Montako päivää voit vain olla ja kökkiä kotosalla putkeen?
En ole la jälk pistänyt päätäni ovesta ulos, miksi pistäisinkään, olen sairaslomalla kotona ja mies hoitaa kauppa-asiat, roskiksien viemiset aamuisin jne. Tai teinit. Oloni puolesta voisin vaikka lenkkeillä, mutta ei huvita.
Kommentit (31)
Viikko menee helposti. Nuorempana ei mennyt edes päivä.
Joululomalla kävin kerran kahden viikon aikana ihmisten ilmoilla (kaupassa). Ja asun yksin :D
En ole masentunut tms., mä vaan rakastan kotona olemista. Mulla oli kaapit täynnä ruokaa ja luin kirjoja, katsoin Netflixistä ja HBO:sta muutan sarjan kokonaisuudessaan. Söin kun nälätti ja nukuin kun nukutti. Vähän tein välillä jotain kotihommia, mutta pääsääntöisesti vaan olla möllöttelin. Ihan mahtavaa!
En ees kokonaista päivää. Koirieni takia menen ulos päivittäin vähintään kolmesti.
Kaksi päivää menisi, mutta toisena tekisi jo tiukkaa. Olen aktiivinen ihminen.
Jos tupakka ja ruoka riittää, voisin olla vaikka kuinka pitkään. Viikko ainakin menisi helposti.
Jos ei tarvitsisi ostaa ruokaa eikä lenkittää koiraa, niin helposti vaikka kuukausia. En nimittäin tee koskaan mitään muuta. Viihdyn yksin kotona.
3 päivää on ollut ennätys ja olin kipeänä + koira hoidossa. Muuten useasti päivässä ulkoilua. Viihdyn kotona, mutta kaipaan paljon kodin ulkopuolistakin elämää työn lisäksi.
3-4 päivää, sitten tulee lähdettyä johonkin, ei vielä tarvitse ihmisien kanssa jutella. Eipä tuo enää perheelliseltä onnistu :(
Silloin kun Prisma vielä toimitti ruokakassit kotiovelle taisin kerran lymyillä kotona 3 viikkoa putkeen 😨
Jos kaupassa käyntiä ei lasketa niin nyt on menossa neljäs kuukausi. Ja kyllä, masennusta on.
Pari viikkoa menee sujuvasti, kunhan riittää ruokaa, lukemista ja Netflix toimii. Viihdyn erittäin hyvin yksin vaikka mökillä. Erakko en ole, mutta välillä pitää saada etäisyyttä muihin ihmisiin. Johtuu työstä.
Viikon helposti jos joku muu tuo ruokaa.
1-2 viikkoa. Sitten pitää käydä nollaamassa baarissa.
Ennätys on kaksi ja puoli kuukautta. Ei, en ole masentunut tms. Viihdyn omissa oloissani.
Jos ruokatarvikkeita tuodaan kotiovelle, joku vie roskat ja jokin suoratoistopalvelu pelaa, niin en ihmettelisi vaikka menisi parikin viikkoa :D
Viihdyn erittäin hyvin itsekseni ja raitista ilmaa saa ikkunasta :p
Opiskelen kotona, joten mitään pakollisia menoja ei oikeastaan ole. Voi mennä helposti kolme-neljä päivääkin, että olen vain kotona. Nyt olen kyllä yrittäytynyt ryhdistäytyä niin, että joka päivä kävisi edes lenkillä.
24.12. olin ulkona ja edellisen kerran 20.9.
Tarkoitus olisi mennä seuraavan kerran ulos 14.2.
Kunnes safkaa tai röökiä on haettava lisää. Viikko menee helposti.