Mies haukkuu aina kaikki mitä annan lahjaksi
Ensinnäkin sille on hirveän vaikea ostaa mitään koska se itse ostaa aina heti mitä haluaa/tarvitsee. Ostamiani vaatteita ei käytä, partavesistä/dödöistä käy vain joku tietty.
Kaikessa on myös aina jotain mitä mies kommentoi negatiivisesti. Esim. kylpylä-/ravintola/tms lahjakorteissa on aina se "vika" että mies väittää että ostan ne itselleni... Leffalippuja hänellä taas on sarjalippuina niin paljon, että osa vanhenee kun ei ehdi käyttää. Kirjoja hän ei lue.
Pohjanoteeraus on se, että mies edelleen valittaa säännöllisesti (yleensä jouluisin) siitä että juuri tavattuamme ostin hänelle kaksi samanlaista mukia synttärilahjaksi mökille. Mies oli kertonut juovansa teetä... Näistä mukeista, joita juoksin ympäri kauppoja silloin etsimättä, hän jaksaa valittaa, että ostin ne "itselleni" hänen mökilleen. Siis 10+ vuoden jälkeen! Taidan seuraavan kerran mökillä heittää ne kalliolta alas!!
Kommentit (79)
Jätä lahjat ostamatta kun mikään ei kelpaa ja kiittämätön on.
Jos on kyse puolisoistanne, kehotan keskustelemaan asiasta, asiallisesti ja rauhallisesti.
Toisenlainen lahja - vuohi Afrikkaan. Olisko hyvä? Kehtaisko valittaa?
Hauku lahjan saaja ja vaihtoon mokoma ukko
Mikset osta sitä dödöä tms mitä se käyttää? Tai samanlaista paitaa mitä sillä jo on jota tykkäis käyttää?
Ei lue kirjoja. Se kertoo jo jotain.
Ei taida osata lukea muuta kuin omaa pankkitiliään.
Oletko naimisissa koiran kanssa, jos hän haukkuu? Koirat haukkuvat, eivät ihmiset.
nuo on vain oireita muista asioista. hän ei ole vain tyytyväinen sinuun ja teidän perheeseen. ansaitset parempaa ja rakastavan aviomiehen. älä tyydy tuohon, mitä saat. muista, että sinä olet arvokas ja ansainnut joulurauhan.
No kyllähän sinä itseäsi ajattelit kun jotain kylpylälahjakorttia ostit. Voi toki olla että naiset luulevat miesten haluavan samanlaisia lahjoja joita itse haluaisivat...
Oletko velvoitettu ostamaan joululahjaa aikuiselle miehelle?
Minä en osta mitään lahjoja, niin ei voi valittaa
Miksi ostat moiselle k.. päälle edes lahjoja? Paketoi tyhjä paketti lahjapaperiin ja katso mitä siitä on mieltä. Ja vaihda miestä.
Miksi sitten ostat niitä lahjoja? Ole ostamatta. Näin asiat ratkeavat, helposti ja ei käydä toistemme hermoille. Emme pahoita mieliämme, eikä toisen tarvitse nalkuttaa.
Paitsi jos sinulla on ollut niin jumalattoman kammottava miesmaku, että olet valinnut mieheksesi sellaisen, joka tykkää nalkuttaa kaikesta, tykkää henkisesti lytätä naistaan, vaikkei olisi aihetta. Onnittelut! Niin makaa kuin petaa. Nykyään se on oma valinta, kenen kanssa on hynttyyt yhdessä vai eikö ole kenenkään kannsa. Ennen muinoin naiset eivät saaneet itse valita. Siinä oli silloin se etu, että jos sai ihan hirvittävän kuspiän riesakseen, saattoi aina syyttää vanhempiaan miehen valinnasta.
Meillä sama juttu. Nykyään ostan sille kalsarit, joskaan nekään ei yleensä ole riittävän hyvät.