta selkeä logiikka nähtävissä hänen päättelyssään: jos fb on fuckbuddy eli molemmat sekä fuck että buddy, niin fwb olisi toinen ilman toista.
Mulla on tietokoneessa itsessään virussuoja, ei tarvii pelätä tartuntaa fb:stä